• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10872499/

Менеджер по роботі з клієнтами

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Фахівець з обліку, Менеджер проєктів, Менеджер з продажу, Экономист, Менеджер із фінансової звітності, Бухгалтер
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вікторія
Ковтун

Кваліфікований, цілеспрямований та відповідальний офісний співробітник
з великим досвідом в банківській та фінансовій сфері, а також в
обслуговуванні індивідуальних та бізнес клієнтів, менеджменті підрозділу,
підбору і розвитку персоналу, орієнтована на співпрацю, досягнення цілей
команди та підтримку роботи інших. Працьовита, акуратна та незалежна,
що забезпечує високу якість послуг та найкращі результати своєї діяльності.
Відкрита до нового досвіду та професійних викликів. Я шукаю роботу, яка
дозволить мені розвивати свої навички, а також розширити існуючої
кваліфікації, отримати новий досвід та вивчення нових знань.

Досвід роботи
01/2004 – 01/2023
Дніпро Спеціаліст з обслуговування клієнтів / Заступник начальника відділення
/ Супроводження бізнес-процесів • Raiffeisen Bank • Дніпро, Україна
• менеджмент підрозділу чисельністю до 10 осіб
[open contact info](look above in the "contact info" section) • професійне (стаціонарне) обслуговування клієнтів Відділення Банку і
звернень клієнтів через call-center
• налагодження добрих відносин з клієнтами Банку та оптимізація
[open contact info](look above in the "contact info" section) бізнес-процесів, адаптованих до потреб клієнтів
• здійснення готівкових і безготівкових операцій, супроводження
карткових операцій і платежів, робота в системі Клієнт-Банк
• оформлення банківської документації згідно з дорученнями клієнта
[open contact info](look above in the "contact info" section) • відкриття кредитних рахунків, видача кредитів та реєстрація застави в
viktoriia-kovtun/ системах Банку
• підготовка додатків на підставі кредитних рішень та заявок клієнтів
Банку
• введення в операційні системи рішень, заяв і положень додатків до
кредитних договорів
• підготовка кредитних довідок та висновків
• супроводження валютних платежів в системі SWIFT
• проведення консультацій клієнтів по платіжних системах, фіксація
спірних транзакцій, допомога у вирішенні спірних питань
• планування та реалізація процесів підбору персоналу Банку
• проведення навчання персоналу Банку
• підготовка аналітичних звітів
• оформлення і супроводження довготривалих накопичувальних і
страхових програм, співпраця з СК UNIQA
• супроводження платежів в системі Банк-Клієнт
• здійснення фінансового моніторингу платежів
• впровадження принципів Agile, SCRUM
• фіксування і вирішення питань Help Desk
09/2001 –12/2004
Спеціаліст з бюджетування• Державне казначейство • Дніпро, Україна
• складання бюджетів та їх розрахунки
• підготовка фінансових прогнозів, у тому числі інвестиційної діяльності
• узгодження графіка інвестування та фінансування
• проведення періодичного аналізу виконання планів
• аналіз і перевірка бухгалтерських проводок
• підтримка бухгалтерії в підготовці грантових заявок та розрахунків

Освіта
1997 – 2002
Дніпровський державний хіміко-технологічний університет, Дніпро,
Україна
• Економічний факультет, магістр
• Спеціальність: менеджмент організацій

Переваги (Кваліфікація та навички)
• вища економічна освіта
• досвід роботи в банківській та фінансовій сфері
• досвід роботи з клієнтами та здатність забезпечити високу якість
обслуговування клієнтів
• здатність до аналітичного мислення
• високорозвинені комунікативні навички
• самостійність у діях і виконанні доручених завдань
• висока трудова дисципліна та професіоналізм
• готовність і легкість до навчання
• пунктуальність, систематичність і точність
• бажання та вміння співпрацювати в команді
• дуже хороша організація роботи, ініціатива та цілеспрямованість
• здатність працювати в умовах дефіциту часу та стійкість до стресів
• здатність приймати рішення, розставляти пріоритети та ефективно
розпоряджатися часом
• гарні манери
• добре володіння комп'ютером (MS Office)
• водійські права (B)

Знання мов
• Англійська – базова (A2)
• Польська мова – комунікабельна (сертифікат B1)
• Українська – рідна мова
• російська мова – поглиблено

Інтереси
• танці, лижі

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: