• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10875237/

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Менеджер з продажу, Адміністратор
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Dnipro, Kryvyi Rih

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

ПІБ: Салахетдінова Анастасія Олексіївна

Дата народження: 01 листопада 1996 р.

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Місто: Кривий Ріг

Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

06.2021-07.2024 ТОВ "НВК "Союзцветметавтоматика", м. Кривий Ріг
(3 роки 1 місяць) Посада: секретар-референт
- досвід помічника керівника підприємства (приймання та обробка
телефонних дзвінків; ведення вхідної/вихідної документації; ведення
документообігу (складання наказів, розпоряджень по підприємству,
службових записок, листів, комерційних пропозицій); підтримка офісного
устаткування та запасів офісних матеріалів);

- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення,
особових справ та труд.книжок, штатний розпис, набір нового персоналу,
ведення табелю робочого часу);

- робота з тендерною та договірною документацією ( підготовка пакету
документів для участі в тендерах/кваліфікації, атестації підприємства; ведення
та облік договорів) .

06.2020-09.2020 АТ «ОТП банк» (Банки), м. Кривий Ріг
( 3 місяця) Посада: кредитний спеціаліст

- консультація клієнтів в умовах продуктів Банку у найбільших магазинах
побутової техніки;
- оформлення кредитів у програмі Банку;
- оформлення пакету документів за виданим кредитом;
- ведення звітності свого робочого дня;
- виконання поставлених завдань та планів керівником.

02.2018- 07.2019 ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет"
(1 рік 5 місяців) (Освіта)
Посада: диспетчер деканату

-введення документообігу: реєстрація, облік, зберігання, архівування
документів;
- набір та реєстрація документів;
- ведення вхідної та вихідної кореспонденції;
- підготовка розпоряджень та доведення їх до виконавця.
Освіта
ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний
2014 – 2020 рр.
університет", м. Дніпро
(5 років) Теплоенергетика, вища

Знання і навички
• Впевнений користувач ПК – MS Office (Word, Excel), Internet. Також працювала в программі
SAP (оформлення перепусток) та Integra ( участь у тендерах, подання комерційних
пропозицій).
• Англійська -базовий. Але я маю мету та готова докласти всі зусилля для вивчення та
вдосконалення англійської мови, планую паралельно записатися на курси, щоб отримати цю
посаду.
• Наявність водійських прав – категорія В

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, активна, мотивована, ставлю перед собою цілі та
досягаю їх, готова розвиватися та працювати у дружньому колективі, ефективно виконую
прийняті та заплановані завдання.

Бажання навчатись та досягати результату!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: