• File

Альона

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Продавець
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кубарська Альона Дмитрівна

Дата народження: 03.07.1989

Адреса: м. Kиїв, вул. Лариси Руденко 8

Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2007-2012 Київський національний торговельно-економічний університет

Кафедра: бухгалтерський облік

Спеціальність: облік та аудит у підприємстві

Досвід роботи:

Травень 2016 р. - вересень 2021 р., магазин чоловічого одягу «Classic Club».

Касир-адміністратор

- проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів забезпечуючи їх безпеку (в трьох

валютах: грн, долар,євро);

- робота з терміналами, 1с;

- місячні звіти продаж;

- оформлення накладних на переміщення ТМЦ;

- оформлення індивідуальних замовлень;

-ведення бази даних клієнтів, розсилок;

- оформлення заявок на потреби магазину та звіт по них;

- ділова переписка;

- складання табеля про заробітну плату, нарахування з/п.

При прийомі на роботу у компанію успішне проходження поліграфа.
Травень 2014 р. - Квітень 2016 р. Стоматологія

Адміністратор

- складання та контроль робочого розкладу для фахівців клініки;

- ведення та контроль бази даних пацієнтів (графік консультацій, операцій, зустрічей, діагностик,

надходження та виписки пацієнтів);

- зустріч з пацієнтами клініки, надання необхідної інформації з послуг клініки, що цікавлять;

-розподіл вхідних дзвінків, документів та кореспонденції;

організація та координація роботи з лабораторіями та клініками, з якими співпрацює клініка

(направлення пацієнтів на обстеження, відправлення матеріалів на дослідження тощо);

- Розрахунок та надання всієї необхідної документації пацієнтам, формування щоденних звітів;

- Проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,

забезпечуючи їх безпеку;

- Складання касової звітності;

- робота в 1с;

- Замовлення госп. товарів та медикаментів у клініку.

Лютий 2013 р. – квітень 2014 р. - Crystal Group

Ревізор

- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ та грошових коштів у торгових точках (на

складах);

- підготовка актів інвентаризації з висновками та пропозиціями щодо усунення недоліків та

мінімалізації втрат компанії;

- проведення розслідування за фактами втрати;

- документальне оформлення переміщень та списань;

- Відрядження по Україні.

Липень 2011 р. – лютий 2013 р., Сrystal Group, Годинниковий салон «Crystall»

Касир-адміністратор

- проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів у 4 валютах (грн, долар, євро,

франк) забезпечуючи їх збереження;
- робота з терміналами;

- заповнення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги, звіряння фактичної

наявності грошових сум;

- складання касової звітності;

- складання звітів про продаж трьох форм щодня;

- місячні звіти про продаж;

- оформлення накладних на переміщення ТМЦ;

- оформлення індивідуальних замовлень;

-ведення бази даних клієнтів;

- оформлення заявок на потреби магазину та звіт по них;

- ділова переписка;

- складання табеля про заробітну плату.

При прийомі на роботу до компанії Сrystal Group успішне проходження поліграфу

Липень 2011 р. - Липень 2010 р., М-н. «Казка»

Старший касир

- Проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,

забезпечуючи їх безпеку;

- робота з терміналами;

- заповнення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги, звіряння фактичної

наявності грошових сум;

- складання касової звітності;

-замовлення розмінної монети;

-передача відповідно до встановленого порядку коштів інкасаторам;

- прийом коштів від касирів підприємства наприкінці їх робочої зміни (за потреби та інших випадках);

- складання графіка роботи касирів.

Липень 2010 р. - Липень 2007 р., м-н. «Казка»

Продавець-консультант
- консультування покупців при виборі товару за асортиментом товарів, що пропонуються до продажу в

магазині, за споживчими властивостями та особливостями товарів.

- підготовка торгового залу до початку робочого дня;

- підготовка товарів до продажу: розпакування, збирання, комплектування, перевірка експлуатаційних

властивостей, тощо.

- Проведення інвентаризацій, переоцінок товару;

- контроль наявності достатньої кількості товару у торговому залі та за необхідності поповнення його;

Знання та навички:

- Впевнений користувач ПК (Microsoft Office);

- володіння оргтехнікою, навички роботи в 1с;

- Знання мов: українська, російська.

Додаткова інформація:

Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, старанність, високий рівень навчання,

пунктуальність, самокритичність, без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: