• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/10892206/

Діловод

City:
Kamianets-Podilskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Смирна Ася Миколаївна
Дата народження: 06.05.1980р.
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажана посада: Діловод. Секретар.
Освіта: ПВНЗ «Херсонський економічно-правовий інститут». Спеціальність – Право
(бакалавр). Рік закінчення- 2022.

Досвід роботи
ВОЛОДИМИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Діловод (грудень 2013 - січень 2021рр.)
Функціональні обов’язки:
-приймання вхідної кореспонденції у паперовій формі та засобами електронного зв’язку,
реєстрація в журналах обліку вхідної/вихідної та внутрішньої кореспонденції, первинна
обробка документів, передача документів на виконання, відповідно до резолюції керівника
та контроль за їх виконанням;
-перегляд документів , які адресовані керівнику та зазначення у них головних моментів;
-підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів
окремих наказів, розпоряджень, витягів, довідок, листів та інших документів;
-підготовка та своєчасна розсилка матеріалів до засідань , нарад;
-ведення табелю обліку робочого часу ;
-збір матеріалів для доповідей керівника;
-організація та прийом відвідувачів;
-прийом, реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
-впорядкування документів тривалого та постійного строку зберігання, підготовка справ до
здачі на державне зберігання та у внутрішній архів установи ( включаючи підшивку
сформованих справ);
-участь у розробці та складенні номенклатури справ установи, інструкції з діловодства,
положення про архівний підрозділ, , забезпечувати друкування та розмноження документів;
-складання графіка робочого дня керівника та контроль за його виконанням;
-виконання особистих доручень керівника.

Згідно договору ЦПХ виконувала обов’язки спеціаліста-землевпорядника
(жовтень 2016 –січень 2021 рр.)
-підготовка та внесення на розгляд ради пропозицій та проектів рішень щодо встановлення
ставки земельного податку; передачі земельних ділянок у власність громадянам та
юридичним особам; надання земельних ділянок у власність або тимчасове користування із
земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України;
-здійснення контролю за додержанням землевласниками та землекористувачами земельного
законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до
цільового призначення та умов надання.
-здійснення контролю за сплатою власниками земельних ділянок та землекористувачами
плати за землю.
-участь в підготовці матеріалів для оформлення договорів на право тимчасового
користування землею, в тому числі на умовах оренди.
-здійснення обліку і звітності у сфері земельних відносин ;
-надання довідок фізичним та юридичними особам про наявність земельних ділянок та їх
розмір.;
-ведення обліку землекористувачів та землевласників.
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАЗУРНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Соціальний працівник(січень 2021-червень 2021рр.)
Спеціаліст відділу соціального захисту(Спеціаліст державної служби)- червень 2021-
жовтень 2023рр.
Функціональні обов’язки:
-прийом та оформлення документів для призначення різних видів допомог;
-участь у проведенні обстеження матеріально – побутових умов громадян;
-планування роботи, складання графіків роботи соціальних робітників,відповідальних за
надомне обслуговування громадян;
-ведення бази даних пільгових категорій населення;
Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг»
(жовтень 2023-липень 2024рр.)
-консультування субєктів звернень щодо вимог та порядку надання адмінпослуг;
-прийняття від субєктів звернень документів, необхідних для надання адмінпослуг;
-видача або забезпечення надсилання через засоби поштового звязку результатів надання
адміністративних послуг

З серпня 2022 року до листопада 2023року знаходилась в Польщі. Працювала на складі книжок,
канцтоварів та дитячих іграшок (маю навички роботи зі сканером – прийняття товару на склад,
розміщення його на відповідних місцях, збирання інтернет-замовлень, упакування замовлень та
підготовка їх до відправлення). Також працювала на підприємстві з виробництва косметичних
засобів( робота на виробничій лінії, упакування, маркування косметичних засобів).

Професійні навички:
– знання комп'ютера, програм MS Office;
– знання оргтехніки ( копіювальний апарат, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– складання документів, наказів, розпоряджень
– робота у базах та реєстрах, представлених в електронному вигляді
–організація роботи та планування виконання завдань

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, організованість,
ініціативність, акуратність, уважність, посидючість, можливість працювати з різноманітною
інформацією та швидко її засвоювати , конструктивне сприйняття критики, стресостійкість,
гарне почуття гумору.

Додаткова освіта та сертифікати:
Сертифікат з володіння польською мовою на рівні А2.
Семінари з питань ведення діловодства
Симінари з питань контролю та забезпечення виконавської дисципліни
Семінари у сфері архівної справи
Проходження навчання за допомогою онлайн-платформ з метою підвищення рівня
професійних компетентностей.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена.
Діти: дочка, 24 роки.
Можливість відряджень: так.
Наявність закордонного паспорта: так.
Шкідливих звичок немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: