• File

Ірина

Менеджер з закупівель

Considering positions:
Менеджер з закупівель, Оператор 1C
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Черномаз Ірина Василівна
Особисті дані:

Дата нарождення: 21.05.1976г.

Вік:48 років

Місто проживання: Україна, м.Одеса

Сімейний стан: замужем

Телефон(Viber,Telegram) : [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: закупщик (віддалено) зп від 20 000 грн.

Освіта: Вища економічна
1997- 2002 рр. Одеський Державний Економічний Университет,
Факультет Міжнародної Економіки, Спеціальность «Маркетинг»

Диплом магістра № 002809 від 25.06.2002 р.

Досвід роботы:

2021-2023р.- ФОП. Володарка кав’ярні фрашиза ‘Bricks’

2017-2023рр.- Провідний менеджер с закупівель фурнітури ТОВ «Веллтекс - Україна»

Службові обов’язки – Своєчасне поповнення товарного запасу на складі. Розрахунок потрібності
товарних позицій (матриця).Моніторинг залишків товарів на складах. Виведення и введення
товарних позицій згідно споживчого попиту. Моніторинг цін на ринку, детальне вивчення цін
конкурентів. ведення конкурентної цінової політики фірми. Розрахунок та установка оптових і
розрубних цін. Впровадження маркетингових акцій Своєчасне розміщення заказів у поставників.
Ведення обліку заказів в 1С.Робота з первиною документацією та своєчасне отримання оригіналів
документів. Розширення бази імпортних та вітчизняних постачальників (запит зразків, перевірка
якості. ціни та умови співпраці).
Підписання та ведення договорів, отримання найвигідніших умов співпраці з партнерами.
Вирішення конфліктних ситуацій щодо поставлених товарів або товарів у виробництві. Логістика
поставок Відвідування спеціалізованих заходів (виставки тощо).
2010-2016р.- Менеджер ООО«СИК» «Югстрой»

Службові обов’язки – Моніторинг інвестиційно-комерційних проектів Подання інтересів
підприємства у держ. структури. Пошук клієнтів для заставного кредитування. Ведення угод з
купівлі-продажу елітної нерухомості. Робота із проблемними кредитами. Розширення клієнтської бази.

2009-2010г.- Менеджер з логистики ЧП «BlueMarin»

Службові обов’язки – Робота з первинною документацією, інтермодальні перевезення, моніторинг
вантажу маршрутом слідування, розширення клієнтської бази.

2009р.- Менеджер відділу ЗЕД ООО « Вирамакс»

Службові обов’язки –пошук постачальників, розрахунок вартості поставки (логістика, митне
оформлення), підготовка документації для імпортної поставки (складання інвойсів, специфікацій,
контрактів, сертифікатів), переговори з потенційними постачальниками, бухгалтерський облік
імпортної поставки (оплати згідно умов контракту тощо)
Компанія займається будівельними матеріалами та важкою будівельною технікою .

2002-2007рр.- Менеджер відділу ЗЕД ТОВ «Перший ликеро - горілчаний завод»

Службові обов’язки – підготовка первинної документації для митного оформлення вантажів
(контракти, специфікації, інвойси, сертифікація), логістика експортного або імпортного постачання,
моніторинг постачання, бухгалтерський облік експортної/імпортної операції (облік своєчасності
оплат згідно з умовами контрактів), спілкування із закордонними клієнтами покупцями та
постачальниками тощо. е. уточнення дат відвантажень, корекція документів для спрощення
митного оформлення тощо.

2001-2002рр.- Економист відділу валютних операцій КБ « Финанси і Кредит»

Службові обов’язки – облік валютних операцій обмінних пунктів, підготовка документації для
купівлі продажу валюти на міжбанківському валютному ринку, ведення всередині банківської
звітності щодо валютних операцій відділення банку .

1998-2001рр. - Економіст відділу валютних операцій київского відділення
АКБ « Укрсоцбанк»

Службові обо вязки – облік валютних операцій обмінних пунктів, підготовка документації для
купівлі продажу валюти на міжбанківському валютному ринку, ведення всередині банківської
звітності щодо валютних операцій відділення банку, робота з фізичними особами (депозитні
вклади, валютні перекази, платіжні картки).

Володіння мовами:
Українська, русійська, английский - вільно
Іспанська в процессе вивчання

Робота з компьютером і оргтехнікою:
Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel,1C – досвыідченний користувач

Додаткова інформація:
Комунікабельність, відповідальність, мобільність, креативний підхід до виконуваних проектів,
відкритість для навчання, пошук компромісних рішень, збереження оптимізму в будь-якій ситуації,
не конфліктність, стресостійкість, робота тільки на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: