• File

Альбина

Фахівець з підбору та адаптації персоналу

Considering positions:
Фахівець з підбору та адаптації персоналу, Менеджер з тендерів, Начальник відділення, Сервіс-менеджер, Друкар, Менеджер з обробки заявок, Начальник комерційного відділу, Фахівець з оренди, Менеджер по роботі з замовниками, Менеджер з розвитку
Age:
29 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Альбіна
Щербак

Досвід роботи
2022 — 2024
Фахівець з публічних закупівель
ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»
-Підготовка, оформлення та завантаження документації для участі в тендерах;
-Контроль та координація виконання тендерних процедур;
-Робота з договорами, документами, технічною документацією, вимогами, скаргами;
-Підготовка комерційних пропозицій.

2022 — 2022
Помічник менеджера з зовнішньоекогомічної діяльності
ТОВ «Автотранс»
-Оформлення або отримання та перевірка необхідних документів та сертифікатів;
-Контроль взаєморозрахунків, контроль дотримання термінів відвантаження/доставки;
-Підготовка пакету документів для митного оформлення;
-Прорахунок собівартості товару;
-Контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення до одержання замовлення; --підготовка маркування для товару;
-Аналіз та моніторинг ринку;

2021-2021
ТОВ «СЕФТОРГ»
Менеджер з тендерної документації
-Підготовка, оформлення та завантаження документації для участі в тендерах;
-Контроль та координація виконання тендерних процедур;
-Робота з договорами, документами, технічною документацією, вимогами, скаргами;
-Підготовка комерційних пропозицій.

2017-2021
ООО "Тиенс Украина"
Менеджер з документообігу
1.Організація та здійснення систематичного контролю документообігу відділу.
2. Створення та підтримка електронної бази даних з відомостями про документи, що надходять та видаються.
3. Класифікація, сортування та архівування документів згідно з встановленими стандартами.
4. Забезпечення оперативного доступу до необхідної документації.
5. Контроль за дотриманням термінів зберігання документів та їх знищення.
6. Підготовка та оформлення різноманітних звітів та довідкових матеріалів.
7. Ведення обліку та контроль за рухом документів відділ.

2014-2017
Кафе «Криниця»
Офіціантка
-Обслуговування гостей з високим рівнем сервісу
-Проведення замовлень і обробка платежів
-Дотримання стандартів ресторану щодо обслуговування
Освіта

2017 -2019 р. Полтавський комерційний технікум
Факультет «Підприємництво торгівля та біржова діяльність»
2019-2023 р. Полтавський університет економіки і торгівлі
Факультет «Еспертиза та митна справа» З

Додаткова інформація:
-Знання ПК:
-Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії "В"
- Сімейний стан: заміжня.
- Навички спілкування з людьми;
-Стресостікість;

м.Полтава ,вул.Панянка 65-б

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[Ваш веб-сайт]

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: