• File

Людмила

Менеджер, адміністратор

Age:
51 years
City:
Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МАТЮШЕНКО ЛЮДМИЛА
ВАЛЕНТИНІВНА

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім’я
Матюшенко Людмила
Адреса
м. Радомишль Житомирської області
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
НАВИЧКИ
Володіння мовами: -українська – рідна; -російська – вільно; -англійська –
А2В1
Робота з програмами: АРМ “Автошкола”, 1С (кадри, витрати пального),
адміністрування ЄДБО.
Письмова грамотність. Робота з діловою документацією. Вміння
опрацьовувати та застосовувати в роботі законодавчі та інші нормативні
документи. Швидкий набір тексту на ПК. Комунікативність.

ДОСВІД РОБОТИ

Викладач ПТНЗ 14.02.2022 – 14.05.2024

ПП “РАНВЦ”, м. Радомишль
Робота з законами України в галузі освіти, ДСПТУ. Внесення персональних
даних здобувачів освіти в ЄДЕБО та слухачів в програму АРМ “Автошкола”.
Підготовка свідоцтв про здобуття професійної освіти до видачі. Створення
наказів, протоколів іспитів, реєстрація в журналах. Ведення документації з
ОП. Комунікація із здобувачами освіти (прийом заяв та копій документів,
видача свідоцтв, надання інформації по освітніх послугах).

Менеджер (управитель)
з персоналу 03.08.2021 – 04.12.2021

ТОВ “АГРО-ЦВІТ-2012”
Пошук кваліфікованого персоналу. Робота з кадровою документацією
(підготовка наказів, реєстрація в журналах, записи в трудових книжках,
ведення табелів відпрацювання робочого часу та участь у розрахунку
заробітної плати згідно норм виробітку). Вирішення організаційних питань.
Робота з програмою 1С (кадри).

Сестра медична,
викладач 23.10.2014 – 30.07.2021

ДПТНЗ “Радомишльський професійний ліцей”.
Робота у великому колективі та комунікації з педагогами, учнями та
обслуговуючим персоналом
Надання першої медичної допомоги в ургентних ситуаціях та співпраця з
лікарями місцевої лікарні. Контроль за харчуванням здобувачів освіти та
умовами проживання у гуртожитку. Проведення профілактики захворювань
серед здобувачів освіти та персоналу.
Проведення уроків. Планування уроків та ведення навчальної документації у
відповідності до вимог. Робота з комп’ютером (пошук інформації у
соцмережах, набір тексту на ПК, створення таблиць та презентацій).
Ведення ділової документації (журнали реєстрації вхідної та вихідної
кореспонденції, видача довідок, прийом документів на навчання). Робота з
електронною поштою. Підготовка звітів, участь у нарадах та конференціях.

Диспетчер автотранспортного
цеху 14.12.2013 – 24.02.2014

ДП “Радомишльське ЛМГ”
Випуск транспорту з автопарку (оформлення шляхових листів). Видача
завдань на день. Збір інформації та контроль роботи водіїв. Підготовка звітів
по транспорту та витратах пального згідно шляхових листів. Робота з 1С
(транспорт). Ведення табелю відпрацювання робочого часу водіїв.

Головний спеціаліст
служби у справах дітей 25.06.2013 – 21.10.2013

Служба у справах дітей Радомишльської районної державної адміністрації
Робота із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах. Робота із
законодавчими та іншими нормативними документами. Робота з ПК
(підготовка документів для розгляду на комісіях та у суді).
Сестра медична стоматологічна
10.04.2013 – 21.06.2013

Комунальна організація “Радомишльська стоматологічна поліклініка”
Ведення документації стоматологічного кабінету. Допомога лікарю при
наданні стоматологічної допомоги. Контроль матеріального забезпечення
стоматкабінету.

Помічник санітарного лікаря
01.04.1994 – 06.12.2012

Державний заклад “Радомишльська районна санітарно-епідеміологічна
станція”
Робота з законодавчими та іншими нормативними актами. Проведення
сан.гіг. обстежень на об’єктах району.
Написання актів обстежень, протоколів про адмін. порушення. Робота на ПК
(друк листів та приписів в органи місцевого управління та керівникам
підприємств, робота з електронною поштою). Реєстрація вхідної та вихідної
документації. Проведення звітності про проведену роботу (заповнення
звітних таблиць).Набуття навичок роботи у колективі та комунікації із
значною кількістю людей (в тому числі керівниками). Залагодження
конфліктних ситуацій.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ

Житомирський національний агроекологічний університет
У 2014 році отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Екологія та
охорона навколишнього середовища” та здобула кваліфікацію магістра з
екології, викладача вищих навчальних закладів
У 2012 році отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки “Екологія,
охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування”
та здобула кваліфікацію бакалавра з екології

Бердичівське медичне училище
У 1994 році отримала середню спеціальну освіту за спеціальністю
“Лікувальна справа” та здобула кваліфікацію фельдшера

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: