- File
Надія
Спеціаліст з персоналу
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Dnipro
- Ready to work:
- Pavlohrad
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10912536/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Посадова особа місцевого самоврядування
Мобільний телефон
[
Ел. пошта
[
Вік
42 роки (18.10.1982)
Місце проживання
м.Павлоград
Громадянство
Україна
Мови
Українська – рідна
Російська – вільно володію
Про себе: Посадова особа місцевого самоврядування з 2002 року, що набула практичного досвіду щодо виконання завдань та функцій у професійній діяльності, об’єктивне і неупереджене виконання посадових обов’язків, постійне підвищення рівня своєї професійної компетентності.
Освіта:
• Диплом спеціаліста. Економічний факультет Бердянського університету менеджменту і бізнесу.
Спеціальність: «Економіка підприємства» (період навчання 2006-2007рр.)
• Диплом магістра, по програмі освітньо-професійна програма підготовки (ОППП) магістра Спеціальність: «Державна служба»
Спеціалізація: «Кадровий менеджмент» (рік навчання 2011-2013рр.)
Досвід роботи:
Державна служба в Юр’ївській районній державній адміністрації
- 2002 р. – спеціаліст І категорії;
- 2004 р. – державний реєстратор юридичних та фізичних осіб підприємств;
Посадова особа місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Тернівської міської ради:
- 2007р. – спеціаліст І категорії (відділ ведення державного реєстру виборців);
- 2014 р. – головний спеціаліст (з питань звернення громадян);
- 2022р. – начальник загального відділу (по теперішній час)
- Відповідаю за якісне введення діловодства відповідно до вимог інструкції з питань діловодства, режиму роботи зі службовими документами, затвердженою номенклатурою справ, збереження документів, передачі їх до архіву.
- Аналізую стан виконавської дисципліни та узагальнюю підсумкові дані обліку обсягу документообігу, які подаються керуючому справами виконкому.
- Здійсню контроль за дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів з питань роботи зі зверненнями громадян в апараті виконкому.
- Розробляю та пропоную на розгляд керуючому справами виконкому пропозиції щодо:
1.положення про відділ, посадових обов’язків його працівників;
2. планування роботи відділу.
- Готую проекти рішень, розпоряджень міського голови, документів, що належить до компетенції відділу.
- Періодично звітую перед керуючим справами виконкому про виконання планів роботи, стан справ з питань, що належить до компетенції відділу.
- Здійснюю контроль за дотриманням працівниками регламенту роботи виконкому.
- Забезпечую організаційно – технічну роботу засідань виконавчого комітету.
- Реєструю рішення виконавчого комітету та розпорядження міського голови з основної діяльності, видає копії в установленому порядку.
- Відповідаю за зберігання печатки та правильність її використання.
- Підписую, візую та завіряю документи в межах своєї компетенції.
- Подаю згідно з чинним законодавством пропозиції керівництву про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень.
- Організовую роботу щодо забезпечення систематичного підвищення кваліфікацій працівників, координую роботу з формування кадрового резерву, контролюю стан трудової та виконавчої дисципліни у загальному відділі.
- Організовую оприлюднення необхідної інформації на офіційному веб - сайті Тернівської міської ради.
- Здійснюю контроль за виконання розпоряджень та доручень облдержадміністрації, звітую про стан їх виконання.
- Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності загального відділу та вживаю заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг.
- Здійснюю ведення обліку, зберігання, розмноження та використання документів з грифом «Для службового користування», а також контроль за дотриманням вимог чинного законодавства.
Додаткові обов’язки:
1. Відповідальна за організацію у встановленому порядку доступ до публічної інформації та забезпечую доступ запитувачів до інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме:
- здійснюю реєстрацію та веду облік запитів на інформацію;
- забезпечую своєчасне опрацювання та надання відповідей на запити в порядку та в строки, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації";
- здійснюю аналіз та систематизацію запитів на інформацію за галузевою та іншими ознаками;
- Організовую роботу з питань оприлюднення та оновлення відкритих даних в Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, розпорядником яких є виконавчий комітет Тернівської міської ради.
- Відповідаю за впровадження без паперового електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3».
- Веду протоколи оперативних нарад керівництва, контролюю виконання доручень.
«______»_________ 20 р. Бондаренко Н.
More resumes of this candidate
Pavlohrad
Надія БОНДАРЕНКО Посадова особа місцевого самоврядування Мобільний телефон Ел. пошта Вік 40 років (18.10.1982) Місце проживання м.Павлоград Громадянство Україна Мови Українська – рідна Російська...
Similar candidates
-
Інспектор з кадрів
Pavlohrad -
Менеджер з персоналу
Pavlohrad -
HR-менеджер
Pavlohrad, Remote -
Економіст, рекрутер
30000 UAH, Pavlohrad, Dnipro -
Інспектор з військового обліку
Pavlohrad -
HR-менеджер
20000 UAH, Pavlohrad