• File

Nikita

Керівник відділу продажу, помічник керівника, менеджер з продажу, аккаунт-менеджер

Age:
34 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Коврижних Нікіта

Дата народження:
04 жов 1989

Регіон:
Житомир

Телефон( и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Керівник проекту/відділу, менеджер з продажу (акаунт менеджер)

Ключова інформація


Комп'ютерні навички:
Досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Exel, Power Point, Outlook), Bitrix24, Jira, АМО, Key CRM, WFM, Google docs.

Водійські права:
Категорія B, стаж водіння 15 років, має особистий автомобіль.

Особисті якості:
Активна життєва позиція, дисциплінованість, наполегливість, інтерес до навчання, стресостійкість, орієнтація на результат, комунікабельність, вміння переконувати і працювати в команді.

Освіта


Житомирський державний технологічний університет (Житомир)
Рік завершення 2012
Економіка підприємства (спеціаліст)

Володіння мовою


Англійська - вище середнього (В1+)
Російська - рідна
Українська - рідна

Курси, тренінги, сертифікати


У різних компаніях проходив ряд тренінгів з особистісного та професійного розвитку, такі як:
Методи та етапи продажів. Основні функції торгового/регіонального представника. Постановка цілей по SMART. Навчання персоналу та інструменти аналізу «Базова підготовка керівників». Тренінг «Базова підготовка керівників проектів». Правила ділової кореспонденції. Мистецтво продажу ідей. Публічні виступи. Управління часом з Outlook.
Досвід роботи


HR/ старший менеджер з продажу
грудень 2022 - поточний час

«AVARZ Deutsch school»
Проекти: Підбір персоналу, продаж освітніх послуг

Обов'язки:

• Проведення інтерв’ю/співбесід, пошук та відбір викладачів для школи німецької мови
• Навчання та допомога в адаптації нових працівників.
• Контроль якості роботи та адаптація працівників.
• Внесення даних за допомогою CPM системи та ішних форм звітності.
• Продаж/допродаж корпоративних послуг.
• Внесення пропозицій щодо оптимізації процесів і рекламних компаній.
• Моніторинг виконання показників проекту.

Менеджер з продажу/керівник відділу
июль 2021 – ноябрь 2022 (16 мес)

«Restorolla, IT startup»
Проекти: Продаж ІТ-послуг для HoReCa

Обов'язки:

•Моніторинг та підтримка ефективної роботи проекту.
•Перевірка правильності заповнення СРМ та баз даних.
•Контроль якості та налагодження роботи персоналу.
•Ведення проектних записів. Аналіз ефективності
•Мотивація діючого персоналу. Навчання та адаптація нового персоналу
•Впровадження пропозицій щодо оптимізації процесів та звітності проекту.
•Моніторинг досягнення цілей та показників проекту.
• Участь у виставках, ділових зустрічах з метою просування продукту на ринок.

Керівник відділу продажів
авг 2020 – июнь 2021 (10 мес)

«INbay call centre»
Проекти: Продаж фінансових послуг.

Обов'язки:

• Контроль і супровід роботи офісу, оптимізація бізнес-процесів.
• Матеріальна і нематеріальна мотивація персоналу.
• Аналіз ефективності роботи проекту.
• Контроль за роботою співробітників компанії.
• Навчання нових співробітників, навчання/корекційна робота з існуючими.
• Перевірка правильності введення даних в CRM, робота з базами даних.
• Ведення обліку, контроль витрат, бухгалтерський облік.

Регіональний менеджер
Сен 2019 – Авг 2020 (11 мес)

ТОВ «Вінхозгруп» (група пластмасових виробів, бізнес-напрямок)
Торгівля оптом/ дистрибуція/ імпорт-експорт
• Контроль торгової команди на звітній території.
• Збір інформації, в регіонах про ключових клієнтів, цінову політику, ринкові акції.
• Робота з ключовими клієнтами, пошук нових дистриб'юторів, великих оптових клієнтів.
• Підвищення якісних і кількісних показників диструбуції.
• Розробка заходів з просування продажів.
• Контроль фінансових відносин з дистриб'юторами, оптовими клієнтами та локальними мережами.
• Контроль відповідності дистриб'ютора та клієнтів асортименту, маркетингу, цінам і територіальній політиці компанії.

Регіональний менеджер з продажу (ключові клієнти)
авг 2018 – авг 2019 (12 мес)

КТ Україна
Торгівля оптом/ дистрибуція/ імпорт-експорт

•Організація продажів і якісного розподілу наступних груп товарів: Електроінструмент, ручний і бензоінструмент, витратні матеріали ТМ Дніпро-м і Фореста, Атаман на фіксованій території.
•Розробка, підтримка і збільшення активної клієнтської бази.
•Переговори, презентації, підписання комерційних пропозицій з існуючими клієнтами.
•Укладення договорів про співпрацю з новими клієнтами.
•Збільшення продажів, розширення представництва в ТТ, якісний мерчандайзинг і візуалізація продукції.
•Моніторинг та своєчасне стягнення дебіторської заборгованості.
•Підвищення лояльності і позитивного іміджу компанії, мотивація і робота з продавцями.
•Організація та проведення рекламної діяльності з активними партнерами.
•Моніторинг виконання планів продажу, звітність
•Формування довгострокових, довірчих відносин з клієнтами, з метою збереження лідируючих позицій у своєму сегменті.

Представник торгівельний FMCG
апр 2016 - сен 2018 (2 года 6 мес)
Carlsberg Ukraine group

•Виконання цільових завдань і показників (KPI)
•Розробка, обслуговування та збільшення покриття довіреної території.
•Переговори з потенційними клієнтами, укладення угод про співпрацю.
•Збільшення і підтримка активної клієнтської бази.
•Збільшення продажів у своєму секторі, щорічний приріст продажів.
•Моніторинг та своєчасне стягнення дебіторської заборгованості.
•Якісний мерчандайзинг і візуалізація продукції в ТТ, домінування над конкурентами в пивному та безалкогольному сегментах.
•Відстеження та аналіз роботи конкурентів, збір необхідної інформації.
•Ведення обліку, своєчасне оформлення документів, згідно з інструкціями та правилами компанії.
•Компанія «Carlsberg Ukraine» завдяки нашій праці, зайняла лідируючі позиції на ринку в своєму сегменті та стала №1 в Україні.
Заступник керівника ломбарду
авг 2015 - мар 2016 (8 мес)

Ломбард партнер Вівенко і Ко
Фінансове обслуговування

•Забезпечити безперебійної та ефективної роботи співробітників.
•Моніторинг виконання персоналом його функцій та обов’язків.
•Взаємодія з центральними офісними службами та партнерами компаній в регіоні.
•Забезпечення філії всіма необхідними матеріальними ресурсами.
•Переміщення та поповнення кас ломбардів в регіоні.
•Забезпечення безпеки майна, грошей, обладнання, дорогоцінних металів, переданих для зберігання, переміщення або інших цілей.
•Ведення обліку, обробка документів, аналіз ефективності ломбарду.

Торговий представник
янв 2015 - авг 2015 (8 мес)
Гладкий А.Г., ФЛП
Торгівля оптом/ дистрибуція/ імпорт-експорт

•Виконання планів і завдань з реалізіції продукції на підзвітній території.
•Розвиток і утримання високої представленності брендів на ввіреній території.
•Збільшення продажів у своєму секторі.
•Контроль дебіторської заборгованості.
•Якісний мерчандайзинг продукції.
•Моніторинг та аналіз конкурентів, звітність.

Керівник відділу продажів
авг 2013 - дек 2014 (1 год 5 мес)
ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Бізнес-послуги - інше
Проекти: Продаж банківських продуктів; Інформаційно-довідковий сервіс з банківських продуктів і послуг.

Обов'язки:

•Проектний нагляд та управління персоналом (до 50 людей)
•Перевірка правильності заповнення баз даних.
•Контроль та перевірка якості роботи персоналу.
•Ведення проектних записів, внесення даних у СРМ систему.
•Матеріальна і нематеріальна мотивація персоналу.
•Аналіз ефективності проекту і виконання встановлених показників.
•Впровадження пропозицій щодо оптимізації процесів та звітності проекту.
•Нарахування та виплата заробітньої плати співробітникам.

Супервайзер

фев 2013 - авг 2013 (7 мес)
ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Бізнес-послуги - інше
Проекти: Продаж інтернет-послуг та цифрового телебачення; Інформаційно-довідковий сервіс з банківських продуктів і послуг.

Обов'язки:

•Виконувати і покращувати встановлені показники для команди операторів.
•Досягнення високої якості обслуговування.
•Аудіоконтроль операторів, візуальний контроль на робочих місцях.
•Інформування операторів про політику та правила компанії, а також цілі та завдання проекту.
•Контроль дисципліни персоналу, контроль за дотриманням внутрішніх правил компанії.
•Надання зворотнього зв'язку і звітності керівництву.
•Проведення тренінгів, коучингів та корекційної роботи.
•Навчання операторів, розробка матеріалу для навчання, мотивація своєї команди.

Оператор телекомунікаційних мереж
янв 2012 - фев 2013 (1 год 2 мес)

ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Бізнес-послуги - інше
Проекти: Продаж інтернет-послуг та цифрового телебачення, продаж банківських продуктів; консалтинг - надання інформації про банківські продукти та послуги.

Обов'язки:

•Виконання встановлених показників (конверсія, коректність наданої інформації, швидкість обробки викликів і т.д., в залежності від специфіки проекту).
•Підтримка високої якості обслуговування клієнтів.
•Виконання завдань, поставлених керівником.
• Допомога в адаптації нових співробітників

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: