• File

Андрій

Директор, заступник директора, казначей, заст. фін. директора, керівник проєкту, управління, відділу

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Слюсаренко Андрій Володимирович
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані

• дата народження: 08 квітня 1977 року
• громадянин України
• безпартійний
• одружений, маю сина.

Професійна характеристика

Я є менеджером з навичками побудови нової чи оптимізації існоючої комерційної процедури, необхідної для виконання планових показників за проектом або досягнення поставлених завдань розвитку перед конкретним суб'єктом господарювання (групою підприємств).
Постійно підвищую свій рівень компетенцій, знань та навичок, необхідних керівнику в організації та управлінні діяльністю компанії.
Маю досвід одноосібної роботи над проектом, побудови структури управління та передачі частини функціоналу на аутсорс.
На постійній основі беру участь у семінарах та вебінарах фінансової тематики базових галузей економіки з метою вивчення новацій у сфері фінансів виробничих підприємств, банківської діяльності, біржової торгівлі, боргових продуктів, девелопменту, цінних паперів.
Співзасновник та керуючий партнер у фінансовій компанії (ліцензійні напрямки -факторинг, фінлізинг, банківська проблемна заборгованість, усі види грошової кредиторської дебіторської заборгованості).
Практика арбітражного керуючого – округ Харківська область.

Компетенції

Бухгалтерський облік (розрахунки, складський облік, валюта, зведений облік витрат).
Господарське та адміністративне право;
Податковий облік та планування.
Аналіз фінансової звітності.
Управлінський облік та контролінг бюджетів;
Фінансовий менеджмент;
Корпоративне право (ТОВ, АТ);
Стандарти GAFTA;
Первинний комерційний документообіг;
Нормативні акти НБУ, ДФС.
ДСТУ зернових та олійних культур;
ДСТУ продукції переробки аграрної продукції;
Митні процедури та регламенти;
Технологічні карти рослинництво (пшениця, соняшник, бобові).
Логістика автомобільна та залізнична.

10.2023 – 05.2024
начальник відділу оцінки втрат – заступник начальника управління протидії кризовим ситуаціям Головного управління реагування на кризові ситуації Міністерства оборони України.
• організація роботи відділу оцінки втрат;
• співпраця з відділом оцінки втрат Центру воєнно-стратегічних досліджень університету оборони за напрямком покращення методології оцінки збитків та втрат;
• координація взаємодії структурних підрозділів ЗСУ та Міноборони з питань використання методики оцінки втрат та за процедурами звітування;
• підготовка аналітичних матеріалів щодо рівні збитків та його структурного розподілу.

08.2022-10.2023
головний спеціаліст ВІКВПСО Управління забезпечення реагування на кризові ситуації Міністерства оборони України

• OSINT;
• моніторинг відкритих джерел інформації;
• аналіз інформаційного простору за тематикою макроекономічні тренди та тенденції;
• підготовка економічної частини щоденної (тижневої) аналітично-інформаційної довідки;
• участь у профільних нарадах (перевірках) щодо оптимізації процесів закупівлі предметів критичного імпорту, скорочення рівня дебіторської заборгованості.

07.2022 – 08.2022
головний спеціаліст відділення моніторингу інформаційного контенту відділу підтримки ситуаційної обізнаності Управління забезпечення реагування на кризові ситуації Міністерства оборони України

05.2019 – 02.2022
Фінансовий директор групи компаній (фітнес послуги, охоронні послуги, виробництво спортивної зброї та зброї для самозахисту)
09.2010-05.2019
АПК Трейдинг, виробництво, переробка
Спеціалізація: виробництво, переробка зернових та олійних культур, оптова торгівельно-закупівельна діяльність, оптова торгівля продуктими переробки на внутрішньому ринку України, експортні операції із зерновими та олійними через НТПМ та ОМТП, логістика через експедиторів від первинної закупівлі в господарстві та ХПП до припортового елеватора, терміналу, давальницькі операції при переробці жита, соняшнику, сої. Фінансові операції з ОВДП та КОВДЗ.
Фінансовий директор, комерційний директор.
Посадовий функціонал:

• контроль за виконанням технології в рамках затвердженої сівозміни та способу обробітку ґрунту.
• контроль за дотриманням планового рівня собівартості технологічних процесів під час виробництва зернових на власних площах
• контроль за дотриманням договірних зобов'язань контрагентами – виробниками зернових за якістю та кількістю;
• контроль за транспортною логістикою, зберіганням, перевалкою та переробкою, робота з експедиторами.
• податкове планування, фінансова, облікова політика юридичних осіб, залучення зовнішніх позик, зокрема реєстрація кредитів нерезидентів.
• управлінський облік.
• річний бюджет. Контроль та аналіз витрат.
• аналіз собівартості продукції.
• юридичний супровід угод.
• оптимізація та стягнення дебіторської заборгованості.
• робота з контролюючими органами.
• супровід позовів до ДФС в адміністративному провадженні.
Кількість підлеглих: 35 людина.
10.2009-09.2010
Червонозаводська РВС ФСС з ТВП
Головний бухгалтер.
Основні напрямки діяльності: - адміністрування районого фонду соціального страхування.
Посадовий функціонал: організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Кількість підлеглих: 11 людина.
06.2008-10.2009
ТОВ Фінансова компанія «Пріоритет»
Посада: директор.
Основні напрямки господарської діяльності: організація та управління фондами фінансування будівництва.
Посадовий функціонал:

• організація та реєстрація юридичної особи з фінансовим КВЕД,
• формування нормативної величини статутного капіталу відповідно до вимог Держфінпослуг,
• проходження процесу ліцензування.
• поточне керування.
• фінансова, облікова політика юридичної особи.
• кількість підлеглих: 5 людина.
11.2006 – 06.2008
ЗАТ «Інвест-маркет – Україна» - холдинг із 6 юридичних осіб
Посада: заступник. голови правління з економіки та фінансів.
Основні напрямки господарської діяльності холдингу: будівництво комерційної та житлової нерухомості, професійна діяльність на ринку цінних паперів, орендні операції з власними площами, посередницькі операції, девелопмент у сегменті комерційної нерухомості у Харкові.
Посадовий функціонал:
• бюджетування процесу капітального будівництва БЦ «Інвест Маркет»,
• контроль за платіжною дисципліною контрагентів,
• проведення перевірок цільового використання,
• перевірка форм КБ,2, 3 за якістю та кількістю спільно зі штатним кошторисником.
• формування орендного портфеля БЦ – корисна площа 11000,0 м.кв., клас Б+;
• претензійно-позовна робота у судах загальної юрисдикції;
• організація фонду фінансування будівництва – житловий комплекс площею 23000 м.кв.;
• ведення пасивних та активних операцій, податковий облік холдингу;
• оптимізація та моніторинг усіх операцій з банками.
• організація банківського кредитування (формування пакетів, супровід, цільове проведення рефінансування).
• операції з пайовими та борговими паперами через свого торговця.
• робота з контролюючими органами.
• подання юридичних холдингу в судових процесах.
11.2003 – 10.2006
Харківська філія ТОВ "Укрпромбанк"
Посада: начальник сектору видачі та супроводу кредитів, начальник сектору заставних операцій, член кредитної комісії філії.
Посадовий функціонал:

• контроль за формуванням пакета документів на кредитування;
• переговори з юридичними та фізичними особами (визначення схеми кредитування).
• перевірка виконання фінансового аналізу клієнтів – юр. осіб працівниками відділу.
• виконання, перевірка висновків штатних оцінювачів щодо вартості застави.
• повний моніторинг кредитного портфеля – юридичні особи.
• проведення стягнення та реалізації предметів застави.
11. 2003 – 07. 2002
Управління Національного банку України у Харківській області
Посада: Економіст 1 категорії сектору інспектування відділу банківського нагляду.
Посадовий функціонал:

• Самостійне або як керівник проведення планових тематичних перевірок банків - юридичних осіб та філій з питань організації, адекватності побудови системи управління та поточного виконання вимог законодавства.
• Підготовка окремих тем під час проведення комплексних та тематичних перевірок банків юридичних осіб, обласних філій за рейтинговою системою «CAMELS» (питання ліквідності, достатності надходжень, якості активів, менеджменту, адекватності та достатності капіталу, адекватності бухгалтерського обліку);
• Постійна участь в ініційованих Генеральним департаментом банківського нагляду
• НБУ про перевірки комерційних банків за тематикою: з питань законності списання кредиторської та дебіторської заборгованості: (м. Київ «Укрсоцбанк», «Промінвестбанк»);
• підготовка висновків на комісію Центрального апарату НБУ з питань законності операцій із цінними паперами (АКБ «ОЛ банк» м. Київ);
• Участь у тимчасовій адміністрації АКБ АТ «Наш банк» (м. Запоріжжя) з питань інвентаризації активів та пасивів, оцінка якості активів, диверсифікації та реалізації портфеля цінних паперів;
• Підготовка для органів прокуратури та МВС офіційних висновків територіального Управління НБУ з питань законності проведення філіями комерційних банків, банками юридичних осіб м. Харкова комісійних та торгових операцій з цінними паперами (договори РЕПО, товарні векселі, ощадні сертифікати на пред'явника);
• аналіз балансу комерційного банку.
07.2002 – 12.1999
Харківська дирекція АППБ «Аваль»
Головний економіст управління активно-пасивних операцій, провідний економіст відділу ресурсів та цінних паперів.
Освіта
30.06.1999 – 01.09.1994 денне відділення економічного факультету Харківського Національного університету ім. В.М. Каразіна. Спеціальність «Фінанси та кредит». Дипломний проект: "Кредитна політика комерційного банку".
2015 – 2018 заочне відділення юридичного факультету ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. Право.
Незакінчене: Національна академія державного управління за Президента України. Спеціальність: "Державне управління".
Профільні знання, навички
Податкове, господарське, адміністративне та митне право.
Знання основних НСБУ, IFRS.
Нормативні акти Національного банку.
Нормативи у сфері ЗЕД.
Земельне право.
Нормативні акти щодо фінансового моніторингу.
Основні нормативи регуляторів ДКЦПРФР та ДЕРЖФІНПОСЛУГ.
Корпоративне право у рамках ЗУ про АТ та ТОВ.
База в агрономії рослинництва та в технологіях обробки ґрунту та вирощування основних культур.
ДСТУ зернових, технічних та олійних культур.
Правове поле залізничної та портової логістики, зберігання продукції АПК.
Курси підвищення кваліфікації, сертифікати
Сертифікат CIMA P1
Сертифікат ФДМУ № 1754 від 10 липня 2000 року на право самостійного проведення
оцінки майна, майнових прав та бізнесу на території України.
Сертифікат відповідального за Фінансовим моніторингом - ЗУ №466.
Кваліфікаційне свідоцтво керівника фінансової компанії;
Кваліфікаційне свідоцтво головного бухгалтера фінансової компанії;
Сертифікат арбітражного управителя (санація, банкрутство, ліквідація).
Сертифікат керівника ФФБ та ФОН, фінансової компанії.
Кваліфікаційне свідоцтво торговця на ринках капіталу
Мови
Українська (рідна);
Російська (вільне володіння);
Англійська (В1, продовжую вивчення з викладачем);
Німецька (Б1, продовжую вивчення)
Комп'ютерні навички
ПК лише на рівні користувача.
MS Office: Word, Excel, Power Point, Дашборди
1 С Підприємство 7.7, 8. УПП.
Хобі та захоплення
Плавання, марафони, заняття у тренажерному залі,
читання професійної литературы.
Оплата праці
Згідно штатного ФОТу, контракту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: