• PRO

Ірина

Виконавчий директор, заступник директора з персоналу, HR-фахівець, 40 000 UAH

Considering positions:
Виконавчий директор, заступник директора з персоналу, HR-фахівець, Менеджер з розвитку
Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City of residence:
Sofiivska Borshchahivka
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з туризму

from 05.2025 to now (3 months)
Glamp Camp, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Консультація клієнтів стосовно відпочинку
•Оформлення бронювання глемпів
•Вирішення організаційних питань

Виконавчий директор

from 09.2021 to 02.2022 (5 months)
Кадрова агенція "Siri Pro", Київ (Пошук персоналу, HR)

•Організація роботи агенції та менеджерів
•Складання та контроль плану роботи менеджерів
•Розподіл заявок між менеджерами та контроль їх виконання
•Ведення та контроль угод у програмі СRM
•Спілкування/зустрічі з клієнтами
•Прийом та оформлення Заявки на персонал, пошук персоналу (своя база персоналу/інтернет ресурси), проведення співбесід (перевірка рекомендацій претендентів з колишніх місць роботи)
•Повний супровід заявок на укладання договорів
•Розробка, впровадження та удосконалення методів управління агенції
•Проведення нарад, обговорення та прийняття рішень для розвитку агенції (реклами в соцмережах)
•Контроль за дотриманням трудової дисципліни
•Регулярне проведення економічного та фінансового аналізу діяльності агентства
•Контроль доходів/витрат/прибутку агентства
•Щотижня подання фінансової звітності засновнику агентства
IP телефонія BinoTel

Виконавчий директор

from 07.2015 to 07.2023 (8 years)
Кадрова агенція "Благо Сім"ї", Київ (Пошук персоналу, HR)

Жовтень 2017 р. – Липень 2023 р. – Виконавчий директор
Квітень 2015 р. - жовтень 2017 р. - Заступник директора
Липень 2015 р. - березень 2015 р. - Менеджер з персоналу

•Організація роботи агенції та менеджерів
•Ведення кадрового обліку (табель обліку робочого часу, виплата заробітної плати менеджерам)
•Складання та контроль плану роботи менеджерів
•Розподіл заявок між менеджерами та контроль їх виконання
•Ведення та контроль угод у програмі СRM
•Спілкування/зустрічі з клієнтами
•Прийом та оформлення Заявки на персонал, пошук персоналу (своя база персоналу/інтернет ресурси), проведення співбесід (перевірка рекомендацій претендентів з колишніх місць роботи)
•Повний супровід заявок на укладання договорів
•Контроль роботи персоналу в сім'ї (випробувальний термін), консультування персоналу/клієнта агентства
•Розробка, впровадження та удосконалення методів управління агенції
•Проведення нарад, обговорення та прийняття рішень для розвитку агенції (реклами в соцмережах)
•Контроль за дотриманням трудової дисципліни
•Регулярне проведення економічного та фінансового аналізу діяльності агентства
•Використання принципу відповідальності та матеріальної зацікавленості кожного менеджера за довірену йому роботу та її результати
•Контроль доходів/витрат/прибутку агентства
•Щомісячне подання фінансової звітності засновнику агентства
•Участь в конференціях

Менеджер проєктів

from 05.2015 to 07.2015 (2 months)
ТОВ «СОЛІД ТЕПЛОЕНЕРГО», Київ (Енергетика)

Робота по Договору (оформлення документів та отримання ліцензії на виробництво тепла в НКРЄ)
Підготовка документації та отримання ліцензії на виробництво теплової енергії на ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних чи відновлюваних джерел енергії у НКРЕ
(Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг)

Помічник керівника

from 01.2015 to 04.2015 (3 months)
ТОВ "'АЛЬТЕР ЕНЕРДЖИ", Київ (Енергетика)

Робота по Договору.
Підготовка документації та отримання ліцензії на виробництво теплової енергії на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних чи відновлюваних джерел енергії у НКРЕ (Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), підготовка документації та отримання ліцензій на постачання та транспортування теплової енергії в Департаменті житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Київської обласної Державної адміністрації, підготовка документації та затвердження тарифу на продаж теплової енергії для бюджетних установ у НКРЄ ( Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг). Розробка договорів (оренда обладнання, закупівля, строкові трудові договори для операторів котелень).
Підготовка інформації (текст, фото, новини) до сайту компанії.

Менеджер з персоналу

from 09.2014 to 01.2015 (4 months)
ТОВ "ЕНЕРДЖИ КОНСТРАКШЕН ТМ", Київ (Енергетика)

Ведення кадрового обліку (1: С Підприємство 8.2 - кадри: прийом, звільнення та переведення співробітників, ведення графіка відпусток, відрядження співробітників, табель обліку) відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів, прийнятих на Підприємства, формування та ведення особових справ працівників, своєчасне внесення до них необхідних змін, оформлення відпусток, лікарняних листів, заповнення, облік та зберігання трудових книжок, оформлення кадрових наказів, наказів на підприємстві та наказів про відрядження працівників.
Контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та доручень керівника, технічне забезпечення діяльності керівника Підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо), ведення протоколів зустрічей, оформлення віз, діловодство, вивчення кореспонденції, яка надійшла на ім'я керівника. Відрядження.

Менеджер з персоналу

from 01.2010 to 07.2014 (4 years 6 months)
ТОВ "ЗЕЛЕНА ЕНЕРГІЯ Т", Київ (Енергетика)

Ведення кадрового обліку (1: С Підприємство 8.2 - кадри: прийом, звільнення та переведення співробітників, ведення графіка відпусток, відрядження співробітників, табель обліку) відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів, прийнятих на Підприємства, формування та ведення особових справ працівників, своєчасне внесення до них необхідних змін, оформлення відпусток, лікарняних листів, заповнення, облік та зберігання трудових книжок, оформлення кадрових наказів, наказів на підприємстві та наказів про відрядження працівників.
Контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та доручень керівника, технічне забезпечення діяльності керівника Підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо), ведення протоколів зустрічей, оформлення віз, діловодство, вивчення кореспонденції, яка надійшла на ім'я керівника. Відрядження. Наради.

Ревізор

from 06.2008 to 04.2009 (10 months)
Вознесенська Державна податкова інспекція, Вознесенськ (Державні організації)

Менеджер ЗЕД

from 09.2006 to 08.2008 (1 year 11 months)
Вознесенський шкіряний завод "ВОЗКО", Вознесенськ (Сільське господарство, агробізнес)

Education

Миколаївський Державний аграрний університет

Бухгалтерський облік та аудит, Миколаїв
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Additional education and certificates

Учбово - тренінговий центр Language Business Trainers

2011 рік "Менеджер з персоналу"

Knowledge and skills

  • Організованість
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • MS Excel
  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • Систематизація бізнесу
  • MS Office
  • Ведення CRM
  • Фінансове планування
  • Уміння аналізувати

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: