• PRO

Svitlana

Адміністративний, виконавчий асистент

Employment type:
full-time
Age:
36 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий асистент фінансового радника

from 01.2024 to 12.2024 (11 months)
Financial Heights Inc., Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів як основна контактна особа (дзвінки, листування, запити).
- Організація зустрічей між клієнтами та фінансовим радником, підготовка супровідної документації.
- Керування календарем радника, координування графіку і робочих пріоритетів.
- Підготовка інвестиційних звітів, портфельних оглядів та підсумки ефективності для клієнтів.
- Ведення актуальних клієнтських файлів та внутрішньої документації.
Підтримка та відкриття нових облікових записів: оформлення форм, збір документів.
- Внесення та оновлення фінансових та особистих даних у внутрішні системи з дотриманням стандартів точності.
- Відстеження транзакцій клієнтів, формування відповідних звітів.
- Забезпечення відповідності фінансових дій нормативним вимогам (KYC, AML, регуляції Канади).

Асистент Проєкту

from 11.2020 to 10.2022 (1 year 11 months)
COWI A/S / UTA «Проєкт муніципального водного господарства м. Чернівці, Стадія 2 та 3», Чернівці (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- управління нарадами Проєкту, воркшопами, підготовка протоколів нарад
- підтримка та налагодження комунікації з Чернівцівоводоканалом (ЧВК), Чернівецькою міською радою (ЧМР) та іншими зацікавленими сторонами
- звітність: підготовка необхідних даних для звітів, переклад, редагування та остаточне форматування звітів.
- пошук та підготовка необхідної інформації для міжнародних та місцевих експертів
- допомога Керівнику Проєкту в координації управлінням даними та контролі своєчасного надання необхідної інформації та звітності членів команди
- створення, нагляд та управління документаційною системою, реєстрація документів
- переклад різноманітних документів (додаткових угод до контракту, звітів, листів), перевірка якості перекладів англійською/українською мовами для всіх документів проєкту
- синхронний переклад під час нарад
- організація проєктного офісу та всіх супутніх приміщень/обладнання, управління офісом
- виконання різних завдань, поставлених Керівником Проєкту
- координація та організація виїздів експертів на об’єкти ЧВК
- організація поїздок для експертів
- управління бюджетом офісу

Менеджер ЗЕД

from 05.2019 to 11.2019 (6 months)
ТОВ "Арома Парфюм", Чернівці (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- ведення міжнародного листування з постачальниками та партнерами
- ведення переговорів з постачальниками та партнерами
- контроль завантаження суден та автотранспорту та їх прихід на митний термінал
- перевірка та підготовка документації для митного очищення
- підготовка договорів, дод. угод, специфікацій
- підготовка та прийняття участі у переговорах
- пошук та підготовка необхідної інформації для керівництва
- переклад різної документації (французька, англійська)

Асистент Директора

from 12.2015 to 12.2017 (2 years)
ТОВ «Е С У», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення та контроль робочого часу, зустрічей керівника
- прийом та розподіл дзвінків керівника
- зустріч відвідувачів та партнерів, підготовка до переговорів
- пошук та підготовка необхідної інформації для керівника
- присутність на зборах та нарадах, ведення протоколу нарад
- контроль виконання завдань та доручень, поставлених директором
- щоденний звіт керівнику
- підготовка фінансових звітів, презентацій директора на збори та наради
- підготовка презентацій компанії
- організація щоквартальних нарад топ-менеджементу компанії
- переклад різної документації (договорів, листів)
- робота з договорами та рахунками в 1С
- координування тендерних проектів
- організація привітань партнерів зі святами
- особисті доручення керівника
- організація поїздок керівника, оформлення віз (купівля квитків, бронь готелів)

Помічник керівника / менеджер ЗЕД (імпорт)

from 04.2014 to 06.2015 (1 year 2 months)
ТОВ "Космо Полімер Плюс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- контроль завантаження суден та їх приходу до митниці
- перевірка товаросупровідних документів
- підготовка документів для митного оформлення товарів
- підготовка документів для СЕС
- ведення переговорів та міжнародної кореспонденції з іноземними партнерами-постачальниками
- підготовка та підписання контрактів
- забезпечення необхідною інформацією керівника
- прийом та розподіл дзвінків керівника
- зустріч відвідувачів та партнерів, підготовка до переговорів
- пошук та підготовка необхідної інформації для керівника
- виконання особистих доручення керівника
- закупівля та контроль канцелярських та господарських товарів, життєзабезпечення офісу
- оплата рахунків
- оформлення запрошень для віз іноземних громадян, візова підтримка
- підготовка контрактів, дод. угод, специфікацій

Менеджер ЗЕД (імпорт)/ помічник керівника

from 03.2012 to 12.2013 (1 year 9 months)
ТОВ "Кетер", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- дистанційний супровід вантажу по всьому маршруту завантаження
- перевірка товаросупровідних документів
- підготовка документів для митного оформлення товарів
- підготовка документів для ветеринарної лабораторії
- ведення міжнародної кореспонденції з іноземними партнерами-постачальниками
- пошук нових постачальників
- ведення переговорів із потенційними партнерами-постачальниками
- забезпечення необхідною інформацією керівника
- прийом та розподіл дзвінків керівника
- зустріч відвідувачів та партнерів, підготовка до переговорів
- підписання контрактів

Education

Київський Славістичний Університет

Менеджмент організації (менеджмент митної справи), Київ
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Магістр

Additional education and certificates

Чернівецька музична школа №1

6 років

Курси митних брокерів та декларантів

2012, 2 міс.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Internet User
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • 1C
  • MS Outlook
  • Робота з оргтехнікою
  • Пользователь Internet
  • 1С:Підприємство
  • Міні-АТС
  • Google Docs
  • Google
  • QD Professional
  • АТС
  • SharePoint
  • Мини-АТС

Language proficiencies

  • French — average
  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Водійське посвідчення: Категорія В

Премії та нагороди:
2004 р - I місце на міській чернівецькій олімпіаді з французської мови
I місце на обласній чернівецькій олімпіаді з французської мови
III місце на всеукраїнській олімпіаді з французської мови
2005 р - I місце на міській чернівецькій олімпіаді з французської мови
I місце на обласній чернівецькій олімпіаді з французської мови
II місце на всеукраїнській олімпіаді з французської мови
2006 р - I місце на міській чернівецькій олімпіаді з французської мови
I місце на обласній чернівецькій олімпіаді з французської мови

Особисті якості:
Відповідальність, здатність до швидкого навчання та засвоєння нової інформації, цілеспрямованість, пунктуальність, старанність, уміння швидко пристосовуватися до нових умов, працездатність, комунікабельність, креативність, чесність, відсутність шкідливих звичок, вихованість, порядність, людяність, позитивне мислення.


Хоббі:
Вивчення іноземних мов, танці, рукоділля, читання книг,
гра на фортепіано, подорожі, відвідування театру та виставок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates