• File

Олександр

Фінансовий директор

Considering positions:
Фінансовий директор, Project-менеджер, Бізнес-аналітик, Фінансовий аналітик, Керівник фінансово-економічної служби
Age:
45 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Contact
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Oleksandr Bortko
Фінансовий аналітик. Керівник бізнес проектів.
[open contact info](look above in the "contact info" section) Lviv, Lviv, Ukraine
bortko-9913b17a (LinkedIn)

Summary
Top Skills
Керівник бізнес проектів Займані посади:
Розробка програми обліку на 1. СЕО — Chief Executive Officer
виробництві 2. Project manager
Фінансовий аналіз 3. Фінансовий директор
4. Фінансовий аналітик

Робота у сферах:
1. Оптова торгівля навтопродуктами (СПБТ, дизельне пальне,
бензин)-7 років
2. Торгівля авто и мото технікою -1 рік
3. Оптова торгівля велосипедами. - 8 років
4. Готельний ресторанний комплекс. - 1 рік
5. Виробництво хлібобулочних виробів. - 2 роки
6. Виробництво макаронних виробів. - 2 роки
7. Виробництво поліетиленової плівки. - 3 роки
8. Виробництво пластикових виробів. - 3 роки
9. Виробництво виробів із ПВХ. - 3 роки
10. Переробка вторинної сировини. - 3роки
11. Дистрибуція продуктів харчування. - 10 років
12. Інтернет-магазин доставки продуктів харчування кінцевому
(розробка і управління)-6 років

Функціональні обовʼязки:
1. Побудова системи автоматизації оперативного обліку.
2. Побудова системи управлінського обліку для підприємства.
3. Створення автоматизованої системи планування та
бюджетування на підприємстві.
4. Розробка власної програми для оперативного і управлінського
обліку, ERP системи (розробка логіки роботи, функціоналу,
тестування)
5. Створення системи моніторингу ключових показників KPI
роботи підприємства за допомогою Power Bi.
6. Створення системи обміну даними із програмами обліку та
telegram ботами.
Page 1 of 6
7. Моделювання бізнес-процесів за допомогою BPMN 2.0
8. Управління фінансовим підрозділом компаніі.
9. Управління економічним підрозділом компаніі.
10. Управління iT-підрозділом компаніі.
11. Створення інтернет магазину доставки продуків харчування
кінцевим споживачам на базі дистрибуційної компаніі продуктів
харчування.
12. Створення системи моніторингу цінових пропозицій
постачальників і конкурентів (оптова торгівля нафтопродуктами)

Робота с програмами:
Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft access, Power BI. 1C8.
BAF. MS SQL

Experience
Sewox
Керівник бізнес проектів, фінансовий аналітик
August 2019 - Present (5 years 1 month)
Харків, Харківська область, Україна

Фінансовий аналітик, консультант, спеціаліст з управлінського обліку,
менеджер проектів. Power bi розробник. Керування розробкою
автоматизації різних бізнес процесів. Взаємодія та обмін даними програм
обліку з сайтом, телеграм ботом, менеджерами та системою аналітики
Power BI. Розробка системи моніторингу цін на ринку.

ТОВ "Преміум ойл"
Фінансовий аналітик
August 2018 - Present (6 years 1 month)
Україна, Харків

Управлінський облік на підприємстві, розробка на автоматизація бізнес
процесів. Аналітика показників діяльності підприємства. Розробка систем
дашбордів KPI (Power BI) Розробка телеграм боту для обміну даними між
підприємством та менеджерами, а також постачальниками та покупцями:
продажі, залишки, кредиторська та дебіторська заборгованість,
замовлення, ціни закупки та праси на продукію... Також була розроблена
система моніторінгу цін різних постачальників та конкурентів, з
урахуванням котирувань на ринку нафтопродуктів на вартості доставки в
різні міста України
Page 2 of 6
Sewox Cloud. LLC
CEO. Project Manager. Power bi developer.
January 2018 - August 2023 (5 years 8 months)
Ukraine

Responsibilities:
Business intelligence
Power bi developer
CEO
Managing several projects: web-sites, telegram bots, accounting system.
Leading production workflow: wireframes creation, planning, developing,
testing, launching, supporting product.
Control the development of the project.
Distribute tasks among the team.
Setting goals and priorities for the teams
Conducting meetings and organizing team communications
Preparation of technical specifications and decomposition into smaller parts
Conducting task assessment and scheduling (calendar plan)
Audit of the accounting and financial management system
Building a system of accounting and management accounting
Restoration of the accounting system for companies that acquired a third-party
business with an opaque or neglected accouning
Creation of an accounting and financial system that most fully and reliably
reflects the financial condition of the enterprise and allows management to
make informed decisions
Recommendations for the selection, integration, improvement of financial
software

ТОВ "Торговий дім"Біг Маркет"
Бізнес консультант
August 2019 - December 2020 (1 year 5 months)
Харків, Харківська область, Україна

Діяльність в сфері продажу і виробництва обладнання для комплексної
автоматизації роздрібної торгівлі. Каси самообслуговування. POS
системи.
- Розробка системи обліку виробництва та продажу нового обладнання
зі складною комплектацією з подальшим продажем його на різні торгові
точки.
- оперативне управління підприємством;
- формування фінансової політики підприємства;
- планування стратегічного розвитку підприємства;

Page 3 of 6
- формування планів продаж і виробництва на підприємстві, контроль
виконання;
- Формування бюджету доходів та видатків підприємства, контроль за його
виконанням;
- організація управлінського обліку підприємства;
- контроль за фінансово-економічними показниками підприємства;
- розробка та впровадження мотивації співробітників відділу продажів;
- формування фінансового результату діяльності підприємства.
- Створення системи аналітики за ключовими показниками, із
застосуванням дашбордів у "Power bi"

Группа Компаний МЛК: ООО "МЛК Трейд", ООО "МЛК Маркет"
Фінансовий директор
February 2009 - August 2019 (10 years 7 months)
Україна

Діяльність у сфері дистриб'юції продуктів харчування у м. Харків та
Харківській області.
- формування фінансової політики підприємства.
- Керівництво відділом оперативного обліку
- Керівництво відділом бухгалтерського обліку.
- Керівництво відділом ІТ розробок. Створення різних систем
автоматизації для підприємства.
- Керівництво економічним відділом.
- Створення та управління інтернет магазином з доставки продуктів
харчування кінцевому споживачеві.
- Керівництво оперативно-господарською діяльністю підприємства,
забезпечення роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів
підприємства;
- участь у формуванні комерційної стратегії розвитку та планів продажів
підприємства;
- формування бюджету доходів та видатків підприємства;
- участь у розробці та затвердженні системи мотивації працівників
підприємства;
- Контроль за виконанням усіма відділами підприємства покладених на
них планів, функцій та завдань;
- виявлення та усунення недоліків у роботі підрозділів підприємство,
впровадження нових методів або алгоритмів роботи;
- участь у переговорах та укладання договорів з постачальниками;
- участь у переговорах та укладання договорів з ключовими покупцями;
• Створення системи бюджетування для підприємства.

Page 4 of 6
-формування фінансово-економічних показників підприємства;

АТ «Полімерагро»
Фінансовий аналітик
May 2006 - December 2008 (2 years 8 months)
Kharkiv, Ukraine

Діяльність
фірми:
1. Виробництво та реалізація плівки поліетиленової, парникової,
термозбіжної
2. Виробництво та реалізація ливарних пластмасових виробів
3. Виробництво та реалізація пластикових панелей, вагонки.
4. Переробка пластмас та поліетилену

Функціональні
обов'язки:
УПРАВЛІНСЬКИЙ облік,
бюджетування,
оперативний облік,
автоматизація обліку,
аналіз діяльності підприємства розподіл витрат,
облік, планування фінансових потоків, контроль діяльності керівників
виробничих підрозділів, ціноутворення готової продукції, що реалізується,
створення та контроль системи оплати праці на підприємстві.

Атб Маркет
Заступник керівника супермаркета
January 2006 - May 2006 (5 months)
Kharkiv, Ukraine

Функціональні
обов'язки:
організація роботи супермаркету

ТОВ АгроБал
Економіст
November 2005 - January 2006 (3 months)
Kharkiv, Ukraine

Діяльність
фірми:
виробництво с/г продукції,

Page 5 of 6
переробка с/г продукції,
купівля-продаж с/г продукції,
купівля-продаж різних металів

Функціональні
обов'язки:
УПРАВЛІНСЬКИЙ облік,
бухгалтерський облік,
автоматизація обліку,
аналіз діяльності підприємства розподіл витрат за ЦФО

Обрій плюс ТОВ
Фінансовий аналітик
May 2002 - August 2004 (2 years 4 months)
Balakleya, Kharkiv, Ukraine

Фінансовий аналітик.

Функціональні обовʼязки:
Бухгалтерський облік.
Фінансовий аналіз діяльності підприємства.
Автоматизація оперативного обліку на виробничих підрозділах.

Education
Національний аэрокосмічний університет
Спеціаліст, Фінанси і управління фінансами · (1997 - 2002)

Гімназія 2
Экономіка · (1995 - 1997)

Page 6 of 6

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: