• File

Петро

Начальник юридичного відділу

Considering positions:
Начальник юридичного відділу, Помічник юрисконсульта, Юрист-господарник, Менеджер з продажу
Age:
42 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гринишин Петро Степанович

Дата народження: 10 липня 1983 р.
Місто: Львів
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section).

Мета: начальник юридичного відділу (юрист).

Досвід роботи:
Адвокат/засновник - АО «ПАРИТЕТ ПРАВА».
Приватна практика (різні галузі права).
З 26.06.2019 року по даний час.
Отриманні виграшні рішення в різних сферах, для прикладу надаю номери справ по виведення з ризиковості:
№640/13194/21 успішно виведено - Іноземним підприємством «ТРАНСКАРГО-ТЕРМІНАЛ» 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, як в першій так і в апеляційній.
№640/31257/21, успішно виведено - ТОВ «ТЕМІРТРАНС», апеляцію навіть не подавали.
Також є багато цікавих позитивних рішень в інших сферах.

Начальник юридичного відділу ДП «ЛДЗ» «ЛОРТА»
З 01.05.2022 року по теперішній час.
Юридичний супровід діяльності підприємства, договірна робота, претензійна робота, розроблення установчих документів, розроблення положень, виготовлення технічної документації на нерухоме майно (будівлі), набуття і реєстрація прав на землю, зовнішньо економічна діяльність (імпорт, експорт), супровід Товариства та захист інтересів при перевірках контролюючих органів (Управління праці, СБУ, УБЕП, органи Прокуратури).
Успішно виграні справи в Касаційних інстанціях, повернення коштів з Податкових органів.

Провідний юрисконсульт ДП «Санаторій Кришталевий палац» - знаходиться в підпорядкуванні Державного Управління Справами.
З 01.02.2021 року по теперішній час.
Організація юридичного супроводу господарської діяльності підприємства: претензійно-позовна робота, представництво інтересів підприємства в судах різних інстанцій, в органах державної влади, в правоохоронних органах; стягнення дебіторської заборгованості в судовому порядку; оскарження податкових-повідомлень рішень; представлення інтересів в МОЗ (ліцензії, акредитації); оскарження рішень Пенсійного Фонду України; оскарження рішень (постанов) Державної виконавчої служби; забезпечення та супровід виконання судових рішень Державною виконавчою службою; юридичний супровід підприємства при перевірках Державною фіскальною службою (податковою інспекцією), Державною аудиторською службою (КРУ); реєстрація установчих та інших необхідних документів (змін до них) в реєстраційній службі; розробка відповідей на запити, звернення підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування; договірна робота; надання юридичних консультацій; розробка та правовий аналіз внутрішніх нормативних документів підприємства;

Начальник юридичного відділу ТОВ «ОПК Планета здоров’я» (санаторний комплекс Женева), ТОВ «Лаяр Сіті» (санаторно-оздоровчий комплекс).
з 01.01.2019 року по 12.10.2020 р.
Організація юридичного супроводу господарської діяльності підприємства: претензійно-позовна робота, представництво інтересів підприємства в судах різних інстанцій, в органах державної влади, в правоохоронних органах; стягнення дебіторської заборгованості в судовому порядку; оскарження податкових-повідомлень рішень; представлення інтересів в МОЗ (ліцензії, акредитації); оскарження рішень Пенсійного Фонду України; оскарження рішень (постанов) Державної виконавчої служби; забезпечення та супровід виконання судових рішень Державною виконавчою службою; юридичний супровід підприємства при перевірках Державною фіскальною службою (податковою інспекцією), Державною аудиторською службою (КРУ); реєстрація установчих та інших необхідних документів (змін до них) в реєстраційній службі; розробка відповідей на запити, звернення підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування; договірна робота; надання юридичних консультацій; розробка та правовий аналіз внутрішніх нормативних документів підприємства;
Начальник юридичного відділу ПрАТ «Троянівське» (холдингове підприємство).
з 31.05.2018 р. по 31.12.2018 р.
Підконтрольні 6 юрисконсультів, кількість працівників 120 осіб.
Юридичний супровід діяльності підприємства, договірна робота, судово-претензійна робота, розроблення установчих документів, колективного договору, виготовлення технічної документації на нерухоме майно (арт свердловини, ліцензій на надра, будівлі), набуття і реєстрація прав на землю, зовнішньо економічна діяльність (імпорт, експорт), підготовка і проведення загальних зборів товариства, страхування об’єктів рухомого і не рухомого майна, ведення реєстру, супровід Товариства та захист інтересів при перевірках контролюючих органів ( зокрема Екологія, Управління праці, Держгірпромнагляд, СБУ, УБЕП, МВС, Фіскальна, Антимонопольний комітет, органи Прокуратури)
Начальник юридичного відділу ТОВ «РІСІЛІЕНТ» (аграрний холдинг).
з 31.10.2017 р.
Підконтрольні 9 юрисконсультів, кількість працівників 500 осіб.
Юридичний супровід підприємства, договірна робота, супровід при перевірках (зокрема – Фіскальна служба, Управління праці) правове регулювання земельних відносин, набуття і реєстрація прав на землю, будівлі, відчуження нерухомості, проведення аудиту підприємств для купівлі корпоративних прав, претензійно-позовна робота, оформлення, виділення, переоформлення спадщини.
Начальник юридичного відділу ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика».
з 20.04.2016 р. по 31.05.2017 року.
Підконтрольні 2 юриста, кількість працюючих 1200 чоловік.
Юридичний супровід діяльності підприємства, договірна робота, судово-претензійна робота, розроблення установчих документів, колективного договору, виготовлення технічної документації на нерухоме майно (арт свердловини, ліцензій на надра, будівлі), набуття і реєстрація прав на землю, зовнішньо економічна діяльність (імпорт, експорт), підготовка і проведення загальних зборів товариства, страхування об’єктів рухомого і не рухомого майна, ведення реєстру, супровід Товариства та захист інтересів при перевірках контролюючих органів ( зокрема Екологія, Управління праці, Держгірпромнагляд, СБУ, УБЕП, МВС, Фіскальна, Антимонопольний комітет, органи Прокуратури)
Начальник юридичного відділу ВСК «Ріжки».
з 16.12.2014 р. по 22.04.2016р.
Підконтрольні 3 юристи.
Юридичний супровід кооперативу, договірна робота, виготовлення технічної документації на нерухоме майно (будівлі, споруди), супровід при перевірках, правове регулювання земельних відносин, набуття і реєстрація прав на землю, будівлі, відчуження нерухомості, участь в земельних аукціонах, введення в експлуатацію нерухомого майна, проведення аудиту підприємств для купівлі корпоративних прав, претензійно-позовна робота. Викуп майнових паїв, оформлення, виділення, переоформлення спадщини.
Начальник юридичного відділу ТзОВ «Птахокомплекс «Губин».
з 16.09.2013 р.
Юридичний супровід підприємства, договірна робота, виготовлення технічної документації на нерухоме майно (теплиці, арт свердловини, будівлі), виготовлення проектів на еколого-економічне обґрунтування сівозмін, оренда проектних доріг, супровід при перевірках, правове регулювання земельних відносин, набуття і реєстрація прав на землю, права оренди, будівлі, відчуження нерухомості, участь в земельних аукціонах, введення в експлуатацію нерухомого майна, проведення аудиту підприємств для купівлі корпоративних прав, участь в судових процесах всіх інстанцій. Проведення роботи по розширені Підприємства. Захист підприємства в судах усіх інстанцій. Здійснення захисту інтересів при перевірках контролюючих органів ( зокрема Екологія, Держгірпромнагляд, СБУ, УБЕП, МВС, Податкова, Антимонопольний комітет, органи Прокуратури, оспорювання їх рішень, актів).
Юрисконсульт ТОВ «АГРО-РЕГІОН».
з 15.08.2012 р. по 06.03.2013р.
Юридичний супровід підприємства, договірна робота, виготовлення технічної документації на нерухоме майно (теплиці, арт свердловини, будівлі) , виготовлення проектів на еколого-економічне обґрунтування сівозмін, оренда проектних доріг, супровід при перевірках, правове регулювання земельних відносин, набуття і реєстрація прав на землю, будівлі, відчуження нерухомості, участь в земельних аукціони, введення в експлуатацію нерухомого майна, проведення аудиту підприємств для купівлі корпоративних прав, участь в судових процесах всіх інстанцій.
Начальник юридичного відділу ТОВ «Урожайна країна», (структурний підрозділ Миронівського Хлібопродукті, вирощування с/г продуктів).
з 22.05.2012 р. по 2012р.
Підконтрольні 3 юриста, кількість працівників 320 осіб.
Юридичний супровід Товариства, договірна робота (оренда паїв, землі, генпідряд, а саме будівництво елеватора), тендерна діяльність, претензійно-позовна діяльність, супровід при перевірках, відкриття та закриття підрозділів.
Робота з державними органами з питань отримання дозвільних документів (арт свердловини, техніку підвищеної небезпеки, газові споруди.
Старший юрисконсульт ДП «Голден Фудс»
з 19.05.2011 р. по 05.03.2012 р.
Підконтрольні 2 юрисконсульта, кількість працівників 180 осіб.
Юридична підтримка та організація документального оформлення правових відносин,
правовий супровід процесу отримання ліцензій та дозволів: зокрема (на надра, працю іноземних працівників, на продукцію та очисні споруди). Підготовка проектів договорів (внутрішніх та міжнародних) та контроль правильності їх оформлення і реєстрації.
Здійснення захисту інтересів при перевірках контролюючих органів ( зокрема Екологія, Держгірпромнагляд, СБУ, УБЕП, МВС, Податкової , Антимонопольним комітетом, органів Прокуратури, оспорювання їх рішень, актів). Супровід при укладенні кредитних договорів, співпраця з Національним Банком України. Робота з установчими документами.(підготовка, зміни). Відкриття закриття філій, відокремлених підрозділів.
Начальник юридичного відділу ДП «Спиртовий завод»
з 30.03. 2010р. по 01.10. 2010 р.
Підконтрольні 2 юрисконсульта та відділ кадрів.
Юридичний супровід діяльності підприємства, надання правових консультацій іншим підрозділам, досудове врегулювання спорів, договірна робота, претензійно-позовна робота, кадрове діловодство, Супровід при проведенні перевірок контролюючими органами( зокрема КРУ, СБУ, УБЕП, МВС, Податкової , органів прокуратури, оспорювання їх рішень, актів),також співпраця з ними, ведення справ щодо банкрутства.
Викладач юридичних дисциплін Стрийський аграрний коледж
з 01.09 2008р по 2009р.
Юрисконсульт Львівського юридичного центру
з 2006 по 2008 р.
Надання платної допомоги юридичним та фізичним особам по цивільних, трудових, господарських справах, розгляд та складання претензій, позовних заяв, відзивів на них. Представництво інтересів в суді у справах щодо стягнення боргів по договірних зобов’язаннях, а також в інших справах у загальних та господарських судах усіх рівнів.
Виконавче провадження, провадження у справах про адміністративних правопорушеннях , робота з правоохоронними органами.
Правове забезпечення управлінської та господарської діяльності підприємств, звернення у відповідні органи із запитами , клопотаннями.
Спеціаліст контрольно - ревізійного відділу Підволочиський районний відділ земельних ресурсів
з 01.09.2005 р. по 2006 р.
Ознайомлення працівників з правовим законодавством, захист інтересів підприємства, розгляд звернень громадян, врегулювання спорів по земельних питаннях.

ОСВІТА:
Вересень 2003р. - грудень 2007р. Львівський національний університет ім. Івана Франка, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста
Вересень 2000 - Червень 2003 Вишнянський ДАТ.

ПРОФЕСІЙНІ ТА ІНШІ НАВИКИ:
Наявність свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю
Знання мов: українська (рідна), російська (вільне володіння), англійська (базовий - рівень).
Робота з комп’ютером: Windows, Internet Explorer, Power Point, Excel, Ліга Закон, 1-С.
Водійські права категорії В,С,С1.
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Участь у семінарах та тренінгах щодо підвищення кваліфікації адвоката.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальність, виконавчість, порядність, комунікабельність, організаторські дані, самовдосконалення, працювати на результат.
Власне авто.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Наявне власне авто.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: