• File

Анастасія

Операційний директор

Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пенькова Анастасія

Операційний директор

Зв’язок зі мною: Телеграм: @pencovana
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Регіон: Київ
Розглядаю гібридний та віддалений формат роботи

Ключові якості:

На позиції Менеджера з продажів збільшення товарообігу категорії на 20% завдяки
регулярній роботі з Асортиментом товарів і Мерчендайзингом в торгівельному залі.

На позиції Керівника категорійного відділу завдяки роботі в напрямку Асортиментної
матриці, Цінової політики, Мерчендайзингу, Політики промо, Політики сервісних
пропозицій збільшення ТО категорії 30% .

На позиції Операційний Директор в напрямку Розвитку мережі - відкриття під час
повномасштабного вторгнення 8 магазинів (Загальна торгівельна площа 5000 м кВ).
Керування мережею з 15 магазинів( 20 тис м кВ) , паралельно здійснювати Антикризове
управління мережею.

Маю досвід створення стратегії департаменту ,відкриття нової торгової точки з нуля. Маю
досвіт в навчанні та адаптації співробітників підрозділу Комерція, Роздріб. Також , активно
описую Бізнес Процеси, практично їх адаптую й автоматизую в напрямку ефективності у
використанні. Маю досвід написання ТЗ для створення бази 1-с з нуля за самостійно
створеними технічними завданнями.

Досвід роботи

Операційний директор, Директор з розвитку мережі.

Мережа магазинів fashion industry YUKI , магазини сімейного шопінгу (15 магазинів по всій Україні ,
площею від 700 м кВ до 2500 м кВ на сьогодні ) Торгівля роздрібна / Retail Листопад 2021-Лютий 2025 (3
,3 роки ).
Управління мережею магазинів Непрод напрямку. Загальна площа мережі 20 000 кв.
м. У підпорядкуванні 300 осіб.
Аналіз ефективності роботи компанії з KPI, мотивації співробітників, виконання
планових показників мережі.
Підбір ,адоптація, навчання персоналу у свій відділ
Завчасне забезпечення компанії всіма необхідними ресурсами задля досягнення
стратегічних цілей (люди, фінанси, процеси)
Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії;
Організація звітності для СЕО за всіма ключовими метриками.
Розробка та впровадження регламентів операційних процесів. Опис цих процесів та
організація впровадження.
Робота в рамках договірного процесу із представниками орендодавців наявних
об'єктів мережі.
Визначення стратегії розвитку мережі.
Пошук об'єктів під оренду.
Проведення переговорів, підписання договорів
Організація відкриттів магазинів з «0» у період з 2022 року до сьогодні у кількості 8
об'єктів загальною площею 8 600 м кв.
Визначення, узгодження та контроль за виконанням інвестиційних бюджетів під
відкриття.
Організація та проведення тендерів.
Створення чек листів для управління всіма в рамках усіх суміжних підрозділів у
проєктах відкриття магазинів.
Опис бізнес-процесів, розробка технічних завдань, інструкцій, положень, алгоритмів,
що стосуються роботи в програмі 1С.

Керівник категорійного відділу

Мережа магазинів fashion industry YUKI , магазини сімейного шопінгу Торгівля роздрібна / Retail
Вересень 2020 - Листопад 2021 (1 рік 3 міс)

Організація роботи відділу категорійних менеджерів (7 осіб).
Формування комерційних та закупівельних бюджетів.
Забезпечення виконання поставлених KPI (товарообіг, маржа, дохід,
оборотність тощо).
Управління асортиментною матрицею для довіреного відділу, контроль за
виконанням квот.
Прогнозування продажів з урахуванням сезонності, національних свят,
акційних заходів та визначення необхідного товарного запасу на відповідний
період.
Визначення асортименту товарів для продажу в категорії та контроль
актуальності асортименту в магазинах.
Контроль актуальності товарної планограми за товарними групами з
урахуванням внутрішніх стандартів викладу, ефективного використання
торгових площ, оборотності товарів. Своєчасне внесення змін до планограми.
Розробка політики ціноутворення.
Проведення дослідження асортименту та цін конкурентів, робота з Першими
цінами та KVI.
Управління товарними запасами та їх оборотністю.
Аналіз економічних показників, підготовка звітності для керівництва.
Переговори з постачальниками.
Регулярний аналіз ринку за групами товарів, визначення напрямків розвитку
товарних груп.
Оцінка нових товарних пропозицій.
Управління дебіторською заборгованістю, координація графіка оплат
партнерам.
Організація та координація маркетингових активностей у рамках договорів із
постачальниками.
Координація діяльності суміжних підрозділів (розподільний склад, логістика,
мережа магазинів).
Опис бізнес-процесів, розробка технічних завдань, інструкцій, положень,
алгоритмів для роботи в програмі 1С.

Директор торгівельної точки, категорійний менеджер, консультант з
відкриття нової торгової точки.
ABABILA, маркет Торгівля роздрібна / Retail Травень 2017 - Серпень 2020 (3 роки 4 міс)

Організація роботи з подальшим розширенням шести торгівельних точок
Складання та впровадження організаційних документів, що описують бізнес-
процеси магазину та керуючої компанії.
Контроль за виконанням функцій департаментами, діяльність яких межує з
роботою відповідного відділу.
Контроль виконання посадових обов'язків співробітниками департаменту.
Комунікація з представниками магазинів щодо організації робочих процесів.
Забезпечення виконання планових показників товарообігу, доходу та
оборотності товарів.
Формування комерційних бюджетів.
Визначення асортименту товарів для продажу та контроль за актуальністю
асортименту в магазинах.
Контроль актуальності товарної планограми за товарними групами, з
урахуванням внутрішніх стандартів викладення, ефективного використання
торгових площ та оборотності товарів; внесення своєчасних змін до планограм.
Прогнозування продажів з урахуванням сезонності, національних свят,
акційних заходів та визначення необхідного товарного запасу на відповідний
період.
Розробка політики ціноутворення.
Дослідження асортименту товарів та цін конкурентів.
Управління товарними запасами та їх оборотністю.
Аналіз економічних показників, формування звітів для керівництва.
Переговори з постачальниками.
Регулярний аналіз ринку за групами товарів, визначення напрямків розвитку
загалом та по конкретних товарних групах.
Аналіз нових пропозицій щодо товарів.
Впровадження нового програмного забезпечення 1С, навчання співробітників,
опис бізнес-процесів компанії, створення технічних документів та документів
для взаємодії між підрозділами.
Координація діяльності підрозділів у роботі з програмою 1С та навчання
співробітників на робочих місцях.
Опис бізнес-процесів, розробка технічних завдань, інструкцій, положень та
алгоритмів, пов'язаних з роботою в програмі 1С.

Декретна відпустка Квітень 2016 - Травень 2017 (1 рік 2 міс)

Заступник директора департаменту категорійного менеджменту

Караван Торгівля роздрібна / Retail Березень 2015 - Квітень 2016 (1 рік 2 міс)

Організація роботи Департаменту категорійного менеджменту.
Розробка та впровадження організаційних документів, які регламентують
діяльність департаменту.
Контроль виконання суміжних функцій іншими департаментами, що
стосуються діяльності категорійного менеджменту.
Контроль виконання посадових обов’язків працівниками Департаменту.
Комунікація з представниками магазинів з питань організації роботи.
Виконання обов’язків директора департаменту під час його відсутності.
Забезпечення виконання плану з товарообігу, доходу та оборотності товарів.
Формування та контроль комерційних бюджетів.
Визначення асортименту товарів у категорії та забезпечення його актуальності
в магазинах.
Контроль актуальності товарних планограм з урахуванням стандартів
викладки, ефективного використання площ, оборотності товарів; своєчасне
внесення змін до планограм.
Складання прогнозу продажів з урахуванням сезонності, національних свят та
акцій, розрахунок необхідного товарного запасу.
Розробка цінової політики.
Дослідження асортименту та цін конкурентів.
Управління товарними запасами та контролювання їх оборотності.
Аналіз економічних показників, підготовка звітів для керівництва.
Проведення переговорів з постачальниками.
Регулярний аналіз ринку за товарною групою, визначення напрямків розвитку
категорій та окремих товарних груп.
Аналіз нових товарних пропозицій.

Консультант 1С
Караван Торгівля роздрібна / Retail Гру 2013 - Бер 2015 (1 рік 4 міс)

Впровадження нового програмного забезпечення 1С у компанії.
Навчання співробітників, опис бізнес-процесів, створення технічної
документації.
Координація роботи підрозділів у програмі 1С.
Відрядження для навчання співробітників на робочих місцях.
Розробка технічних завдань, інструкцій, положень, алгоритмів щодо роботи в
програмі 1С.

Заступник директора з продажів гіпермаркету.
Караван Торгівля роздрібна / Retail Лют 2013 - Гру 2013 (11 міс)

Організація роботи співробітників (розподіл завдань, планування та
проведення нарад, формування потреб у штатних одиницях, проведення
співбесід з кандидатами).
Аналіз продажів (систематичне проведення аналізу результатів за ключовими
показниками продажів магазину виходячи з існуючих звітів, аналіз звітів
начальників відділів та менеджерів секторів, виявлення проблемних зон по
пріоритетах).
Планування продажів (формування бюджету магазину, оперативне планування
продажів, планування промо заходів, розробка цінової стратегії по відділах).
Організація процесу продажів (затвердження планограм сезонних операцій,
організація процесу замовлення товару, організація процесу переміщення
товару, процесу викладки товару, затвердження інструментів та макетів
декорацій, оперативне розв'язання проблем пов'язаних порушенням процесу
продажів).
Контроль процесів та результатів продажів.
Керівник сектору непродовольчих та продовольчих товарів.
Караван Торгівля роздрібна / Retail Лют 2012 - Квітень 2013 (1 рік 3 міс)

Ведення звітності, аналіз продажу.
Контроль та виконання поставлених завдань, оформлення необхідних
документів.
Дотримання правил мерчендайзингу згідно з регламентом компанії.
Контроль за збереженням матеріальних цінностей, проведення інвентаризацій.
Контроль за якісним обслуговуванням покупців.
Навчання персоналу, контроль за виконанням поставлених цілей та завдань
.Розв'язання проблемних питань компанії.
У підпорядкуванні 50 осіб

Керівник відділу Дитячих товарів.
Караван Торгівля роздрібна / Retail Лютий 2011 - Лютий 2012 (1 рік 1 міс)

Замовлення товару, проведення ціноутворення, робота з постачальниками,
оформлення необхідних документів, ведення звітності, розробка бюджету
компанії, дотримання правил мерчендайзингу згідно з регламентом компанії,
контроль за збереженням матеріальних цінностей, проведення інвентаризацій.
Контроль за якісним обслуговуванням покупців, раціональне розміщення
продавців у торговому залі, навчання персоналу, контроль за виконанням
поставлених цілей та завдань, розв'язання проблемних питань компанії.
У підпорядкуванні 5 осіб.

Адміністратор касир.
Chicco Торгівля роздрібна / Retail овтень 2009 - Листопад 2010 (1 рік 2 міс)

Продавець консультант побутової техніки

Eldorado.ua Торгівля роздрібна / Retail Липень 2007 - Серпень 2009 (2 роки 2 міс)

Освіта :Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад
"Міжрегіональна Академія управління персоналом" (Київ) рік закінчення 2009

Міжнародна економіка

Володіння мовами :

Українська-С2, native

Англійська-А2

Курси, тренінги, сертифікати:
Тренінг по Тайм менеджеру (Київ) рік закінчення 2011
Курс описання і створення Бізнес процесів Laba у 2022 р

Курс HR- директор від Changers в 2024 р

Маю вміння формувати довгострокові стратегії розвитку бізнесу, налаштовувати
операційні процеси для досягнення ключових цілей компанії.

Глибокі знання в аналітиці продажів, маржинальності та витрат; вміння оптимізувати
операційні процеси, підвищувати ефективність роботи команди та скорочувати
витрати.

Маю досвід розробки, впровадження і моніторингу P&L для забезпечення фінансової
стабільності та підвищення рентабельності бізнесу.

Сучасний менеджер повинен вміти грамотно розставляти свої пріоритети своїх дій,
віддаючи перевагу найбільш значущим завданням і відсуваючи другий план
другорядні питання.
Маю навички створення дієвих маркетингових, продажних та цінових стратегій
для збільшення обсягу продажів та частки ринку.

Є досвід управління ланцюгами постачання, що включає скорочення термінів
постачання, оптимізацію складських запасів та зменшення витрат на логістику.

Маю гарну майстерність у проведенні переговорів з постачальниками та
партнерами, укладення вигідних угод, довгострокові відносини з ключовими
клієнтами.

Вмію керувати великими бюджетами, контролювати витрати та знаходити
способи підвищення фінансових показників (в т.ч. антикризове управління).
Ефективно керую командами, розвитком співробітників, мотивуванням та
побудоою культури продуктивності та орієнтації на результат. Ініціювала т
впроваджувала сучасні ІТ-рішень для оптимізації процесів та автоматизації
бізнес-операцій.

Вмію швидко приймати рішення в умовах невизначеності, забезпечувати
стабільність бізнесу та адаптувати стратегії у відповідь на ринкові зміни.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: