Валерія
Бухгалтер, оператор ПК
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10948991/
Work experience
Бухгалтер
from 09.2010 to 10.2025
(15 years 2 months)
Агро бізнес, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Опрацювання та перевірка первинних документів (рахунки, акти, накладні, ТТН, касові документи тощо).
•Внесення первинної інформації в 1С:Бухгалтерія
•Формування та проведення платіжних доручень у системі клієнт-банк, контроль руху
•Ведення банківських та касових операцій, звірка виписок.
•Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями.
•Архівування та систематизація бухгалтерських документів.
. Облік та списання ПММ, облік ОЗ, МШП, товарів.
Впевнений користувач 1С, M.E.Doc, клієнт-банк, Вчасно, MS Office.
Бухгалтер, менеджер з продажу
from 11.2007 to 08.2010
(2 years 10 months)
Лекс-авто, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Оформлення повного пакета документів для продажу автомобіля (рахунок, договір, акт приймання-передачі, видаткова накладна).
•Виписка довідки-рахунку, оформлення транзитних номерів та супровідних документів.
•Перевірка правильності заповнення документів і відповідності даних транспортних засобів.
•Ведення обліку продажу автомобілів та супутніх послуг у програмі 1С /
M.E.Doc.
•Взаємодія з банками, страховими компаніями та сервісними центрами МВС.
•Контроль надходження коштів, підготовка касових і банківських документів.
. Ведення первинно документації в 1с
•Архівування та зберігання первинної документації згідно з вимогами обліку.
Менеджер господарської діяльності
from 02.2007 to 11.2007
(10 months)
Верс, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
•Організація ефективної роботи офісу, забезпечення адміністративної підтримки керівництва.
•Прийом і розподіл телефонних дзвінків, вхідної та вихідної кореспонденції.
•Підготовка та оформлення ділових листів, наказів, протоколів, службових записок.
•Планування та координація зустрічей, нарад, відряджень директора.
•Зустріч відвідувачів, партнерів, клієнтів, створення комфортних умов для переговорів.
•Контроль виконання доручень керівництва працівниками підрозділів.
•Ведення документообігу, робота з внутрішніми та зовнішніми документами.
•Забезпечення офісу канцтоварами, водою, технікою та іншими матеріалами.
•Підготовка звітів, аналітичних довідок, презентацій за дорученням керівництва.
•Ведення ділового календаря та нагадування керівництву про заплановані події.
Education
ПЛ НАУ
Оператор ПК, бухгалтер, Київ
Specialized secondary, from 2003 to 2006 (3 years)
Knowledge and skills
- 1С:Бухгалтерія
- Комунікабельність
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Відповідальність
- Користувач ПК
- Організація міжнародного туризму
- Організація внутрішнього туризму
- Уважність
- Активність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
- German — beginner
Additional information
В пошуках дистанційної роботи, підробітку
More resumes of this candidate
Considering positions: Менеджер з туризму, Туристичний менеджер, Турагент, 3 more positions
Remote
Unfinished higher education · Full-time, part-time
- Менеджер з туризму, ФОП, 10 months
- Бухгалтер, Агро, 18 years 11 months
Similar candidates
-
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С
30000 UAH, Kyiv -
Оператор ПК
Dnipro, Remote -
Бухгалтер, помічник бухгалтера
Zaporizhzhia, Remote -
Оператор 1C, бухгалтер
Remote -
Оператор ПК
25000 UAH, Kyiv, Brovary -
Оператор ПК
30000 UAH, Kyiv