Діана

Помічник керівника

Considering positions: Помічник керівника, Адміністратор ресторану, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу нерухомості, Керівник відділу, Керуючий магазином, Керуючий готелем, Адміністратор
Employment type: full-time
Age: 20 years
City of residence: Mykolaiv
Ready to work: Mykolaiv, Odesa
Considering positions:
Помічник керівника, Адміністратор ресторану, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу нерухомості, Керівник відділу, Керуючий магазином, Керуючий готелем, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
20 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Mykolaiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий філією

from 12.2021 to now (4 years)
МрійДій платформа, Миколаїв (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Операційне та стратегічне управління філією бізнесклубу.
Розвиток партнерської мережі: пошук, переговори, узгодження умов співпраці.
Підготовка, погодження та супровід договорів з партнерами і підрядниками.
Координація взаємодії з учасниками клубу, супровід резидентів.
Організація та менеджмент бізнес-заходів (зустрічі, панельні дискусії, нетворкінги, корпоративи)
Планування та контроль виконання щоденних і стратегічних завдань команди.
Аналітика ефективності заходів та партнерств.
Робота з CRM: облік учасників, партнерів, комунікацій.
Побудова та контроль внутрішніх процесів філії.
Комунікація з ключовими стейкхолдерами та представлення інтересів клубу
SMM manager.
пошук спікерів, та домовленість з ними.
Створення презентацій, веб оформлення, створення афіш.
Організація та участь у благодійно - гуманітарних заходах.
Маркетинг та просування у соц мережах.

Education

НУ «ОЮА»

081 «Право», Миколаїв
Higher, from 2022 to 2026 (4 years)

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Наполегливість
  • Дисциплінованість
  • Неконфліктність
  • Організація заходів
  • Висока працездатність
  • Чесність
  • Доброзичливість
  • Організаторські здібності
  • MS Excel
  • Користувач ПК
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Користувач Internet
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Стресостійкість
  • Активний продаж
  • Адаптивність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Прямий продаж
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Ведення переговорів
  • Саморозвиток

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: