- File
Марія
Фахівець групи аналітики, управлінської звітності та аналізу діяльності
- Age:
- 41 years
- City:
- Netishyn
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10969769/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Жебель Марія Вікторівна
Місце проживання: Хмельницька обл., м. Нетішин
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета: Працевлаштування на посаду до груп аналітики, фінансової звітності, дистанційно.
Досвід роботи
• Назва компанії: Філія «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом», м. Нетішин.
Посада: інженер групи підготовки виробництва та аналізу поставок відділу технічного супроводження, аналізу поставок та митного оформлення управління виробничо-технічної комплектації.
Період роботи: 03.2023р. – по теперішній час.
Обов’язки:
• Аналіз руху складських запасів, впровадження заходів по зменшенню та оптимізації складських запасів;
• Підготовка звітів «Програми управління витратами» в частині зменшення запасів продукції та проведення аналізу виконання доведених планових показників;
• Виконання управлінської звітності та розробка проектів перспективних і річних планів матеріально-технічного забезпечення, підготовка розрахунків та обґрунтувань до них;
• Формування звітів по забезпеченню продукції для різних напрямків виробничої діяльності підприємства;
• Формування звітної документації по проведеним оплатам продукції;
• Контроль виконання умов договорів в частині надходження продукції та проведеної оплати;
• Перевірка документації, візування факту поставки продукції в ПЗ SAP, контроль та подання на оплату закупленої продукції згідно з умовами договорів закупівлі.
• Назва компанії: Філія «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом», м. Нетішин.
Посада: інженер з комплектації обладнання групи тепломеханічного обладнання, запірної арматури та трубопроводів управління виробничо-технічної комплектації.
Період роботи: 04.2022р. – 03.2023р.
Обов’язки:
• Формування річного плану закупівель з організації та проведення процедур державних закупівель в частині своєї номенклатури;
• Формування річної заявки на закупівлю трубопровідної арматури та запасних частин до неї в частині визначення ринкових цін, кодів ДК та виробників; оформлення заявок на постачання продукції в інших підрозділах компанії;
• Підготовка тендерних документацій на закупівлю трубопровідної арматури та запасних частин до неї для оприлюднення в системі Prozorro;
• Оформлення договорів на постачання трубопровідної арматури та запасних частин до неї по результатам процедури закупівлі, забезпечення виконання всіх умов договору;
• Забезпечення заходів щодо погашення дебіторської і кредиторської заборгованості, оформлення заявок на оплату за поставлену продукцію згідно з умовами договорів, підготовка документації для прийняття рішення про проведення претензійно-позовної роботи, контроль надання до юридичного відділу матеріалів для оформлення претензій до постачальників при порушенні договірних умов;
• Супроводження постачання трубопровідної арматури та запасних частин до неї на склади, забезпечення видачі замовникам, співучасть в проведенні перевірки якості поставленої продукції.
• Назва компанії: Філія «ВП «Складське господарство» АТ «НАЕК «Енергоатом»,
м. Нетішин.
Посада: інженер вхідного контролю дільниці з організації вхідного контролю, зберігання, реалізації, аналізу та видачі ТМЦ.
Період роботи: 04.2014р. – 04.2022р.
Обов’язки:
• Організація та проведення процедури перевірки якості продукції, що поставляється, оформлення звітної документації по результатам перевірки якості;
• Перевірка первинних бухгалтерських документів перед оприбуткуванням продукції на склад;
• Аналіз складських залишків, контроль термінів їх використання та придатності, проведення роботи з замовниками щодо зменшення складських залишків, аналіз річної заявки філії ВП ХАЕС на наявність замовлення продукції, аналогічна якій вже зберігається на складах;
• Аналіз продукції, яка не пройшла перевірку якості, проведення роботи по усунення зауважень, оформлення повернення забракованої продукції постачальникам;
• Ведення оперативного обліку договорів та контроль виконання договірних зобов'язань по договорам на постачання продукції для власних потреб, оформлення документації на оприбуткування, оформлення документації для переміщення такої продукції з інших підрозділів.
• Назва компанії: ТОВ «Алкогольні традиції», м. Київ.
Посада: Спеціаліст-аналітик по дослідженню товарного ринку відділу зовнішньоекономічної діяльності.
Період роботи: 04.2012р. – 09.2012р.
Обов’язки:
• Складання поточної, планової та фактичної звітності по виробництву, закупівлям комплектуючих, продажу (відвантаженням) продукції, а також планування та контроль руху грошових коштів;
• Оптимізація планування та фактичних відвантажень продукції, оцінка товарних напрямків;
• Укладання та супроводження договорів поставок з дистриб'юторами, контроль відвантажень, розподіл товарних залишків, контроль та управління дебіторсько-кредиторською заборгованістю;
• Аналіз ефективності продажів, процесу закупівель, логістики та клієнтської бази.
• Назва компанії: ДП «Держцентрякості», м. Київ.
Посада: Головний спеціаліст відділу технічного нагляду за якістю експортних поставок.
Період роботи: 08.2011р. – 04.2012р.
Обов’язки:
• Робота в групі по розробці будівництва Випробувального стенду для перевірки якості продукції, призначеної для систем АЕС – планування, робота з конструкторською документацією, пошук постачальників комплектуючих, економічні розрахунки рентабельності проекту, підготовка технічної та комерційної документації для кошторису проекту, планування укладання договорів поставок, координація, забезпечення та контроль постачання комплектуючих на об'єкт;
• Погодження та укладання договорів на надання послуг по перевірці якості продукції, контроль виконання договірних зобов'язань, формування звітності перед замовниками, розробка методів оптимізації договірних відносин.
• Назва компанії: ТОВ «Енергомашкомплект», м. Київ.
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами комерційного відділу.
Період роботи: 07.2009р. – 08.2011р.
Обов’язки:
• Супровід процедур акредитацій в державних компаніях, оформлення пакету документів для участі в процедурах закупівлі, укладення договорів на поставку, планування та забезпечення постачання продукції до замовника, забезпечення виконання умов договорів;
• Формування вартості продукції, оформлення первинних бухгалтерських документів, аналіз динаміки продажів, дослідження та аналіз ринка потенційних споживачів (цінова та товарна політика);
• Планування бюджету підрозділу, розробка заходів по зменшенню витрат, аналіз прибутковості підрозділу.
• Назва компанії: Компанія «ІНТЕКО» (ТОВ «СВТА»), м. Київ.
Посада: Економіст технічної дирекції.
Період роботи: 09.2006р. – 01.2009р.
Обов’язки:
• Робота в групі по комплектації будівництва енергоблоків 1,2 Тяньваньської АЕС трубопровідною арматурою для систем АЕС – підготовка технічної та комерційної документації для укладання договорів постачання, координація, забезпечення та контроль поставок готової продукції на об'єкт;
• Укладання договорів купівлі/ продажу продукції, оформлення необхідної документації, планування постачання, супровід по укладеним договорам;
• Аналіз закупівель/ реалізації, розрахунок фінансової ефективності підрозділу.
Освіта
• Навчальний заклад: Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів, Україна.
Ступінь: спеціаліст.
Назва спеціальності: теплові електричні станції.
Період навчання: 06.2016р. – 06.2018рр.
• Навчальний заклад: Академія муніципального управління, м. Київ, Україна.
Ступінь: спеціаліст.
Назва спеціальності: менеджмент організацій.
Період навчання: 06.2001 – 06.2006рр.
• Навчальний заклад: Інститут Сертифікованих Фінансових Менеджерів - Україна (Institute of Certified Financial Managers).
Програма «Професійний фінансовий менеджер» (Professional Financial Manager, DipPFM).
Модуль «Фінансовий менеджмент та фінансовий аналіз».
Період навчання: 2010 р.
Вміння та навики
• Українська мова – рідна.
• Англійська мова – середній рівень.
• Впевнений користувач ПК: Microsoft Office, ПЗ SAP ERP – транзакції «Замовлення на купівлю», «Модифікований договірний облік», «Казначейство», «Робота з резервуванням», «Фактурування», «Ведення ОЗМ/ ОЗК», бази даних Oracle.
• Навички роботи з оргтехнікою (міні АТС, факс, ксерокс, сканер).
Особисті якості
• Відповідальність, старанність, ініціативність, здатність до аналізу та планування своєї роботи.
Similar candidates
-
SMM-менеджер
20000 UAH, Netishyn, Lviv, Remote