- File
Андрей
Адміністратор, спеціаліст з навчання, технічний письменник, продавець
- Age:
- 40 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10971166/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 10.10.1984
Проживання: м.Київ, Дніпровський район, Бульвар Ігора Шамо 10.
Контактна інформація:
Телефон: [
Електронна пошта: [
Освіта:
1999 р. – 2003 р., Київський Енергетичний Технікум (Коледж).
Освіта: спеціальна.
Спеціальність: монтаж та експлуатація атомних електростанцій (АЕС).
2003 р. – 2005р., Міжрегіональна Академія Управління Персоналом (МАУП).
Освіта: вища.
Спеціальність: менеджер управління персоналом.
Досвід роботи:
2005 р., Оператор гральних автоматів.
Компанія: Fan Game
Сфера діяльності компанії: гральний бізнес.
Обов’язки:
Обслуговування гральних автоматів;
Видача виграшів;
Робота з касовим апаратом;
Робота на барі.
11.2003 р. – 05.2005 р., Монтажник технологічних трубопроводів
Компанія: Юж Тепло Енерго Монтаж (ЮТЕМ) на ТЕЦ-5
Сфера діяльності компанії: монтаж та експлуатація етнічного обладнання.
Обов’язки: слюсар монтажник.
12.2005 р. – 09.2006 р., Продавець – консультант.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Викладка товару;
Перевірка строків придатності;
Друк та заміна цінників у торговому залі;
Мерчандайзинг;
Консультування покупців;
Участь у проведенні переобліків.
10. 2006 р. – 04. 2008 р., Оператор комп’ютерного набору.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Ведення бази даних по товару;
Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід);
Електронне та фізичне повернення товару постачальнику;
Аналіз продажів;
Аналіз товарного запасу;
Замовлення товару;
Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці;
Ведення первинної документації.
04. 2008 р. – 06. 2008 р., Оператор комп’ютерного набору складської логістики.
Компанія: ТОВ РІАЛ ІСТЕЙТ Ф.К.А.У. (Ашан).
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Ведення бази даних;
Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід);
Аналіз складського запасу товару;
Порівняння накладних із замовленням;
Ведення первинної документації;
Ведення бази даних із сертифікатами якості на товар;
Відвантаження товару на магазин.
09. 2008 р. – 12. 2008 р., Оператор комп’ютерного набору.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Ведення бази даних по товару;
Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід);
Електронне та фізичне повернення товару постачальнику;
Аналіз продажів;
Аналіз товарного запасу;
Замовлення товару;
Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці;
Ведення первинної документації.
02. 2013 р. – 07. 2015 р., Приймальник товарів.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Ведення бази даних по товару;
Приймання товарів від прямих та внутрішніх постачальників;
Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід);
Електронне та фізичне повернення товару постачальнику;
Аналіз продажів;
Аналіз товарного запасу;
Замовлення товару;
Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці;
Ведення первинної документації.
11. 2015 р. – 10. 2019 р., Спеціаліст з навчання персоналу.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Аналіз потреби у навчанні;
Розробка та супровід методичних та навчальних матеріалів;
Розробка та супровід дистанційного навчання;
Розробка та супровід програми з оцінки знань персоналу;
Формування ефективної системи навчання;
Формування кадрового резерву відповідно до стратегії компанії;
Розробка та впровадження стандартів, інструкцій для роботи персоналу;
Оцінка персоналу по моделям компетенцій;
Контроль та наставництво менеджерів з навчання офісу та магазинів;
Навчання нового та діючого персоналу навикам роботи з ПО;
Навчання нового персоналу навикам приймання товару та ведення товарного обліку на магазині;
Навчання нових співробітників роботі на касовому місці, робота з касою;
Навчання нових та діючих співробітників роботі на ваговому обладнанні;
Участь у відкритті нових магазинів;
Участь у закритті магазинів та повного повернення товару та обладнання постачальникам;
Співбесіда із потенційними співробітниками на певні посади.
03. 2020 р. – 03. 2022 р., Спеціаліст відділу документування та контроля інтерфейсів.
Компанія: ТОВ «Сільпо Фуд» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування.
Обов’язки:
Розробка та документування інструкцій користувача;
Розробка та документування технічної документації до ПО;
11.2023 р., Адміністратор торгового залу.
Компанія: ТОВ «Біле Сухе» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля алкогольних напоїв.
Обов’язки:
Адміністрування торгової точки;
Складання графіків виходу на роботу персоналу;
Табілювання співробітників;
Співбесіда з потенційними співробітниками;
Відкриття нових магазинів;
Закриття магазинів;
Ведення бази даних по товару;
Приймання товарів від прямих та внутрішніх постачальників;
Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід);
Електронне та фізичне повернення товару постачальнику;
Аналіз продажів;
Аналіз товарного запасу;
Замовлення товару;
Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці;
Ведення первинної документації;
Викладка товару;
Перевірка строків придатності;
Друк та заміна цінників у торговому залі;
Мерчандайзинг;
Консультування покупців;
Участь у проведенні переобліків.
Особисті якості:
відкритість, ініціативність, комунікабельність, аналітичне та логічне мислення, стресостійкість, тактовність, відповідальність.
Знання ПК: впевнений користувач (MS Office), облікові системи – Асистент; Рубікон; FZClient; DiGi Manager; 1С, програма для електронного та дистанційного навчання Exam.
Similar candidates
-
Спеціаліст, фахівець, адміністратор
Kyiv -
Помічник юриста, секретар
Kyiv -
Асистент керівника, адміністратор, координатор, офіс-менеджер, завідуюча канцелярією
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv