• File

Ольга

Операційний менеджер мережі

Considering positions:
Операційний менеджер мережі, Операційний керівник, Регіональний директор
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Журавльова Ольга Андріївна
Дата народження 1976
Місце проживання: м. Київ, вул. Урлівська
тел [open contact info](look above in the "contact info" section),
email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Очікування по ЗП від 70 000

Ключові компетенції:
• Професіонал у галузі управління процесами продажів у магазинах як сучасної торгівлі (modern trade) так і традиційного роздробу;
• управління персоналом як у робочій групі, і у прямому підпорядкуванні зі стратегічним мисленням;
• проактивний лідер, орієнтований результат; не боюся труднощів, легко зустрічаю виклики, люблю досягати мети;
• вмію проводити переговори – досягаючи максимального результату;
• зберігаю самовладання у стресових ситуаціях, вмію відчувати людей, співпереживати; надаю допомогу людям, якщо вони її потребують; люблю конкурентну боротьбу, де доводиться шукати нестандартні рішення.
• успішний досвід запуску магазинів із «0»;
• успішний досвід у запуску нестандартних проектів продажу для збільшення прибутковості
• побудова успішної команди, яка змогла в стислий термін показувати відмінний результат;

Освіта:
1994-1999 Київський Державний економічний університет, факультет фінанси та кредит, спеціальність економіст.
2000-2004 Академія психології, підприємництва та менеджменту м. Санкт-Петербург
спеціальність: психологія менеджменту, присвоєно кваліфікацію: психолог-менеджер з персоналу.
2012 Університет "Крок". Департамент з підвищення кваліфікації. Спеціальність: комерційний директор.
Тренінги: «Підбір та навчання персоналу»; "Управління конфліктом";
«Цикл менеджменту. Планування. Використання ресурсів. Ефективне реагування. Навчання та розвиток персоналу. Робота з мотивацією»; "Ситуаційне керівництво"; "Управління командою";
«Презентація з гарантованим успіхом, як її підготувати та провести»;
«Ефективні продажі»; "Корпоративна книга продажів".
Розвиток бізнесу, продаж, роздріб.
01.06.2023 - по теперішній час. Провідний аудитор роздрібного бізнесу (180 ТТ). Проектна посада. ТОВ «ПІК КОМПАНІ». Торгова марка Козацькі напівфабрикати. Виробництво та продаж напівфабрикатів (180 торгових точок).
Обов'язки:
• Аудіювання та розвиток продажу на закріпленій території Київської області;
• Управління, наставництво. Аудіювання та виявлення сильних та слабких сторін роздрібного бізнесу;
• Опис та презентація пропозицій щодо розвитку продажів акціонерам бізнесу;
• Проведення бізнес тренінгів керуючим та топ менеджерам компанії на тему: «Збільшення та розвиток продажів на закріплених територіях»;
• Детальне аудіювання бізнес-процесів роздрібної мережі;
• Повна ревізія ТТ (щодо управління ТМЦ, знання технік продажів, дотримання корпоративної культури, звітність, аналітика продажів);
• Касова дисципліна.
Досягнення:
• Створення мотивації виконання планів продажу, оптимізація бізнес-процесів, виявлення сильних та слабких сторін бізнес-процесів.
• Підготовка бізнес-планів для акціонерів бізнесу.
01.02.2019-31.05.2023. Керівник регіону мережі магазинів жіночого одягу OLKO
Обов'язки:
• Управління магазинами «OLKO» у довіреному регіоні 10 магазинів;
• Впровадження та контроль виконання корпоративних стандартів роздрібної мережі;
• Управління всіма бізнес-процесами всередині магазинів та їх контроль;
• Відбір, оцінка професійного рівня персоналу, навчання, мотивація персоналу магазинів;
• Планування, прогнозування та виконання планів прибутку, виконання планових показників KPI;
• Розподіл плану продажу за торговельними точками, забезпечення виконання планів у регіоні; Аналіз результатів, збільшення прибутковості;
• Своєчасне надання звітів про економічну та фінансову ситуацію в регіоні;
• Проведення інвентаризації та контроль за товарним залишком;
• Взаємодія з контролюючими органами, адміністрацією ТЦ;
• Відкриття нових магазинів.
Ключові Досягнення:
• Впровадження нових підходів до сандартів рівня сервісу та обслуговування клієнтів;
• виконання планів продажу в розрізі: магазин \ SKU \ гроші \ люди на 100%.
• рестарт команди території.
• Оптимізація витрат території
01. 2018 – 01.2019 ТОВ ДЦ «Україна». Мережа магазинів WATSONS (Drogerie retail) Територіальний менеджер.
Основні обов'язки:
• управління та розвиток діяльності 15 магазинів мережі Watsons;
• координація та управління діями співробітниками (штат понад 70 осіб);
• планування, узгодження та комплектація штатної структури всіх магазинів території;
• забезпечення безпеки ТМЦ, контроль виконання показників товарно-матеріальних збитків
• (контроль часткових інвентаризацій, відео контроль ануляцій, проведення інвентаризацій);
• взаємодія із держ. контролюючими органами; адміністративно-госп. діяльність;
• забезпечення дотримання касової дисципліни;
• залучення співробітників до програм навчання, розвитку та мотивацій, формування кадрового резерву.
• проведення аналізу виконання планів продажу та інших показників операційної діяльності магазинів: продажу у розрізі магазинів на основі щотижневих та щомісячних звітів; динаміка середнього чека і кількість позицій у чеку; продажу приватних марок у розрізі магазинів/території; ефективність роботи торгового персоналу у розрізі
магазинів/території; результати акцій; ефективність роботи нових магазинів території;
• мотивування керівників ТТ та персоналу підвищувати якість обслуговування, контроль якості обслуговування, пропозиції для організації заходів з метою підвищення якості обслуговування, досягнення поставлених планів продажу, оптимізація витрат магазинів.
Ключові досягнення:
• виконання стандартів рівня сервісу та обслуговування клієнтів; • виконання планів продажу в розрізі: магазин \ SKU \ гроші \ люди на 100%.
• скорочення плинності персоналу на понад 50%.
2014- 2018 ООО «ОСТИН» Управляющий магазином Ostin.
Основные обязанности:
• управление штатом 17 человек;
• организация и контроль своевременной поставки товара в магазин;
• Контроль динамики продаж и своевременной переоценки товара;  контроль работ по приему, сохранению и отгрузке ТМЦ;  организация и проведение инвентаризаций.
• персонал: подбор персонала, обучение и контроль обучения персонала правилам торговли, стандартам фирменного обслуживания клиентов, принятым технологиям работы; организация обучения стажеров, проведение аттестаций, наставничество, проведение тренингов для персонала;
• контроль правил торговли, законодательных и нормативных актов, которые регламентируют торговый процесс в магазине;
• обеспечение административно-организационной работы магазина;  организация и контроль технологических процессов.
• Ключевые Достижения:
• Увеличение оборота магазина на 70% за период 6 месяцев;
• Увеличение среднего чека на 100% по количеству единиц товара в чеке;

2012 – 2013 МПП «Веда» (лекційно-практичні курси з психології та філософії) Основні обов'язки:
Організація семінарів та лекцинно-практичних курсів з психології та філософії; Підготовка та організація виїзних семінарів (Крим, Карпати); • Укладання договорів та ведення переговорів.
Ключові досягнення:
- Збільшення кількості семінарів у 2 рази;
- Збільшення кількості слухачів до 1500 осіб за 12 місяців.

2008-2011 ПрАТ "МТС Україна" керівник групи магазинів м. Кривий Ріг. (2 магазини, штат 15 осіб)
Основні обов'язки:
- організація прямого продажу в каналі B2C, В2В;
- активний пошук нових клієнтів;
- особистий супровід договорів ключових клієнтів магазинів;
- Аналіз конкурентного середовища;
- організація та контроль процесу ефективного функціонування магазинів;
- аналіз виконання планових показників, фіксування даних для розрахунку ефективності магазинів;
- організація та контроль процесу продажу та після продажного обслуговування в магазинах;
- підбір та навчання персоналу. Застосування мотиваційних програм;
- Забезпечення якісного обслуговування клієнтів, контроль виконання стандартів якісного обслуговування клієнтів у фірмових салонах МТС.
- Контроль стану продукції на складах ТМЦ;
- Дотримання стандартів мерчандайзингу;
- Організація продажів «виїзної торгівлі»;
- розробка та впровадження додаткових активностей, проведення BTL акцій для збільшення обсягів продажу;
- укладання договорів та ведення переговорів у VIP клієнтами;
- підготовка звітів та статистики для держ.органів;

Ключові досягнення:
- особисто запустила магазин із «0»;
- розробила та впровадила механізми виїзної торгівлі на території;
- у 2009 році мій магазин був визнаний найкращим магазином компанії за підсумками року;
- у 2011 році була нагороджена як найкращий керівник групи магазинів;
- збільшила продажі на 50%

1999-2007 Криворізька філія ЗАТ «Український мобільний зв'язок» експерт з продажу та обслуговування абонентів.
1996-1998 Криворізька філія АППБ «Аваль», провідний економіст;
1993-1995 Криворізька філія АКБ "Інко" економіст.

Професійні навички: Розвиток групи магазинів, володіння технікою продажу, знання стандартів обслуговування клієнтів, ведення та розширення клієнтської бази, укладання договорів та ведення переговорів, контроль документообігу, знання обліку товароматеріальних цінностей у магазині, проведення
інвентаризацій, впевнений користувач ПК (Word, Excel, інтернет, SAP R3, BSCS, JRM, E-contract, E-application, Foris Marti, 1С)

Додаткова інформація: Знання мов: українська, English (базова).
наявність посвідчення водія категорії «В», стаж 15 років, маю автомобіль.

Особисті якості: порядність, відповідальність, пунктуальність, висока працездатність, освіта, комунікабельність, орієнтована на результат, бажання вчитися новому.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: