• PRO

Диана

Помічник керівника, 25 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, Асистент керівника, Менеджер інтернет-магазину, Чат-менеджер, Рекрутер, Бухгалтер, Менеджер СТО, Головний бухгалтер
Employment type:
full-time
Age:
21 years
City of residence:
Pavlohrad
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з обслуговування фізичних осіб

from 12.2024 to 03.2025 (3 months)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Павлоград (Фінанси, банки, страхування)

2.1. Активне залучення клієнтів.
* 2.1.1. Виконувати поставлену мету щодо залучення нових роздрібних клієнтів на обслуговування по всьому комплексу операцій відповідно до ВНРД Банку.
* 2.1.2. Консультувати клієнтів за умовами оформлення та післяпродажного обслуговування продуктів і послуг, які надаються Банком.
* 2.1.3. Проводити презентацію банківських продуктів і супутніх послуг клієнтам.
* 2.1.4. Запитувати у клієнтів інформацію про потенційну зацікавленість у банківських продуктах в майбутне ому (уточнювати потенційні майбутні потреби клієнтів).
* 2.1.5. Виявляти потребу клієнта з метою організації перехресних продажів.
* 2.1.6. Своєчасно виконувати вихідні дзвінки клієнтам відповідно до ВНРД.
* 2.1.7. Виконувати інші дії, повʼязані із залученням клієнтів на обслуговування у Банк відповідно до вказівок Керівника.
2.2. Продаж банківських продуктів і подальше післяпродажне обслуговування клієнтів.
* 2.2.1. Дотримуватися Стандартів обслуговування клієнтів.
* 2.2.2. Оформляти банківські продукти, включаючи супутні та партнерські продукти, інформувати клієнтів про переваги обслуговування в Банку.
* 2.2.3. Залучати клієнтів на оформлення банківських продуктів за допомогою діджитал каналів
* 2.2.4. Знайомити та розʼяснювати клієнтам умови банківських продуктів і чинних тарифів Банку під час їх обслуговування.
* 2.2.5. Надавати повну і достовірну інформацію щодо продуктів та послуг Банку.
* 2.2.6. Здійснювати перевірку всіх необхідних документів клієнта, з метою підтвердження їх достовірності та посвідчення особи клієнта, згідно з ВНРД Банку.
* 2.2.7. Виконання функцій у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї
масового знищення:
• здійснення заходів щодо отримання інформації та/або документів для проведення
заходів належної перевірки Клієнтів у межах функціональних обовʼязків ;
* виконання заходів належної перевірки Клієнтів у межах функціональних обовʼязків, інших заходів відповідно до ВНРД Банку, що регулюють питання здійснення заходів належної перевірки;
* здійснення перевірки повноти та коректності наданих Клієнтом документів / інформації для належної перевірки / актуалізації даних про Клієнта, та відповідності оформлення офіційних документів, наданих Клієнтом, вимогам законодавства;
* здійснення перевірки повноти заповнення та коректності надання Клієнтом усієї необхідної інформації в Опитувальнику Клієнта, в т.ч. структури власності ;
• запитування при необхідності документів, які підтверджують або доповнюють
інформацію, надану Клієнтом;
• виконання
FATCA при встановленні ділових відносин/актуалізації
ідентифікаційних даних;
* розміщення фото/копій документів щодо належної перевірки Клієнта у Системі відповідно до вимог ВНРД Банку з питань фінансового моніторингу та у межах функціональних обовʼязків;
* формування/ведення електронних Анкет Клієнтів у Системі відповідно до вимог ВНРД
Банку з питань фінансового моніторингу та у

Instagram менеджер

from 04.2024 to 09.2024 (5 months)
Блогер в Instagram, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Листування в директі, відповіді на коментарі, введення сторінки та історій. Заповнення в таблиці Google.

Бариста

from 04.2023 to 09.2024 (1 year 5 months)
Lokacia, Павлоград (Готельно-ресторанний бізнес)

•Приготування кавових напоїв відповідно до стандартів закладу
•Обслуговування клієнтів, надання рекомендацій щодо вибору напоїв
•Робота з касою: прийом оплат, ведення обліку замовлень
•Підтримання чистоти на робочому місці та у зоні обслуговування
•Контроль якості продуктів та своєчасне поповнення запасів
•Дотримання санітарно-гігієнічних норм та внутрішніх правил закладу

Менеджер з продажу

from 03.2021 to 02.2022 (11 months)
First sales group, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж БАДів для здоров'я. Дзвінки по Україні та Казахстану, щодня в середньому виходило від 5 до 12 продажів курсів. Працювали у програмі VoIPTime.

Education

ХНУМГ ім.Бекетова

Економіка підприємства, Харків
Higher, from 2020 to 2024 (4 years)

Knowledge and skills

  • Пунктуальність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Старанність
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Привітність
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Адаптивність
  • Відповідальність
  • Ведення документації

Language proficiencies

English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: