- PRO
Диана
Помічник керівника, 25 000 UAH
- Considering positions:
- Помічник керівника, Асистент керівника, Менеджер інтернет-магазину, Чат-менеджер, Рекрутер, Бухгалтер, Менеджер СТО, Головний бухгалтер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 21 years
- City of residence:
- Pavlohrad
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10973826/
Work experience
Фахівець з обслуговування фізичних осіб
from 12.2024 to 03.2025
(3 months)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Павлоград (Фінанси, банки, страхування)
2.1. Активне залучення клієнтів.
* 2.1.1. Виконувати поставлену мету щодо залучення нових роздрібних клієнтів на обслуговування по всьому комплексу операцій відповідно до ВНРД Банку.
* 2.1.2. Консультувати клієнтів за умовами оформлення та післяпродажного обслуговування продуктів і послуг, які надаються Банком.
* 2.1.3. Проводити презентацію банківських продуктів і супутніх послуг клієнтам.
* 2.1.4. Запитувати у клієнтів інформацію про потенційну зацікавленість у банківських продуктах в майбутне ому (уточнювати потенційні майбутні потреби клієнтів).
* 2.1.5. Виявляти потребу клієнта з метою організації перехресних продажів.
* 2.1.6. Своєчасно виконувати вихідні дзвінки клієнтам відповідно до ВНРД.
* 2.1.7. Виконувати інші дії, повʼязані із залученням клієнтів на обслуговування у Банк відповідно до вказівок Керівника.
2.2. Продаж банківських продуктів і подальше післяпродажне обслуговування клієнтів.
* 2.2.1. Дотримуватися Стандартів обслуговування клієнтів.
* 2.2.2. Оформляти банківські продукти, включаючи супутні та партнерські продукти, інформувати клієнтів про переваги обслуговування в Банку.
* 2.2.3. Залучати клієнтів на оформлення банківських продуктів за допомогою діджитал каналів
* 2.2.4. Знайомити та розʼяснювати клієнтам умови банківських продуктів і чинних тарифів Банку під час їх обслуговування.
* 2.2.5. Надавати повну і достовірну інформацію щодо продуктів та послуг Банку.
* 2.2.6. Здійснювати перевірку всіх необхідних документів клієнта, з метою підтвердження їх достовірності та посвідчення особи клієнта, згідно з ВНРД Банку.
* 2.2.7. Виконання функцій у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї
масового знищення:
• здійснення заходів щодо отримання інформації та/або документів для проведення
заходів належної перевірки Клієнтів у межах функціональних обовʼязків ;
* виконання заходів належної перевірки Клієнтів у межах функціональних обовʼязків, інших заходів відповідно до ВНРД Банку, що регулюють питання здійснення заходів належної перевірки;
* здійснення перевірки повноти та коректності наданих Клієнтом документів / інформації для належної перевірки / актуалізації даних про Клієнта, та відповідності оформлення офіційних документів, наданих Клієнтом, вимогам законодавства;
* здійснення перевірки повноти заповнення та коректності надання Клієнтом усієї необхідної інформації в Опитувальнику Клієнта, в т.ч. структури власності ;
• запитування при необхідності документів, які підтверджують або доповнюють
інформацію, надану Клієнтом;
• виконання
FATCA при встановленні ділових відносин/актуалізації
ідентифікаційних даних;
* розміщення фото/копій документів щодо належної перевірки Клієнта у Системі відповідно до вимог ВНРД Банку з питань фінансового моніторингу та у межах функціональних обовʼязків;
* формування/ведення електронних Анкет Клієнтів у Системі відповідно до вимог ВНРД
Банку з питань фінансового моніторингу та у
Instagram менеджер
from 04.2024 to 09.2024
(5 months)
Блогер в Instagram, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Листування в директі, відповіді на коментарі, введення сторінки та історій. Заповнення в таблиці Google.
Бариста
from 04.2023 to 09.2024
(1 year 5 months)
Lokacia, Павлоград (Готельно-ресторанний бізнес)
•Приготування кавових напоїв відповідно до стандартів закладу
•Обслуговування клієнтів, надання рекомендацій щодо вибору напоїв
•Робота з касою: прийом оплат, ведення обліку замовлень
•Підтримання чистоти на робочому місці та у зоні обслуговування
•Контроль якості продуктів та своєчасне поповнення запасів
•Дотримання санітарно-гігієнічних норм та внутрішніх правил закладу
Менеджер з продажу
from 03.2021 to 02.2022
(11 months)
First sales group, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Продаж БАДів для здоров'я. Дзвінки по Україні та Казахстану, щодня в середньому виходило від 5 до 12 продажів курсів. Працювали у програмі VoIPTime.
Education
ХНУМГ ім.Бекетова
Економіка підприємства, Харків
Higher, from 2020 to 2024 (4 years)
Knowledge and skills
- Пунктуальність
- Бажання вчитися і розвиватися
- Старанність
- Комунікабельність
- MS Excel
- MS Word
- Грамотна усна та письмова мова
- Привітність
- Неконфліктність
- Доброзичливість
- Адаптивність
- Відповідальність
- Ведення документації
Language proficiencies
English — average
Similar candidates
-
Помічник керівника
Remote -
Офіс-менеджер
40000 UAH, Remote, Kyiv -
Офіс-менеджер
Remote -
Асистент керівника
Remote, Ternopil -
Бізнес-асистент
Remote -
Помічник керівника
Remote