- File
Влад
Адміністратор
- Considering positions:
- Адміністратор, Менеджер з внутрішніх комунікацій, Офіс-менеджер, Інженер з охорони праці, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор салону краси
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10978540/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Владлен Вікторович
__________
Телефон: [
е-mail: [
__________
Я досвідчений командний гравець.
Відповідальний та наполегливий фахівець із великим досвідом управління, організації роботи та контролю за виконанням поставлених завдань.
Маю відмінний рівень самоорганізованості та пунктуальності.
Присутні організаторські здібності.
Володію навичками планування, організації та контролю.
Адаптуюсь до нових завдань і можу працювати в динамічному середовищі.
Володію комунікативними навичками що дозволяє знаходити спільну мову з колегами та клієнтами.
Володію комп'ютерною грамотністю, впевнено користуюсь офісними та графічними програмами.
Професійний досвід
Інститут відновлюваної енергетики НАН України.
Провідний інженер відділу трансферу технологій, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності з лютого 2022 р.
• за дорученням керівництва проведення патентних досліджень для можливості патентування розробок Інституту;
• підготовка та подання патентних заявок на патенти, корисні моделі та інші об’єкти інтелектуальної власності;
• за необхідності та дорученням керівництва ведення переговорів з патентними відомствами і відповідними органами;
• укладання угод про співпрацю з іншими інститутами та компаніями;
• ведення обліку і документації щодо існуючих патентів, корисних моделей та інших об'єктів інтелектуальної власності;
• надання консультацій працівникам Інституту щодо питань інтелектуальної власності;
• підготовка звітів щодо стану існуючих патентів, корисних моделей та інших об'єктів інтелектуальної власності;
• організація участі у виставках, конференціях та інших заходах для презентації Інституту.
Державне агентство з управління зоною відчуження.
Державний науковий центр
захисту культурної спадщини від техногенних катастроф.
Заступник директора з загальних питань 2007 – 2022 рр.
1. Організація та контроль діяльності Державного наукового центру захисту культурної спадщини від техногенних катастроф (далі - центр) у господарській сфері:
• забезпечення установи необхідними ресурсами для проведення наукових досліджень та плідної діяльності центру;
• організація ефективної роботи персоналу;
• у разі необхідності - набір персоналу центру та забезпечення відповідності професійних навичок та компетенцій вимогам діяльності центру;
• забезпечення ефективної взаємодії між різними відділами центру, а також взаємодію з партнерами та зацікавленими сторонами.
2. Внутрішній контроль для забезпечення ефективного та етичного управління в центрі:
• виконання положень Колективного договору;
• відповідальність за дисципліну в офісі;
• контроль за виконанням заходів з безпеки праці та протипожежної безпеки;
• утримання в належному стані засобів зв’язку, комп’ютерної та офісної техніки.
3. Ведення діловодства:
• підготовка та подання пакету документів до Держустанов для отримання спеціальних дозволів на діяльність центра;
• підготовку проектів наказів;
• організацію тендерних процедур;
• укладання господарських договорів;
• контроль за товарно-матеріальними цінностями.
4. Консультування директора центру з питань:
• розробки та впровадження стратегічних цілей центру, включаючи плани захисту культурної спадщини під час техногенних катастроф;
• встановлення термінів виконання планів центру;
• аналіз та оцінка потенційних ризиків для культурної спадщини під час техногенних катастроф, розробка та впровадження заходів з їх запобігання та можлива їх мінімізація.
• підготовка за необхідністю, додаткових аналітичних матеріалів.
5. Контроль за фінансовою діяльністю центру:
• участь у розробці бюджету та контроль за його виконанням;
• забезпечення ефективного використання наявних фінансових ресурсів центру.
6. Представницькі функції:
• виступи на зустрічах, конференціях, семінарах;
• забезпечення представництва інтересів центру перед державними та міжнародними організаціями та установами.
7. Виконання обов’язків директора (з правом підпису) під час його відсутності.
ВАТ «Миронівський хлібопродукт»
Бренд-менеджер ТМ «Легко!» відділу маркетингу 2005 – 2007 рр.
1. Прийняття участі у розробці стратегії бренду ТМ «Легко!»:
• визначення цілей;
• цільової аудиторії;
• методів просування продукту на ринку.
2. Управління брендом:
• встановлення стратегії бренду;
• створення іміджу бренду;
• підтримка та розвиток його репутації серед споживачів.
3. Проведення маркетингових досліджень:
• аналіз ринку;
• конкурентів;
• споживачів та трендів (аби зрозуміти потреби свого ринку).
4. Планування та проведення маркетингових кампаній:
• розробка рекламних матеріалів;
• організація рекламних заходів;
• спонсорство;
• PR-кампанії.
5. Аналіз результатів:
• збирання даних для оцінки успішності діючої стратегій.
• аналіз ефективності маркетингових заходів.
6. Співпраця та взаємодія з відділами:
• продажів;
• досліджень та розробки;
• фінансовим відділом, для досягнення загальних бізнес-цілей.
7. За дорученням керівника відділу:
• набір, навчання та керівництво персоналом відділу маркетингу,
• розподіл завдань та контроль за їх виконанням.
Фірма «AQUARIUM fashion»
Адміністратор, конструктор одягу 2002 – 2005 рр.
Спільне французко-українське підприємство “Євротек”
Представник підприємства по організації та технологічному контролю виробництва на швейних фабриках України в 1999 – 2002 рр.
Салон «Європейські гардини»
Конструктор 1996 – 1999 рр.
Мої обов'язки були спрямовані на створення якісних виробів з текстилю які б естетично задовольняли потреби та очікування клієнтів салону штор.
Приватне підприємство “Planeta-Club”
Конструктор одягу, організація виробництва 1993 – 1996 рр.
Державна Академія легкої промисловості України
Майстер професійного навчання на кафедрі конструювання одягу 1990 – 1993 рр.
Фабрика одягу № 3, м. Київ
Майстер індивідуального пошиву експериментального цеху 1988 – 1990 рр.
Освіта
Державна Академія легкої промисловості України
Інженер-конструктор 1994 р.
Київський інститут легкої промисловості
Студент 1988 – 1993 рр.
Технічне училище № 12
Майстер верхнього жіночого одягу 1983 – 1985 рр.
Додаткова інформація
- Хобі:
бальні танці (призер змагань в міжнародній категорії "С"), історія України.
- Військова служба: 1985 – 1987 рр.
Similar candidates
-
Адміністратор
25000 UAH, Kyiv, Remote -
Специалист по снабжению, закупкам, тендерам, логист, маркетолог, административний директор, завхоз
Kyiv, Remote -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
20000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер-адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv