• File

Денис

Директор з маркетингу

Considering positions:
Директор з маркетингу, Маркетолог, Аналітик, Категорійний менеджер, Проєкт-менеджер, Продакт-менеджер, Проєктний менеджер, Директор підприємства, Pr-менеджер
Age:
45 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Chernihiv, Chernivtsi, Dnipro, Kamianske, Kyiv, Lutsk, Lviv, Odesa, Poltava, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДЕНИС ЯШИН
МАРКЕТЕР АНАЛІТИК

Маркетолог, керівник проектів, орієнтований на
ефективність, із більш ніж 10-річним досвідом побудови
комунікацій, розробки та впровадження успішних стратегій і
досягнення корпоративних цілей.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Марк ет оло г ВТ М
КОНТАКТИ А Н Ц М е р е жа А п т е к жов’24 – дотепер
[open contact info](look above in the "contact info" section)  вивів на ринок нові продуктів ВТМ
 встановлював оптимальну маржінальність продуктів
[open contact info](look above in the "contact info" section)  співпрацював з дистриб’юторами щодо оптимальної кількості та
строків поставок в мережу
 замовляв продукти згідно прогнозів продажів, контролював
Дніпро наявність на складах
 розробив назви, логотипи, упаковки для нових продуктів
@LeoDenny  організовував та контролював роботу по патентуванню
погоджених імен,логотипів, етикеток, промислових зразків
 проводив маркетингови заходи щодо стимулювання збуту ВТМ
НАВИЧКИ Марк ет оло г -Ан алі т ик
МясоМаркет, DonerMarket січ’24 – чер’24
 с тра те гія розви тку
 розробив маркетингову стратегію, календар активностей
 проведення пере гов орів  аналізував результати проведених акцій
 комунікації  сдійснював маркетинговий супровід кампаній
 аналі тика  співпрацював з командою маркетологів МХП (франчайзер)
 ефектив не планува ння  аналізував ефективнісь промо-активностей, зробив презентацію
звітності
 управл іння персо налом
Б ренд -М аркет о ло г
 оп ер а ц ій н и й м ен е дж м ен т
О ЩА Д БА Н К б е р’ 2 3 – жо в ’ 2 4
ОСВІТА  підтримка візуальної складової бренду
 планування, замовлення, розподіл та контроль наявності
НМетАУ рекламного оформлення та POS-матеріалів
Економічна кібернетика  узгодження зовнішньої реклами з департаментами міст
1996 - 2001  планування та маркетингове супроводження відкриття відділень
 комунікація з партнерами (колаборації, рекламне оснащення),
підрядниками (узгодження вартості робіт та контроль термінів
English Intermediate
виконання
Стратегічний Маркетолог
ЗАХОПЛЕННЯ
АССОЛЬ кв’22 – ВЕР’22
o професійний ро звиток Ме р е ж а м а г а з и н і в т е х н і к и (1 9 т о ч о к ) https://assol.in.ua
o читання  розробив та впровадив маркетингові кампанії.
o карате  аналіз продажів в розрізі категорій, ринку, конкурентів, промо-аналіз,
дійснювазп

o кулінария аналіз програми лояльності: пропозиції та реалізації на основі
o садівництво, ландшафтний аналітики
дізайн  розробка рекламних поліграфічних матеріалів, робота з типографіями
 спільна робота над дизайном веб-сайту, дизайном магазинів
 відкриття нових точок продажів (планограма. обладнання, івенти)
 керував командою із дизайнера, СММ менеджера і таргетолога
П роек т н и й Марк ет и н г Мен ед ж ер б ер’20 - к в ’ 22
 розробка стратегій, запуск рекламних кампаній та їх координація
 створення маркетингових брифів для торгових команд в організації.
 створення календаря активностей та управління бюджетом
 збільшення трафіку до точок продажу, робота з торгівельними
командами

Маркетолог
Г р у п а К ом п а ні й « Ал л о » г р у ’ 1 9 – л ю т’ 2 0
 перемовини з вендорами (SAMSUNG, HUAWEI, SONY)
 розробка маркетингового плану
 рекламні заходи, акції
 аналіз ефективності маркетингової діяльності
 розробка механізму проведення рекламних заходів
 складання кошторису маркетингових рекламних заходів
 розробка технічного завдання для дизайнерів
 планування та організація виробничого процесу: доставка та
розміщення POS-матеріалів, поліграфічної продукції
 бренд-контроль франчайзі
Аналітик
ДТЕК т р а ’ 1 9 – л ис т ’ 1 9
 аналіз продажів
 планування закупок
Продакт Маркетолог – Категорійний Менеджер
В и р о бн и ч а К ом п а ні я « A MF » в е р ’ 1 8 – кв і ’ 1 9
 планування, координація та підтримка маркетингової та
комунікаційної діяльності для забезпечення відповідності стратегії,
бренду та цілям компанії.
 підтримка корпоративного бренду, та контроль корпоративного
брендингу на всіх платформах
 співпраця з виробництвом та департаментами продажів
 позиціонування нових товарів і підготовка відповідної пропозиції
 аналіз ринку, конкурентів, керування ціноутворенням
 аналіз конкурентів (ціни, якість аналогів продукції, нові позиції)
 розробка та проведення маркетингових заходів, акцій
 аналіз ефективності кампаній, висновки та підготовка рекомендацій

Проректор З Соціально -Економічних Питань
Д Н У І м .О .Г о н ча р а жов’10 – сер’16
 підготовка, оптимізація та контроль реалізації бюджету
 комунікація зі ЗМІ, статті, інтерв’ю
 розробка стратегічного плану розвитку
 розроблено та реалізовано маркетингові заходи з кафедрами
 організація та проведення масових заходів, семінарів, конференцій
 оптимізація та вдосконалення внутрішніх процесів
 головував у Тендерному комітеті Університету
 переговори, укладання договорів
 вирішення питань оплати з партнерами

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: