• File

Людмила

Бухгалтер

Age:
40 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Неклеса Людмила Петрівна
Дата народження: 15.10.1984 р.
Сімейний стан: одружена, 2 детей(10 і 15 років)
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Вища освіта: 2008 - 2013 р. - Одеський національний політехнічний університет, спеціальність "Економіка підприємства"
Досвіт роботи:
1. 27.01.2005 – 03.08.2007 АТ КБ «ПриватБанк» (м. Одеса).
Посада: старший касир-операціоніст від.№40.
Обов’язки:
• касове обслуговування физичних осіб;
• валютно-обмінні операції, робота з Pos-терміналом;
• підготовка готівки та оформлення документів для інкасації; відкриття/закриття Сховище цінностей;
• касовий звіт за день, формування касового зшивання.
2. 06.08.2007 – 06.07.2011 ЗАТ «Агробанк» (м. Одеса)
Посада: завідуюча касою від.№41
Обов’язки:
• касове обслуговування фізичних осіб;
• прийом та видача коштів, перевірка грошових купюр;
• здійснення валютно-обмінних операцій;
• робота з пластиковими картками;
• формування документів операційного дня з касових операцій.
3. 15.05.2012-23.12.2016- АТ«УкрСиббанк» (м. Одеса) Посада: фахівець 2 кат. по операційно-касовому обслуговуванню
Обов’язки:
• відкриття та обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб;
• проведення платіжних доручень, чеків;
• прийом та відправлення грошових переказів;
• купівля, продаж, конвертація валюти;
• оформлення розрахункових документів;
• ведення касової звітності;
• продаж банківських продуктів.
4. 01.11.2019-08.09.2021-ПАО«ПУМБ» (м. Одеса)
Посада: менеджер по обслуговуванню фіз.осіб роздрібного бізнесу Обов’язки:
- консультація клієнтів за продуктами та послугами Банку;
• обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами;
• укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
• продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам; виконання поточних операцій з обслуговування рахунків;

5. 17.12.2021- теперішній час - ТОВ «Компанія ОККО-БІЗНЕС» (м.Одеса)
Посада: фахівець з обліку
Обов’язки:
• звірка реалізації та оборотів по картках, паливних талонів он-лайн;
• видача рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, актів звірки, тощо;
• оформлення щомісячної документації для клієнтів і передача її поштою, електронною поштою, клієнтський кабінет, Медок тощо;
• організація документообігу видаткових накладних, товарно транспортних накладних за напрямком дрібного гурту (отримання документів та реєстрів з н/б);
• подання інформації щодо формування актів коригування ціни та кількості в закритих періодах;
• внесення додаткових знижок при формуванні видаткових документів за необхідністю;
• телефонні консультації клієнтів щодо реєстрації податкових накладних та коригувань;
• видача паливних карток, формування актів приймання передачі;
• контроль наявності та замовлення нових ПК;
• отримання, зберігання та проведення інвентаризації ПК;
• дотримання у роботі вимог внутрішніх документів з корпоративних продаж, зокрема «Положення про умови продажу», «Методики попереднього вивчення клієнта», «Положення про порядок ведення претензійно-позовної роботи» тощо.
Навики:
• впевнений користувач ПК
• вміння працювати з офісним програмним забезпеченням (Excel, Word, PowerPoint)
• вільне володіння українською мовою і англійська мова рівень А1

Особисті якості: Здатність до навчання та швидкого освоєння всього нового, цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, енергійність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: