• File

Ольга

Адміністратор

Age:
29 years
City:
Svitlovodsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хоменко Ольга

Особисті дані:
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: м. Світловодськ, Кіровоградська область
Дата народження: 24.07.1996
Стать: Жіноча
Сімейний стан: Одружена, має дитину

Профіль:
Відповідальність при виконанні обов’язків, пунктуальність, чесність, комунікабельність, товариськість, орієнтованість на результат. Готова вчитися і розвиватися у нових сферах діяльності. Вміння працювати в команді і легко вчитися

Досвід роботи:
лют 2016 – лип 2018 Бухгалтер, КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Світловодськ

вер 2018 – лип 2019 Економіст II категорії централізованої бухгалтерії управління культури і туризму, м. Світловодськ

лип 2019 – лип 2023 Інженер II категорії технічно-господарчої групи централізованої бухгалтерії управління культури і туризму, м. Світловодськ

жов 2019 – лют 2023 декретна відпустка

Освіта і Кваліфікація:

2012 – 2015 рр. Молодший спеціаліст з фінансів і кредиту, спеціальність «Фінанси і кредит», Коледж КрНУ ім. Михайла Остроградського, м. Кременчук
2015 – 2017 рр. Бакалавр фінансів і кредиту, спеціальність «Фінанси і кредит» , Полтавський інститут економіки і права, м. Полтава
Грудень 2016 р. Сертифікат щодо здійснення публічних закупівель «Інститут економічних досліджень», м. Київ

Навички:
Вільний користувач ПК та програмним забезпеченням, вільне володіння програми 1С, знання бухгалтерського обліку, значний досвід роботи з УДКСУ, гарне володіння українською мовою

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: