• File

Антон

Менеджер розвитку продуктів, організації заходів та супроводу клієнтів

Considering positions:
Менеджер розвитку продуктів, організації заходів та супроводу клієнтів, Контент-менеджер
Age:
39 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

нтон Гринюк
А
17.07.1986
Львів, вул. Пантелеймона Куліша
Переїзд можливий
[open contact info](look above in the "contact info" section) (Telegram/Viber/WhatsApp)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
https://t.me/GrinAntony

Менеджер з маркетингу, розвитку продуктів, організації заходів та супроводу клієнтів

Досвід роботи:

ASO Аналітик з Маркетингу
Вер 2024 - жовт 2024
Leadslab
https://www.leadslab.agency/

Оптимізовував візуальні матеріали для мобільних додатків. Що сприяло
ефективнішому залученню користувачів до користування додатками та підвищення
рейтингових завантажень.

●​ Глибокий аналіз конкурентів - опрацював більш як 400 додатків. Для виявлення
трендів та тенденції у візуальному оформленні скріншотів
●​ Розробив 16 гіпотез і концепцій для підвищення привабливості та інформативності
скріншотів, з акцентом на покращення залученості та інтересу користувачів
●​ Зкоординував та узгоджував з дизайнерами і керівництвом концепцій, для
ефективного впровадження змін, які відповідають бізнес-цілям
●​ Моніторив результат і вдосконалення матеріалів на основі аналізу залученості
користувачів

Продуктолог-спеціаліст з поліпшення навчальних програм
2022 – 2024
Школа свідомого розвитку Станіслава Лосєва
https://akademiklosev.com/

Розробив та впроваджував маркетингові стратегії, для просування онлайн-курсів і
заходів.

Координував проекти. Організовував живі заходи у Києві та Львові. Супроводжував
клієнтів під час онлайн заходів. Робив “підігрів” для продажу курсів (Від 100 - 1500
долл).

●​ Впровадив 3 проекти з нуля (воронки продажу) одночасно, координуючи роботу
команди та підрядників
●​ Покращив сприйняття контенту - створював текстові та візуальні технічні завдання
(частково і матеріали: лендінги, тексти, картинки), для верстальщика і монтажера
відео, що забезпечило високий рівень якості контенту.
●​ Організував та адміністрував 5 живих заходів у Києві та Львові
●​ Адміністрував та супроводжував понад 100 онлайн заходів з понад 1000 клієнтами.
(Чати або живі зустрічі)
●​ Розробляв і реалізував ідеї та плани, для просування продуктів, що включають
створення контенту і формування розкладу заходів
●​ Супроводжував 6 викладачів. Від розробки концепції ідеї до проведення заходів

Координатор бізнес-спільноти
2021 – 2022
Board
https://board.business/

Залучив до спільноти відбірних власників бізнесу та провів операційно аналітичну
діяльність.

●​ Залучив до спільноти понад 40 підприємців до спільноти
●​ Адміністрував 5 живих заходів
●​ Супроводив понад 1000 клієнтів та доводив до купівлі
●​ Зкоординував співпрацю з 3 регіональними партнерами
●​ Провів операційні процеси та звіти за допомогою CRM-систем та Google документс

Project manager (куратор навчальних програм)
2019 – 2021
Школа свідомого розвитку Станіслава Лосєва
https://akademiklosev.com/

На початку продавав курси, як менеджер по роботі з клієнтами, та супроводжував учнів
як на онлайн заходах так і на оффлайн.

В подальшому повністю координував роботу школи і відділів. Починаючи від
формування ідеї, впровадження заходів, координація відділів та працівників.
Завершуючи успішним проведенням заходів та подальшим плануванням.

●​ Запустив та поліпшив понад 100 онлайн-курсів і заходів
●​ Розробив сотні ідей, для просування: вебінари, конкурси та корисний контент від
викладачів
●​ Оформив контент та проектну документацію
●​ Провів звітність та аналітику, підвищуючи ефективність роботи школи
●​ Частково організував та впроваджував технічні поліпшення, як самостійно так і з
підрядниками (CRM, Таргет, дизайн, фото/відео зьемка, аппаратура, телефонія, trello,
google документи, телеграм чати, вебінарні платформи, тощо.)
Спеціаліст з обслуговування клієнтів та організації заходів
Лют 2018 - лист 2018
Like Centre, навчальний центр Аяза Шабудінова
https://likecentre.ru/

Залучив понад 100 клієнтів до спільноти. Організував та адміністрував понад 20 живих
заходів

●​ Популяризував та організовував навчальні заходи
●​ Провів повний цикл продажів і допродажів
●​ Налагодив партнерські відносини з питань просування компанії

Фахівець по роботі з клієнтами
2016 – 2018
Туристична агенція "Віза Вам"

Продавав туристичні послуги. Супроводжував як онлайн так і офлайн понад 100
клієнтів.

●​ Взаємодіяв з існуючими клієнтами та залучення нових туристів
●​ Налагодив комунікації і провів десятки переговорів на туристичну тематику
●​ Оформлення документів і вирішення логістичних та організаційних питань

Менеджер по роботі з VIP-клієнтами
2015 – 2016
Олером Консалтинг
https://olerom.com/

Продав квиток вартістю 5000 долл майже перед початком потужного заходу з Річардом
Бренсоном. Продав потенційним “охолодженним” клієнтам більш як 50 заходів різної
цінової категорії.

●​ Організував та адміністрквав міжнародні заходи, для VIP-клієнтів
●​ Оформив та вів документацію
●​ Забезпечував лояльності клієнтів

Менеджер по роботі з клієнтами
2013 – 2014
ТОВ «Видавничий дім «Форт»
https://www.fort.kharkiv.com/

Продав понад 200 книг та матеріалів. Організував видачу та логістику матеріалів.

●​ Укладення договорів і робота з базою клієнтів, пошук нових клієнтів.
●​ Приймав замовлення я в магазні так і онлайн
●​ Провів облік, видачу та адміністративні роботи в магазині
●​ Оформив звіти
__________

Ключові навички:

●​ Управління проектами: Ефективно організовую команди та ресурси, забезпечуючи
успішне виконання проектів від концепції до завершення
●​ Маркетинг і копірайтинг: Розробляю та впроваджую маркетингові стратегії,
створюючи ефективні рекламні тексти та кампанії
●​ Базові навчики дизайн у Figma, Tilda, Photoshop: Створюю візуально привабливі та
функціональні веб-дизайни відповідно до сучасних трендів
●​ Організація і промоція заходів: Планую та реалізую заходи, які забезпечують високу
відвідуваність та задоволення учасників
●​ Робота з CRM-системами: Оптимізую процеси взаємодії з клієнтами, забезпечуючи
їх високу лояльність
●​ Діловодство та первинний облік: Веду документацію та облік, забезпечуючи
точність і відповідність. Налагоджую та поліпшую комунікації з клієнтами та колегам
в форматі “win-win
●​ Навчаю з теплою відповідальністю клієнтів та працівників

__________

Мови:

●​ Англійська: Базовий рівень – можу читати літературу, веду базову комунікацію.
●​ Російська: вільне володіння усно і письмово.
●​ Українська: Рідна – вільне володіння усно і письмово.

__________

Курси та сертифікати:

•​ UI/UX Design Pro – Hillel (2024): Навички UX-дизайну для створення інтуїтивно
зрозумілих інтерфейсів.
•​ Покращення соціальної згуртованості – ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» (2024): Знання для
ефективного управління командами.
•​ Надання першої медичної допомоги (2023): Підвищення готовності до надзвичайних
ситуацій.
•​ Вебдизайн верстка: з нуля до першого клієнта – Школа вебдизайну «Alpaca» (2020):
Освоєння технік вебдизайну і верстки.
•​ Ефективний лідер. Управління вибором підлеглих (2015): Поліпшення лідерських
якостей.
•​ Продажі від А до Я (2015): Майстер-клас від ТОП-тренера Ігоря Хлопоніна.

__________

Хобі та інтереси:
•​ Нетворкінг, психологія, нейромалювання
•​ Книги і фільми (бізнес, фентезі): Інспіруюся новими ідеями та концепціями
•​ Моноколеса та нові технології
•​ Коти і кулінарія
•​ Комп’ютерні ігри
•​ Вивчення вебдизайну

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: