• File

Іван

Финансовый директор

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Особиста інформація:

Радюк Іван Віталійович
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: Київ
Освіта: повна вища
Дата народження: 26.06.1983р.

Комунікабельний, ініціативний, високий рівень відповідальності, вмію домагатися поставлених цілей і завдань. Знайомий з усіма напрямками діяльності фінансових установ, маю досвід відкриття та побудови бізнес-процесів "з нуля", підбору співробітників. Вимогливий до себе та підлеглих, маю організаторські здібності, стресостійкий, висока ділова активність, пунктуальний, маю здатність викликати прихильність до себе, вмію працювати з великим масивом інформації.

Маю досвід:
• проведення успішних переговорів і презентацій з фізичними та юридичними особами;
• укладення домовленостей про співпрацю з фінансовими і страховими організаціями, будівельними компаніями, агентствами нерухомості, автосалонами та т.п.;
• бюджетування та контролю грошових потоків;
• розробки та впровадження ефективних процесів стягнення простроченої заборгованості;
• взаємодії з зовнішніми контролюючими органами;
• ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
• підбору і навчання персоналу, раціонального делегування обов'язків;
• збільшення клієнтської, ресурсної та прибуткової бази підприємства;
• вирішення комплексних задач з оптимізації та мінімізації оподаткування підприємства;

Досвід роботи:

З 05.2018 по теперішній час
В компанії: ТОВ „ЮНІОН-БУД”, Київ
Посада: Директор
Функціональні обов’язки:
Організація та контроль операційної діяльності. Створення організаційної структури компанії. Фінансове планування та контроль. Розробка і реалізація маркетингової стратегії компанії. Ведення переговорів з ключовими клієнтами. Аналіз та оптимізація бізнес-процесів.

З 12.2016 по 04.2018
В компанії: ТОВ „КС АКВА ГРУП”, Київ
Посада: Фінансовий директор
Функціональні обов’язки:
Консультування з питань податкового законодавства і податкового обліку. Організація системи обліку, внутрішньогосподарського і фінансового обліку, контролю, звітності з нуля. Організація роботи дільниць бухгалтерії, фінансового відділу. Формування облікової політики та документообігу підприємства. Податкове планування і оптимізація оподаткування. Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку підприємства. Бюджетування компанії, аналіз планово-фактичного виконання, підрахунок фактичних прибутків. Контроль за здійсненням операцій ЗЕД, дебіторською та кредиторською заборгованістю. Управління грошовими потоками компанії. Комунікація з банківськими установами, підготовка пакету документів для отримання кредитів, розміщення грошових коштів, супроводження іпотеки, оцінки, страхування. Планування та координація фінансових операцій компанії. Подача звітності засновникам. Контроль за подачею фінансової та податкової звітності компанії. Оптимізація бізнес процесів, та скорочення витрат компанії.

З 11.2013 по 09.2016
В компанії: ТОВ „ІНВЕСТ АКВА ГРУП”, Київ
Посада: Директор
Функціональні обов’язки:
Формування стратегії розвитку підприємства та її реалізація. Повне управління діяльністю компанії. Планування та побудова бізнес-процесів. Проведення ділових переговорів і зустрічей як з українськими так і іноземними партнерами. Бюджетування та фінансова діяльність. Організація закупівель і поставок обладнання та матеріалів в Україну. Вивчення і моніторинг ринку. Ведення переговорів, виявлення потреб клієнтів, укладання договорів. Контроль раціонального використання активів підприємства: дебіторська заборгованість, товарні запаси на складі, інші активи. Антикризове управління.

З 11.2010 по 11.2013
В компанії: ПАТ „БАНК КРЕДИТ ДНІПРО”, Київ
Посада: Начальник відділення
Функціональні обов’язки:
Створення відділення з нуля. Розвиток роздрібного, малого та середнього бізнесу відділення, контроль продажів. Післяпродажна консультація клієнтів. Післяпродажний моніторинг клієнтів. Збільшення клієнтської бази відділення по всьому комплексу продуктів. Залучення і реалізація активних операцій з юридичними особами (проектне фінансування, торгівельне фінансування, кредитування СМБ, стандартне кредитування юридичних осіб). Контроль над поточним обслуговуванням VIP-клієнтів. Аналіз ринку потенційних клієнтів. Планування витрат і доходів по здійснюваних у відділенні операціям, моніторинг прибутковості відділення. Контроль виконання планів з продажу банківських продуктів. Здійснення взаємодії з підрозділами Банку щодо оперативного вирішення нестандартних питань. Організація збору та надання інформації за результатами розгляду звернень клієнтів відділення. Контроль над дотриманням персоналом нормативних документів НБУ, внутрішніх нормативних документів банку. Робота з листами, заявами і скаргами клієнтів. Формування позитивного іміджу відділення і банку в цілому.

З 04.2009 по 03.2010
В компанії: ПАТ „БАНК „ДЕМАРК”, Київ
Посада: Заступник директора регіонального відділення
Функціональні обов’язки:
Організація і контроль роботи відділення з роздрібного бізнесу. Залучення до співпраці партнерів (агентства нерухомості, страхові компаніі, автосалони і т.д.). Залучення клієнтів на заставне (іпотека, авто) і беззаставне (кредитні карти, кредити готівкою) кредитування. Формування штату. Вирішення конфліктних ситуацій. Робота з пошуку і організації нових проектів, що забезпечують продаж банківських роздрібних продуктів. Виконання бюджету і бізнес показників. Досвід роботи з проблемною кредитною заборгованістю, представлення інтересів банку в судах всіх інстанцій. Моніторинг кредитного та депозитного портфелів, Проведення зустрічей та переговорів з існуючими та потенційними партнерами. Навчання колективу відділення. Збільшення клієнтської, ресурсної і прибуткової бази відділення по всьому комплексу продуктів.

З 12.2007 по 04.2009
В компанії: ВАТ „БАНК „ДЕМАРК”, Київ
Посада: Директор відділення
Функціональні обов’язки:
Управління роботою відділення. Забезпечення виконання бізнес-плану відділення. Організація операційної роботи та внутрішній контроль операцій відділення. Проведення оцінки та моніторинг стану клієнтського портфеля. Прийняття рішень по індивідуальним умовами і тарифам, в разі їх доцільності. Аналіз поточної інформації про роботу відділення та його проміжні результати. Організація роботи відділення по залученню та обслуговуванню клієнтів по всіх продуктах банку, збільшення обсягу продажів банківських продуктів. Участь в кредитній комісії відділення. Розподіл функціональних обов'язків серед співробітників відділення. Організація і контроль дотримання співробітниками законодавчих та внутрішньобанківських нормативних документів, виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу. Проведення презентацій продуктів банку на підприємстваїх. Підбір персоналу відділення і оперативний контроль за щоденною роботою співробітників. Робота з проблемними активами.

З 11.2006 по 12.2007
В компанії: ВАТ „БАНК „ДЕМАРК”, Київ
Посада: Економіст І категорії
Функціональні обов’язки:
Обслуговування фізичних та юридичних осіб, консультація клієнтів щодо умов кредитування та продаж перехресних банківських продуктів: поточних рахунків, депозитів, карткових продуктів, банківських монет, аналіз фінансового стану та кредитоспроможності позичальників, винесення справ на кредитний комітет, членство в кредитній комісії відділення, підготовка договорів (кредитних, договорів застави, страхування та інших договорів). Видача клієнтам довідок або гарантійних листів, супровід кредитних справ, перевірка стану заставного майна, робота з архівом, фінансовий моніторинг, робота зі страховими компаніями. Ведення претензійно-позовної роботи щодо повернення кредитної заборгованості фізичних осіб. Взаємодія з працівниками відділу підтримки клієнтських операцій, бек офісу, проведення реструктуризації кредитної заборгованості позичальників - фізичних осіб, проведення ревізій каси відділення.

З 09.2006 по 11.2006
В компании: КМФ АКБ „Укрсоцбанк”, Київ
Посада: Економіст І категорії
Функціональні обов’язки:
Організація і проведення презентацій продуктів та послуг банку на підприємствах. Залучення юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності на обслуговування. Реалізація зарплатних проектів. Випуск та ведення обліку пластикових карт. Видача беззаставних карткових кредитів. Контроль над виконанням планових показників з продажу банківських продуктів. Організація і проведення маркетингових і рекламних акцій. Просування банківських продуктів для індивідуальних клієнтів.

З 08.2005 по 09.2006
В компанії: ТОВ „Сільверстоун”, Київ
Посада: Менеджер відділу обслуговування клієнтів
Функціональні обов’язки:
Координація та контроль роботи фахівців із залучення клієнтів, контроль за виконанням плану продажів, дисципліни, якості роботи з клієнтами, знання продукту і програмного забезпечення, зовнішнього вигляду співробітників, наявності рекламних і витратних матеріалів. Розвиток торгової мережі за допомогою залучення до співпраці торгових організацій. Складання періодичної і термінової звітності про виконану роботу.

З 10.2000 по 08.2005
В компании: ТОВ Аудиторська фірма „БІнА”, Київ
Посада: Бухгалтер
Функціональні обов’язки:
Облік доручень, облік авансових звітів, ведення обліку розрахунків по оплаті праці, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, складання та надання звітності керівництву, разові роботи зі складання податкових і бухгалтерських звітів замовника.
Освіта:
Навчальний заклад: КНУТД
Дата закінчення: 2005-07-01
Факультет: Інженерно-економічний
Спеціальність: Облік та аудит

Іноземні мови та комп'ютерні навички:
Англійська: Базовий
Українська, Російська: Вільно володію
Рівень володіння комп'ютером: Впевнений користувач

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: