• PRO

Ольга

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Employment type:
full-time
Age:
50 years
City of residence:
Kobeliaky
Ready to work:
Horishni Plavni, Kobeliaky, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 12.2016 to 09.2024 (7 years 9 months)
Декілька компаній, Мирноград (Нерухомість)

Заступник директора з функціями фінансового директора‑головного бухгалтера групи компаній. Організація діяльності низки підприємств ( загальна система оподаткування з ПДВ, єдиний податок) та ФОП (єдиний податок 2 та 3 група) , ведення бухгалтерського і податкового обліку. Організація роботи бухгалтерської служби. Складання управлінської звітності для керівника підприємства. Ведення обліку всіх ділянок обліку підприємства , в тому разі в одній особі, із наступними сферами діяльності ‑ послуги (оренда), оптова торгівля, роздрібна торгівля ПММ, виробництво. Складання та подання фінансової та податкової звітності ( податок на прибуток, ПДВ ( в тому разі розблокування ПН), єдиний податок, податок на нерухоме майно, земельний податок, об"єднана звітністьз ЄСВ та інші .

Маю досвід ведення переговорів, підготовки та підписання договорів. Досвід відкриття та закриття підприємств, ФОП.

Маю успішний досвід складання та захисту проектів з метою отримання грантів ПРООН , подальший документальний супровід проектів та звітування перед грантодавцями.

Робота в програмі BAS, 1С ,M.E.DOC, Вчасно, Кабінет платника податків, державні реєстри, Excel,Word, Клієнт‑Банк.

Начальник відділення банку

from 06.2013 to 05.2016 (2 years 11 months)
Банк "Фінанси та кредит", Мирноград (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділення з "нуля", керівництво персоналом, залучення та обслуговування клієнтів роздрібного і корпоративного сегмента, контроль та виконання касової дисципліни. Виконання показників КРІ та прибутковості

Начальник відділення

from 06.2012 to 04.2013 (10 months)
Укргазпромбанк, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Керівництво відділенням банку. Штат 5 чоловік

Начальник відділення

from 04.2002 to 07.2011 (9 years 3 months)
Райффайзен Банк, Мирноград (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи нового відділення, керівництво персоналом, штат 10 чоловік, залучення та обслуговування клієнтів роздрібного , МСБ і корпоративного сегмента, контроль та виконання касової дисципліни. Виконання бізнес‑плану розвитку відділення

Економіст

from 01.1999 to 04.2002 (3 years 3 months)
Промінвестбанк, Мирноград (Фінанси, банки, страхування)

Робота в бек-офісі банку. Послідуючий контроль операцій з фізичними та юридичними особами

Education

Донецькій національний університет

Фінанси, Донецьк
Higher, from 2010 to 2011 (1 year)

Магістр з фінансів

Полтавський кооперативний інститут

Облік та аудит, Полтава
Higher, from 1997 to 2000 (3 years)

Спеціаліст з обліку та аудиту

Knowledge and skills

  • Фінансове планування
  • Розблокування податкових накладних
  • Реєстрація податкових накладних
  • Знання податкового законодавства
  • Знання електронного кабінету платника податків
  • Бухгалтерський облік (банк)
  • Облік ПДВ
  • Подання звітності у контролюючі органи
  • Складання управлінської звітності
  • Ведення звітності
  • Ведення фінансового обліку
  • Ведення податкового обліку
  • Ведення ФОП на єдиному податку
  • Організованість
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • BAS Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • 1С УТП
  • Користувач 1С
  • Знання ПКУ
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення кадрового обліку
  • Користувач BAS
  • Бухгалтерський облік (гурт)

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

- Маю розвинене аналітичне мислення, що дозволяє комплексно розв'язувати проблеми та проводити аналіз.
• При вирішенні завдань проявляю креативність, що дозволяє досягати успіхів в роботі та впроваджувати нові ідеї.
• Маю здатності впливати на команду, щоб досягати спільних цілей.
• Маю досвід в оптимізації податків.
• Володію знаннями та досвідом, щоб оперативно застосовувати законодавчі зміни в обліку з мінімальним ризиком для підприємства.
• Маю досвід у впровадженні обліку на нових підприємствах з нуля та забезпечення їх ефективної роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: