• File

Микита

Оператор call-центру

Considering positions:
Оператор call-центру, Менеджер з листування, Direct менеджер
Age:
20 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кібалін Микита
Оператор call-центру, 25 000 грн
Повна зайнятість
Вік: 19 років
Місто: Харків
Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

Оператор колл-центру мережі ресторанів Япошка

До спектру моїх обов'язків входило:
- приймати дзвінки від клієнтів ресторану
- допомагати оформлювати замовлення, обравши позиції в меню
- надавати інформацію про новинки та акції впроваджені на конкретний період
- допомагати та підказувати клієнтам, що обрати до замовлення
- пропонувати акційні пропозиції ресторану
- вести статистику за кожен робочий день, щоб відстежити кількість виконаної роботи

Консультант-оператор у відділі проблемних замовлень мережі ресторанів Япошка

До спектру моїх обов'язків входило:
- відстежувати в чат-боті питання від клієнтів ресторану
- відповідати в чат-боті клієнтам у яких були питання з різних приводів
- вести діалог з клієнтами в телефонному режимі розповідаючи певні принципи роботи мережі ресторанів
- контроль роботи та облік відпрацьованих годин кожного дня

Спеціаліст відділу підтримки клієнтів мережі ресторанів Япошка

До спектру моїх обов'язків входило:
- допомога вирішення спірних питань клієнтів ресторану
- нарахування бонусів та промо сертифікатів
- налагодження зв'язків з клієнтом за допомогою нарахування бонусів
- нарахування компенсацій за завдані незручності
- моніторинг соціальних мереж компанії
- облік проблемних замовлень
- облік нарахованих компенсацій
- брав участь в акції "Таємний покупець", для контролю та підвищення якості обслуговування мережі ресторанів

Прийшов на роботу оператором кол-центру, потім через три місяці був підвищений до консультанта-оператора, а через три місяці був підвищений до спеціаліста відділу підтримки клієнтів мережі ресторанів Япошка, в цьому відділі проработав сім місяців.

Оператор колл-центру НАФТОГАЗ Україна

До спектру моїх обов'язків входило:
- приймати дзвінки від клієнтів
- надавати повну інформацію на запит клієнта
- надавати інформацію про акції впроваджені на конкретний період
- надавати послуги відповідні до запитів, які мають клієнти
- вести статистику за кожен робочий день, щоб відстежувати кількість виконаної роботи

Оператор колл-центру магазина Євроцент:

- приймати дзвінки від клієнтів
- дзвонити клієнтам для підтвердження замовлення
- надавати інформацію про статус замовлення
- вносити нові товари на маркетплейси (PromUA, Rozetka, OLX, AutoRia, RST)
- вести статистику за кожен робочий день, щоб відстежувати кількість виконаної роботи

Освіта повна загально-середня.
Професійні навички:
- Навички роботи з комп'ютером (впевнений користувач ПК)
- Робота зі спеціальними та специфічними програмами ПК
- Швидко відстежую настрій клієнта, та прораховую алгоритм у спілкуванні
- Впевненно орієнтуюсь в трендах соціальних мереж (Tik-Tok, Instagram, Telegram, Reddit, YouTube, Twich)
- Вмію створювати рекламний контент
Завжди закінчую почате, прораховуючи ризики пов'язані з певними задачами особливо коли це стосується робочого процесу. Поважаю чужу думку, але можу відстоювати власне бачення. Намагаюсь зменшити конфліктні ситуації, шляхом вислуховування та заглиблення в питання яке обговорюється. Люблю техніку та все що з нею пов'язано. Занурююсь у робочий процес цілком, не відволікаючись на дрібниці. Хочу працювати в дружному колективі, де кожного поважають та рахуються з думкою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: