- File
Евгений
Юрист
- Age:
- 49 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11043393/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Білополий Євген Вікторович
Дата народження: 07.12.1975
Сімейний стан: одружений, маю дитину 16 років
Мешкаю: м. Київ, Святошинський р-н, вул. Якуба Коласа, б.6
тел. [
е-mail: [
__________
Освіта: повна вища юридична.
В 2006 році закінчив Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, юридичний факультет, спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист.
Спеціалізація – фінансове право.
Загальний досвід роботи за спеціальністю: більше 15 років.
Досвід роботи у сфері надання фінансових послуг: більше 13 років.
Досвід у сфері супроводження господарської діяльності: більше 10 років.
Досвід роботи по стягненню заборгованості: більше 6 років.
Досвід керування підлеглими: загальний стаж на керівних посадах більше 8 років.
Супроводження судових справ: цивільні, господарські, адміністративні, трудові.
Спеціальне звання: радник податкової служби 3-го рангу.
Спеціальні навчання: «Місце керівника в організації та формуванні ефективної роботи колективу» (Свідоцтво 12СПК718455);
«Освітня програма навчання відповідальних працівників суб’єктів первинного фінансового моніторингу» (Свідоцтво СП №33695210/000237-16).
Рівень знання англійської мови: базовий.
Наявність посвідчення водія: категорія «В».
Наявність адвокатського свідоцтва: відсутнє.
Мета: надання юридичних послуг в якості суб'єкта господарювання (ФОП), або працевлаштування на керівних посадах (юридичний відділ/управління/департамент) державних/фінансових установах, де ключове значення мають фахові та корпоративні цінності: прозорість, культура відкритого спілкування, соціальна відповідальність і толерантність, високі професійні стандарти, можливість підвищення кваліфікації.
Очікуваний рівень винагороди від 40 000,00 грн.
Очікуваний
ДОСВІД РОБОТИ
З 20.06.17 по 2023 р. – начальник юридичного управління ТОВ «ІНФІНАНС» (Основне місце роботи).
•повний юридичний супровід діяльності Компанії у сфері надання фінансових послуг (надання кредитів - регулятор Національний Банк України);
•ведення корпоративної роботи Компанії, методологічна робота (підготовка наказів, розпоряджень, внутрішніх положень);
•розробка та впровадження внутрішніх положень (правила надання фінансових послуг, тендерні процедури, діловодство, договірна робота, кадрове діловодство, робота кредитних комітетів, бюджетування, операційна діяльність);
•супроводження операцій факторингу, кредитних, господарських операцій Компанії;
•оптимізація господарської та операційної діяльності Компанії;
•комплаєнс контроль;
•розгляд звернень громадян;
• правова експертиза схем податкового планування;
• супроводження перевірок контролюючих органів;
• підготовка та надання консультацій, роз'яснень, відповідей на запити структурних підрозділів Компанії;
•відслідковування законодавчих змін, що впливають на ведення діяльності компанії, збір, систематизація, аналіз та узагальнення судової та іншої юридичної практики щодо удосконалення внутрішніх процесів, направлених на підвищення якості надання послуг;
• розробка типових договорів, ведення бази договорів;
• підготовка довіреностей, ведення бази довіреностей.
Додаткове місце роботи: супроводження груп компаній за сумісництвом:
ТОВ «Юридичний консалтинг центр» - координація правової роботи груп компаній;
факторингова компанія ТОВ «Ресурс-Фінанс» - придбання прав вимоги та подальше супроводження операцій пов’язаних з повернення дебіторської заборгованості позичальників;
ТОВ «Порто плюс» - супроводження орендних відносин з третіми особами (оренда нежитлових приміщень), відчуження н/м;
ТОВ «Аспект Ріелт», ТОВ «Бонус Ріелт» - супроводження орендних відносин з третіми особами (здавання в оренду нежитлових приміщень).
З 02.03.16 по 19.06.17 – начальник юридичного відділу, відповідальний за проведення фінансового моніторингу ТОВ «Мікрокредитний центр БМ».
•повний юридичний супровід діяльності Компанії у сфері надання фінансових послуг (надання кредитів/залучення вкладів - регулятор Нацкомфінпослуг);
•ведення корпоративної роботи Компанії, методологічна робота (підготовка наказів, розпоряджень, внутрішніх положень);
•безпосереднє виконання функцій відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу в компанії (внутрішня нормотворча робота, аналіз операцій, взаємодія з Держфінмоніторингом);
•супроводження операцій факторингу, кредитних, господарських операцій Компанії, зокрема відкриття відокремлені підрозділи (орендні відносини, брендування, реклама, інтернет та інше.);
•оптимізація господарської та операційної діяльності Компанії;
• правова експертиза схем податкового планування;
• супроводження перевірок контролюючих органів;
• підготовка та надання консультацій, роз'яснень, відповідей на запити структурних підрозділів Компанії;
•збір, систематизація, аналіз та узагальнення судової та іншої юридичної практики щодо удосконалення внутрішніх процесів, направлених на підвищення якості надання послуг;
• розробка типових договорів, ведення бази договорів;
• підготовка довіреностей, ведення бази довіреностей.
З 24.11.15 по 28.02.2016 – старший юрисконсульт відділу стягнення управління по роботі з проблемною заборгованістю юридичного департаменту ПАТ «Брокбізнес Банк» (стадія ліквідації Банку).
•розроблення стратегії стягнення заборгованості;
•претензійно-позовна робота (повний супровід портфелю справ);
•супроводження справ банкрутства позичальників;
•супроводження справ у виконавчому провадженні.
З 19.02.15 по 23.11.15 – консультант ТОВ «УЛК «Ленд-ліз» - діяльність у сфері надання лізингових послуг (вільний графік).
З 24.11.2014 по 19.02.2015 – юрисконсульт ТОВ «УЛК «Ленд-ліз» - діяльність у сфері надання лізингових послуг (єдиний юрист).
Функціональні обов’язки:
• повний юридичний супровід діяльності компанії у сфері надання лізингових послуг;
• ведення роботи направленої на примусове вилучення майна, переданого у лізинг (виконавчі написи нотаріуса), взаємодія з нотаріусами, направлення виконавчих документів на виконання до виконавчої служби;
• ведення претензійно-позовної роботи (господарські суди, адміністративні суди) направленої на стягнення дебіторської заборгованості, складання всіх процесуальних документів (в т.ч. заперечення, відзиви на позови, заяви про забезпечення позовів, пояснення тощо), участь в судових засіданнях, супроводження справ під час здійснення виконавчого провадження;
• ведення корпоративної роботи компанії;
• виконання обов’язків відповідального працівника у сфері запобігання легалізації та відмивання грошових коштів отриманих злочинним шляхом (фінансовий моніторинг);
• підготовка та надання консультацій, роз'яснень, відповідей на запити структурних підрозділів компанії;
• розробка, погодження господарських договорів;
• надання висновків щодо можливості проведення активних операцій у сфері надання лізингових послуг;
• супроводження перевірок контролюючих органів, оскарження їх рішень, прийнятих за результатами перевірок;
• підготовка довіреностей, ведення бази довіреностей.
З 01.07.2013 по 30.09.2014 - старший юрисконсульт відділу організаційно-правового забезпечення ЮУ АТ “ПроКредит Банк” (реорганізований в юридичний відділ Головного офісу Банку).
З 01.08.2011 по 01.07.2013 - керівник відділу організаційно-правового забезпечення ЮУ АТ “ПроКредит Банк”
В підпорядкуванні 3 працівника відділу.
Функціональні обов’язки:
• організація і здійснення контролю роботи працівників відділу організаційно-правового забезпечення, контролю роботи юристів, у відділеннях банку, в частині супроводження ними не кредитних операцій;
• забезпечення здійснення юридичного супроводу не кредитних операцій Банку та відділень банку (операцій на міжбанківському валютному ринку, оподаткування, міжнародних розрахунків, господарської діяльності банку, операцій по страхуванню господарських і фінансових ризиків банку у відповідності до внутрішніх вимог банку, валютні, депозитні та розрахункові операції, тощо.);
• координація роботи із запитами клієнтів, правоохоронних і контролюючих органів, тощо, які стосуються надання інформації, що містить банківську і комерційну таємниці, ведення бази даних довіреностей;
• розробка, затвердження, впровадження та застосування типових форм договорів та інших документів, які використовуються при здійсненні міжбанківських операцій, не кредитних операцій банку та його поточній діяльності, розроблення/погодження не типових форм договорів;
• ведення окремих судових справ, які мають особливу складність чи значення для Банку, взаємодія з державними органами виконавчої влади та правоохоронними органами;
• взаємодія з зовнішньою аутсорсинговою юридичною компанією, здійснення контролю за веденням справ, переданих аутсорсинговій компанії на супроводження;
• розгляд і підготовка юридичних висновків, методичних рекомендацій та роз‘яснень з окремих правових питань, пов‘язаних із трудовими відносинами, здійсненням не кредитних операцій (поточною (господарською) діяльністю банку);
• організація роботи перевірки на відповідність чинному законодавству постанов державних виконавців про арешт/зняття арешту з грошових коштів боржника, рішень судів, документів на примусове списання грошових коштів з рахунків клієнтів банку, інших документів державних органів, що надходять до Банку;
• сприяння працівникам відділу фінансового моніторингу у запобіганні легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та іншим працівникам, на яких покладено обов’язки з організації фінансового моніторингу, у виконанні ними своїх функцій;
• збір, систематизація, аналіз та узагальнення судової та іншої юридичної практики Банку щодо здійснення банком поточної господарської діяльності та проведення не кредитних операцій;
• ведення і оновлення бази типових форм договорів (РКО, БПК, депозити, тощо);
• погодження та/або розробка нормативних документів, методологічних рекомендацій з питань комплаєнсу, протидії шахрайству, антикорупційної політики;
• прийняття участі в розгляді матеріалів за результатами зовнішніх і внутрішніх перевірок, надання юридичних висновків по фактах виявлених правопорушень, ініціювання/супроводження кримінальних проваджень.
З 02.08.10 р. по 01.08.2011 р. – юрисконсульт юридичного відділу Придніпровського регіонального управління АТ «ПроКредит Банк».
Функціональні обов’язки:
• ведення досудової роботи з боржниками (переговори, реструктуризація, добровільне погашення боргу);
• повне ведення роботи з відповідним «портфелем» позичальників, щодо яких прийнято рішення примусового стягнення боргу:
• ведення позовної роботи (загальні, господарські суди), складання всіх процесуальних документів (в т.ч. заперечення, відзиви на позови, заяви про забезпечення позовів, пояснення тощо), участь в судових засіданнях, супроводження справ під час здійснення виконавчого провадження;
• робота щодо виявлення майна боржників (запити БТІ, ДАІ, земельні ресурси та ін.) та накладення арешту на виявлене майно;
• супроводження справ банкрутства боржників,
• повне правове супроводження кредитних операцій банку: правовий аналіз документів, надання висновків щодо можливості проведення операції, організація укладення правочинів, взаємодія з нотаріусами;
• супроводження господарської діяльності банку (аналіз умов договорів, складання висновків, протоколів розбіжностей);
• моніторинг законодавства.
З 29.03.10 р. по 30.07.10 р. – державний податковий інспектор юридичного відділу ДПІ у АНД р. м. Дніпропетровська.
Функціональні обов’язки:
• ведення позовної роботи направленої на забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів (стягнення заборгованості з суб’єктів господарювання у т.ч. за нікчемними угодами адміністративні, господарські суди);
• звернення стягнення на активи боржника по узгоджених зобов’язаннях;
• супроводження справ пов'язаних з банкрутством платників податків;
• супроводження справ направлених на припинення юридичних осіб;
• юридичний супровід відпрацювання схем «податкових ям»;
• аналіз на відповідність чинному законодавству податкових повідомлень-рішень, протоколів, постанов про адміністративні правопорушення;
• підготовка проектів податкових роз’яснень;
• підготовка пропозицій про внесення змін до законів, нормативно-правових актів з питань оподаткування щодо їх вдосконалення.
• моніторинг законодавства.
З 30.09.09 р. по 26.03.10 р. – завідувач сектору інформаційно-аналітичного забезпечення та звітності юридичного управління Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Дніпропетровську.
Спеціальне звання: радник податкової служби 3-го рангу.
В підпорядкуванні 1 працівник сектору юридичного управління.
Функціональні обов’язки:
• моніторинг законодавства.
• організація роботи сектору, направленої на своєчасне та якісне виконання контрольних завдань ДПА у Дніпропетровській області та ДПА України, забезпечення супроводження справ у судах, у тому числі здійснення захисту донарахованих сум податків і зборів у судовому порядку;
• ведення позовної роботи, направленої на забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів;
• узагальнення та аналіз результатів позовної роботи, розроблення пропозицій щодо усунення недоліків та внесення їх на розгляд начальника юридичного управління/керівництва СДПІ;
• систематизація та аналіз законодавчої бази стосовно оподаткування великих платників податків;
• підготовка пропозицій про внесення змін до законів, нормативно-правових актів з питань оподаткування щодо їх вдосконалення;
• організація і проведення семінарів, інших занять з правових питань з підвищення правових знань працівників СДПІ ВПП;
• складання оперативної звітності про діяльність великих платників податків та підприємств у складі фінансово-промислових груп, про результати податкового супроводження великих платників податків; аналіз виконання планів роботи (довготермінових та короткотермінових) з великими платниками податків та підприємствами у складі фінансово-промислових груп.
з 12.11.06 р. – по квітень 2009 року – головний юрисконсульт юридичного управління Дніпропетровської обласної філії АКБ “Укрсоцбанк”
Функціональні обов’язки:
•правове супроводження кредитних операцій банку;
•складання висновків з правових питань щодо проведення кредитних операцій, аналіз наданих на розгляд документів на відповідність чинному законодавству (у т.ч. документів пов’язаних з забезпеченням діяльності Банку);
•претензійно-позовна робота;
•супроводження справ у виконавчому провадженні;
•за відсутності керівника відділу, виконання його обов’язків в повному обсязі.
•прийняття рішень, у складі кредитного комітету, щодо надання кредитів/змін умов кредитування.
з 31.08.2006 року по 12.11.2006 року – Дніпропетровська обласна філія АКБ “Укрсоцбанк”, надання юридичних послуг по договору підряду.
Навички роботи з комп’ютером, ПО, інше: впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Exсel, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook, Asana,нормативні пошукові бази даних: Ліга, та інші).
Особисті якості: обов’язковість, ретельність, працездатність, цілеспрямованість, самостійність, організаторські здібності, уміння оперативно приймати рішення та нести за них відповідальність, постійно доказуючи свою ефективність.
Додаткова інформація: маю досвід супроводження роботи районного штабу політичної партії (підготовка документів для висування кандидатів, підготовка подань на членів ТВК, ДВК та офіційних спостерігачів, навчання членів ДВК та спостерігачів, підготовка заяв, скарг, реагування на скарги опонентів у судах, правоохоронних органах і у виборчих комісіях; організація та здійснення контролю за законністю процесу голосування і підрахунку голосів на виборчих дільницях.
Застереження про обробку персональних даних
Відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” з ціллю ведення потенційним роботодавцем бази персональних даних та з метою забезпечення кадрового діловодства з підбору претендентів фізичних осіб на відкриті вакансії (проведення конкурсу), формування іншої інформації з питань персоналу, а також з питань реалізації визначених законодавством прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин, я, Білополий Є.В., даю згоду на обробку потенційному роботодавцю моїх персональних даних з первинних, відкритих джерел (без права оброблення інформації відносно членів моєї сім’ї). Поширення моїх персональних даних можливо виключно за умови отримання потенційним роботодавцем від мене попередньої письмової згоди на це.
More resumes of this candidate
- PRO
Kyiv
Higher education · Full-time
- Начальник юридического отдела, ТОВ "ІНФІНАНС", 8 years 2 months
Similar candidates
-
Юрист, адвокат
50000 UAH, Kyiv -
Юрист
Kyiv -
Рецепціоніст
Kyiv -
Медіабаєр
40000 UAH, Kyiv, Lutsk -
Фахівець з права
Kyiv -
Юрист, адвокат
45000 UAH, Kyiv