• File

Ольга

Фінансовий менеджер, помічник керівника

Age:
38 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Митник Ольга Михайлівна

Вік: 37
Місто проживання: м. Львів
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

● Назва компанії: Kolman Indastries
● Посада: Фінансовий менеджер, помічник керівника
● Період роботи: лютий 2024 - вересень 2024
● Обов’язки:
- організація імпорту з Китаю та Туреччини ( пошук транспортної компанії,
проведення внутрішнього тендеру, підготовка документів до імпорту,
зведення розрахунків, супровід водія впродовж поїздки, розмитнення,
розвантаження на складі, відвантаження на об’єкт);
- контроль по оплатах від клієнтів та на заводи;
- повне ведення проекту після підписання договору з клієнтом до моменту
відвантаження та підписання акту прийому – передачі;
- забезпечення комфортної роботи в офісі (інвентар, suppliers products,
поштові відправлення);
- ведення звітних таблиць в екселі, створення рахунків в 1С та контроль
дебіторської заборгованості;
- підготовка договорів з українськими клієнтами;
- процес подання та отримання грантів від держави для малого та середнього
бізнесу.

● Назва компанії: ТзОВ Вуд Львів
● Посада: менеджер ЗЕД
● Період роботи: 15.04.2023 — 29.01.2024
● Обов’язки:
- виконання всіх питань логістики (пошук транспортних компаній, замовлення
та планування щодо завантаження фур, надалі повний супровід водія
впродовж поїздки) ;
- бронювання подальшого перевезення товарів з Данії в інші країни ЄС через
Blue Water та Danske Fragtmænd та повністю вся комунікація з цими
компаніями;
- проведення та планування зустрічей як внутрішніх, так і з партнерами, та
написання звіту після цього для керівництва англійською мовою;
- робота в e-conomic ( Бухгалтерська програма, за якою працюють 180 000
данських компаній, у ній створюються замовлення, delivery note для
клієнтів, експортні інвойси);
- прийом замовлень, опрацювання, створення чек листів на виробництво,
створення чек листів до відвантаження від європейських клієнтів. Всі
замовлення надходили на пошту Outlook і створювались в economics.
- укладання контрактів з новими іноземними замовниками;
- комунікація з клієнтами, як українськими так і закордонними ( листування та
по телефону)
- робота з постачальниками, підписання договорів та фактичне замовлення
продукції;
- пошук та підбір персоналу на виробництво, а також офісних працівників;

● Назва компанії: ТзОВ «Інформація та технології»
● Посада: Керівник відділу постачання та завідувач складу
● Період роботи: 02.09.2019 — 15.02.2023
● Обов’язки:
- Ведення обліку та контролю матеріальних цінностей на складі в 1С (8
версія);
- Прихід та списання;
- Проведення місячних та річних інвентаризацій;
- Замовлення матеріалів та необхідного обладнання;
- Видача та приймання інвентаря згідно замовлення;
- Організаційні питання (медичне страхування, організація різноманітних
- урочистостей тощо).
● Назва компанії: ТзОВ «Нова Пошта»
Посада: Керівник відділення, та начальник пункту надання
фінансових послуг, Оператор комп'ютерного набору, логіст
Період роботи: 15.07.2006 — 01.09.2019
Обов’язки:
- Створення маршрутних листів для експедиторів і кур'єрів;
- Супровід експедитора по маршруту;
- Приймання маршрутних листів;
- Створення експрес накладних;
- Щоденні звіти
- Щоденні збори з підлеглими;
- Проведення тренінгів, 1 раз на тиждень;
- Табель обліку робочого часу працівників;
- Касова дисципліна;
- Перевірка ведення Книги обліку розрахункових операцій;
- Щоденні звіти;
- Показники рентабельності та KPI
● АТ Укрзалізниця
Посада: економіст
Період роботи: 02.07.2006 — 31.08.2009
Обов’язки:
- Введення дільниці майстрів;
- Прихід матеріалів;
- Списання матеріалів.

Освіта
Спеціаліст
Львівський Університет ім. І. Франка
Диплом спеціаліста, спеціальність -економіст. вересень 2006 - травень 2009
Молодший спеціаліст
Львівський технікум залізничного транспорту,
Диплом молодшого спеціаліста , спеціальність -бухгалтер
Додаткова інформація
● Знання мов: українська (рідна), англійська (В1).
● Волонтер у пошуково - рятувальній службі "SARVA».
● Знання офісних програм Word, Excel, Economics, Finmap, 1C, Bitrix24 CRM, AWIS
Nova Pay.
● Наявність водійського посвідчення категорії В.
● Комунікабельна, відмінна пам’ять та рівень уваги, гнучкість мислення, висока
стресостійкість, грамотна мова, організованість, відповідальність, самостійність,
доброзичливість, толерантність, вміння приймати швидке рішення в
непередбачуваних ситуаціях.
Пройшла тренінги:
o Мета і мета;
o Організація праці співробітників;
o Вирішення конфліктних ситуацій.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: