Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11057533/
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, секретар
- City of residence:
- Vyshneve (Kyiv Region)
- Ready to work:
- Kriukivshchyna, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Герасько Катерина Володимирівна
контактний телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 01.12.1991 р.
Сімейний стан: заміжня, маю двох доньок 7 років та 10.
Освіта:
Бакалавр, Київський університет технологій та дизайну .
2011-2015 р.р. Спеціальність «графічний дизайнер».
Молодший спеціаліст
Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університу
Спеціальність «Бухгалтерський облік»
2007-2010 р.р.
Додаткова освіта, курси:
Курс «Користувач ПК Windows: Word, Excel»
Курси «Лешмейкер».
З грудня 2021 р - АМТТ будівельно-виробнича група компаній
Займаю позицію – помічник власника.
Обов'язки:
• складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу; фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи, бронювання білетів; оптимальна організація робочого дня керівника; замовлення товарів для керівника;
• приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів; контроль та забезпечення роботи офісу; приймання гостей.
• Також замовляла рекламну продукцію для компанії (баннери, буклети, календарі, тощо), доставка води та канцтоварів.
Грудень 2019 – 21.12.2020 р.
TUFISHOP
Контент-менеджер
- наповнення сайту текстовою, графічною та інших видів інформацією ( контентом).
Вересень 2016 – травень 2017
Лавка художника, продавець-консультант художник
Обов'язки:
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
-дотримання правил розрахунку покупців, збереженння грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
-дотримання правил обслуговування покупців;
Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
-відкриття/закриття контрольно-касової машини;
-консультування клієнтів, ознайомлення з продукцією магазину;
-проведення художніх майсте ркласів.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word)
• уміння працювати з такими програмами, як Adobe Photoshop, Pro100, та CorelDraw.
• знання оргтехніки ( сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• досвід ведення касових документів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, організованість, комунікабельність, пунктуальність;
• Вміння адекватно оцінювати обстановку та розставляти пріоритети;
• Здатність уникати конфліктних ситуацій;
• Вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
• Без шкідливих звичок.
контактний телефон: [
Дата народження: 01.12.1991 р.
Сімейний стан: заміжня, маю двох доньок 7 років та 10.
Освіта:
Бакалавр, Київський університет технологій та дизайну .
2011-2015 р.р. Спеціальність «графічний дизайнер».
Молодший спеціаліст
Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університу
Спеціальність «Бухгалтерський облік»
2007-2010 р.р.
Додаткова освіта, курси:
Курс «Користувач ПК Windows: Word, Excel»
Курси «Лешмейкер».
З грудня 2021 р - АМТТ будівельно-виробнича група компаній
Займаю позицію – помічник власника.
Обов'язки:
• складання та планування графіка, розстановка завдань за пріоритетами, відстеження розкладу; фіксування завдань та нагадування про них керівнику, інформування про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи, бронювання білетів; оптимальна організація робочого дня керівника; замовлення товарів для керівника;
• приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів; контроль та забезпечення роботи офісу; приймання гостей.
• Також замовляла рекламну продукцію для компанії (баннери, буклети, календарі, тощо), доставка води та канцтоварів.
Грудень 2019 – 21.12.2020 р.
TUFISHOP
Контент-менеджер
- наповнення сайту текстовою, графічною та інших видів інформацією ( контентом).
Вересень 2016 – травень 2017
Лавка художника, продавець-консультант художник
Обов'язки:
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
-дотримання правил розрахунку покупців, збереженння грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
-дотримання правил обслуговування покупців;
Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
-відкриття/закриття контрольно-касової машини;
-консультування клієнтів, ознайомлення з продукцією магазину;
-проведення художніх майсте ркласів.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word)
• уміння працювати з такими програмами, як Adobe Photoshop, Pro100, та CorelDraw.
• знання оргтехніки ( сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• досвід ведення касових документів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, організованість, комунікабельність, пунктуальність;
• Вміння адекватно оцінювати обстановку та розставляти пріоритети;
• Здатність уникати конфліктних ситуацій;
• Вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
• Без шкідливих звичок.
Similar candidates
-
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 UAH, Kyiv, Remote -
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер, адміністратор, секретар, помічник директора
Kyiv -
Помощник руководителя, администратор, офис-менеджер, секретарь
30000 UAH, Kyiv