• File

Людмила

Логіст, бухгалтер, адміністратор

Considering positions:
Логіст, бухгалтер, адміністратор, Регіональний менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з продажу, Фінансовий контролер
Age:
45 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рябчун Людмила Романівна

ОСОБИСТІ ДАНІ

Дата народження 24.06.1980

[open contact info](look above in the "contact info" section)
Mail [open contact info](look above in the "contact info" section)

Інвалідність ІІІ робоча група

ОСВІТА

Свідоцтво «Бухгалтерський облік та 1С: Бухгалтерія 8.2 для України», 2013
Бухгалтерська компанія баланс

Диплом спеціаліста про перепідготовку
Спеціальність «Облік і аудит»
2002 -2003 Черкаський державний технологічний університет

Диплом спеціаліста
Спеціальність «Екологія та охорона навколишнього середовища»
1997 -2002 Кременчуцький державний політехнічний університет

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ
• Цілеспрямованість
• Увага до деталей
• Відповідальність
• Пунктуальність

ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
Microsoft office
Ме.DOC
1C: Бухгалтерія

ХОБІ
Сертифікат «Професія – флорист», 2013

ПРО СЕБЕ
Маю досвід роботи з великим об’ємом первинної документації, організації складу та логістичних міжнародних перевезеннях. Володію навиками переговорів з клієнтами. Маю вміння практично організовувати виконавчу, розпорядчу та виробничу діяльність. Готова навчатися новому та удосконалювати свої професійні навички.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

З 28.12.2019 по теперішній час
Бухгалтер - логіст Ltd « Alumil» (напрямок компанії: розробка та виробництво алюмінієвих конструкцій, В2В):
• виставлення рахунків на оплату, оформлення видаткових накладних;
• опрацювання вантажно - митних декларацій;
• планування графіків відвантажень;
• контроль залишків матеріалів на складі, розрахунок потреб складу;
• контроль браку сировини та рекламаційних робіт.

З 12.09.2013 по 01.05.2017 Адміністратор Фітнес-центру «Тонус»:
• зустріч та консультація клієнтів, складання графіка роботи співробітників, розрахунок та видача заробітної плати, складання внутрішніх звітів.

З 25.06.2012 по 20.06.2013 Бухгалтер ТОВ «Віконіка» (напрямок компанії: оптовий продаж овочів та фруктів):
• оформлення прибутково - витратних накладних, актів виконаних робіт;
• складання актів звірки з контрагентами;
• оформлення довіреностей;
• формування банківських виписок;
• складання та реєстрація податкових накладних.

З 01.09.2011 по 09.06.2012 Адміністратор ТОВ «Спорт Лайф»:
• реєстрація та консультація клієнтів, робота з касою (ведення журналу касових операцій), прийом платежів; складання графіка роботи співробітників.

З 01.07.2010 по 01.09.2011 Адміністратор відділу внутрішньої логістики
ТОВ «Фоззі - Фуд» (склад готової продукції):
• прийом замовлень покупців та їх розподіл;
• контроль товарів на складі (місця зберігання, переміщення);
• підготовка та супровід відвантажень товару по Україні;
• підготовка внутрішніх господарських звітів.

З 01.08.2009 по 01.03.2010 Адміністратор салону краси «Дісар»

З 28.12.2007 по 04.07.2009 Менеджер зуботехнічної лабораторії стоматологічної клініки «Аванто плюс»:
• оформлення замовлень, укладання договорів з замовниками;
• нарахування заробітної плати;
• складання внутрішніх фінансових звітів;
• контроль використання та облік залишків матеріалів, та їх замовлення;
• робота з постійними клієнтами та пошук нових;
• організація виставок, моніторинг ринку та аналіз діяльності конкурентів.

З 03.01.2006 по 15.09.2006 Секретар фінансового департаменту торгово - фармацевтичної компанія ТОВ «ВВС ЛТД»:
• виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень, ведення документообігу, оформлення та узгодження договорів.

З 24.03.2004 по 28.10.2005 Головний економіст відділу освіти Золотоніської районної державної адміністрації:
• розробка планових показників бюджету та позабюджетних коштів;
• контроль використання коштів;
• прийом документів, формування особових справ;
• нарахування компенсаційних виплат;
• складання та здавання бухгалтерської звітності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: