Александр

Помічник керівника, 18 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, Менеджер з якості
Employment type:
full-time, part-time
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник підрозділу виробничого підприємства

from 02.2001 to 08.2020 (19 years 6 months)
приватні підприємства, Харків (Машинобудування)

Additional information

Досвід роботи:
- Керівництво підрозділом (до 20 осіб) виробничої компанії (збирання платіжних терміналів / комп'ютерної техніки),
- Керівництво підрозділом (до 20 осіб) завод військово-промислового комплексу,
- Керівництво відділом техпідтримки відділу сервісного обслуговування,
- Відучий інженер-електронік відділу метрології заводу військово-промислового комплексу,
- Інженер-електронік складального виробництва комп'ютерної техніки, платіжних терміналів,
- Інженер-тестувальник програмного забезпечення,
- Сервісний інженер служби сервісного обслуговування POS-терміналів, платіжних терміналів та ін.,
- Сервісний інженер служби сервісного обслуговування, ремонту, складання комп'ютерної техніки,
- Інженер-збиральник електричного та електронного обладнання,
- Монтажник радіоелементів на друковані плати,
- Фахівець служби техпідтримки провайдера,
- Фахівець служби техпідтримки сервісного центру з ремонту та обслуговування електронного та електричного обладнання,
- Оператор call-центру відділу продажів інтернет-магазину, сервісного центру, служби техпідтримки провайдера та ін.,
- Менеджер з продажу інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів,
- Контент-менеджер інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів.

Професійні навички:
- Керівництво підрозділом, розподіл обов’язків, забезпечення та контроль своєчасного виконання завдань підлеглими, оформлення та проведення необхідної документації у 1С.
- Прийом, внесення, обробка заявок, завдань у CRM, 1С.
- Робота у 1С: Формування накладних задля закупівлі товарів, комплектуючих, витратних матеріалів, обробка, проведення необхідного документообігу в 1С (приходні, витратні накладні, замовлення, акти виконаних робіт, рахунки до сплати, облік витрат та надходжень сплати за виконані роботи).
- Розподіл замовлень та обо’язків серед виконавців відділу, підрозділу.
- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.
- Обробка замовлень з сайтів, соцмереж, CRM.
- Формування ТТН у особистих кабінетах перевізників для відправки замовлень службами доставки.
- Контент-менеджмент інтернет-магазинів на маркетплейсах.
- Володіння ОС сімейства Windows на рівні адміністратора,
- Робота з пакетом програм MS Office (Word, Excel, Access),
- Володіння пакетом програм обробки документів, зображень різного формату.

Особисті якості:
- Нестандартне мислення,
- Комунікабельність,
- Аналітичний склад розуму,
- Висока швидкість самонавчання,
- Лаконічність у спілкуванні та службовому листуванні,
- Старанність,
- Принциповість,
- Без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: