- File
Наталія
Комерційний директор
- Age:
- 43 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11071386/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 03 Травня 1982.р.
Регіон: Львів
Телефон (и): [
E-mail: [
Мета
Робота у компанії, яка зосереджена на результаті. Досягати поставлених цілей, а також
працювати і заробляти.
Ключова інформація
Наявні лідерські та організаторські здібності. Зосереджена на результат. Відповідальна,
чесна, цілеспрямована, енергійна, трудолюбива, комунікабельна, клієнтоорієнтована.
● Освіта вища, профіль економічний
● Досвід керівної роботи, навички управління персоналом
● Досвід керування автомобілем більше 10-ти років та наявність авто
● Досвід роботи з національними та локальними мережами
● Досвід роботи у рітейлі та дистрибуції
● Досвідчений користувач ПК
● Орієнтація на постійний розвиток та вдосконалення
● Системний підхід до управління процесами
Досвід роботи
Директор ТОВ ОРАНТА ЛЬВІВ
Квітень 2022 року по сьогодні
(Імпортер та дистрибутор)
- Управління комерційною та операційною діяльністю підприємства
- ЗЕД
- керівництво відділами продажів та закупівлі, логістика та бухгалтерії.
- контроль за фінансовими та економічними показниками
- аналітика товарних запасів та ціноутворення
- проведення переговорів, укладання договорів з постачальниками та покупцями
Комерційний директор ТзОВ “ЛЬВІВІМПОРТ”
травень 2021 р по квітень 2022 року
(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт)
( відділ продажів, склад, транспортна логістика, відділ закупівлі, маркетинг)
- Збільшення об'ємів продажів та збільшення ефективності продажів
- Зростання конкурентоспроможності підприємства.
- Оптимізація та організація структури комерційного відділу
- Формування планів для продаж та контроль за їх виконанням
- Розробка мотивації персоналу
- Оптимізація та розвиток каналів збуту
- Вивчення цільового ринку
- Організація та управління діяльністю зі зміцнення взаємовигідних відносин з існуючими
партнерами та клієнтами компанії та залучення нових клієнтів.
- контроль за дебіторською заборгованістю
- Організація взаємодії всіх відділів та служб, що входять до структури комерційного
департаменту, і прямо чи опосередковано беруть участь у обслуговуванні клієнтів компанії.
- Формування цін, знижок, контроль за надання знижок клієнтам
- Планування закупок та поставок.
- Визначення асортименту товару для компанії та компаній постачальників.
- Організація та оптимізація транспортної логістики
- Управління складською логістикою та товарними запасами.
Комерційний директор ПП “Мокоша”
квітень 2020 по квітень 2021 р.
(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт)
- Збільшення об'ємів продажів та збільшення ефективності продажів
- Моніторинг конкурентів
- Оптимізація та організація структури комерційного відділу
- Формування планів для продаж та контроль за їх виконанням
- Оптимізація та розвиток каналів збуту
- Організація та управління діяльністю зі зміцнення взаємовигідних відносин з існуючими
партнерами та клієнтами компанії та залучення нових клієнтів.
- Організація взаємодії всіх відділів та служб, що входять до структури комерційного
департаменту, і прямо чи опосередковано беруть участь у обслуговуванні клієнтів компанії.
- Формування цін, знижок, контроль за надання знижок клієнтам
- Планування закупок та поставок.
- Контроль за дебіторською заборгованістю.
Керівник напрямку ТзОВ « Консалтинг-Трейд» (Керівник структурного регіонального
підрозділу)
З квітня 2019 по березень 2020 року
(Операційна діяльність в рітейлі)
- Розвиток мережі
- Управління прибутковістю мережі
- Збільшення продаж
- Запровадження нових напрямків розвитку
- Навчання та адаптація персоналу та управління командою.
- Організація та контроль проведення інвентаризацій
- Ведення переговорів
- Формування та контроль звітності
- Планування витрат та їх оптимізація
- Постановка цілей та контроль їх виконання
- Формування асортименту та ціноутворення
- Контроль виконання планів
- Формування бюджету доходів і витрат
- Відкриття ТТ
Регіональний директор ( Керівник структурного підрозділу м. Львів та Львівська обл.
ТзОВ « Економ Клас»
01.11.2017р – 26.04.2019р.
(Операційна діяльність в рітейлі)
в підпорядкуванні 34 торгові точки та відділи :маркетинг, розвиток, бухгалтерія, склад
- Управління прибутковістю мережі через збільшення продаж та оптимізацію витрат
- Формування команди у регіоні та управління персоналом
- Навчання/адаптація працівників та керівників, наставництво
- Організація роботи торгових точок
- Забезпечення виконання плану продажів регіону та показників
- Розвиток мережі
- Забезпечення якісного сервісу
- Дотримання стандартів мережі
- Організація та контроль проведення інвентаризацій
- Контроль, формування та подання звітності в ГО
- Супровід перевірок, представницькі функції, контроль за дотриманням нормативних
документів та законів
- Відкриття нових торгових точок
- Контроль подачі замовлень
- Складська логістика
- Ведення переговорів
- Управління поставками та формування графіків поставок
Регіональний керівник ( Керівник структурного підрозділу м. Львів експрес-
маркетів « Сім-23») ТзОВ « Клевер Сторс»
12.09.16 – 31.10.2017р.
- Управління прибутковістю мережі через збільшення продаж та оптимізацію витрат
- Формування команди у регіоні та управління персоналом
- Навчання/адаптація працівників та керівників, наставництво
- Організація роботи експрес –маркетів «Сім 23»
- Забезпечення виконання плану продажів регіону та показників
- Забезпечення якісного сервісу
- Дотримання стандартів мережі
- організація та контроль проведення інвентаризацій
- контроль, формування та подання звітності в ГО
- Супровід перевірок, представницькі функції, контроль за дотриманням нормативних
документів та законів
- Відкриття нових торгових точок
- Формування бюджету доходів і витрат
Менеджер з організації роботи мережі АЗК (Супервайзер - керівник управитель
мережі) ТОВ «ОККО- Рітейл»
01.10.2011р – 09.09.2016 р.
В підпорядкуванні 15 АЗК + 4 мийки
- Формування команди АЗК
- Навчання ( наставництво) та розвиток персоналу АЗК
- Організація роботи АЗК і контроль
- Загальне управління працівниками АЗК і їх чисельність
- Впровадження та розвиток Партнерства
- Мотивація команди АЗК
- Забезпечення виконання плану продажів регіоном
- Забезпечення якісного сервісу
- Робота із зверненнями клієнтів
- Розробка та реалізація заходів спрямованих на забезпечення активних продажів по
кожному об'єкту
- Моніторинг роботи АЗК ( включно з розширеними форматами кафе, ресторанами,
мийками, які розташовані на території АЗК чи спільній території), забезпечення реагування
на невідповідності.
- Адміністративні функції в рамках діяльності АЗК ( переоцінка, безпека АЗК, забезпечення
АЗК дозвільною документацією, введення в експлуатацію АЗК, проведення перевірок ,
контроль за дотримання методики /процедур)
- Ефективне управління мережею АЗК (забезпечення росту продаж, контроль за
прийманням та збереженням ТМЦ, якісне збереження ТМЦ , якісний відпуск ТМЦ,
впровадження маркетингової політики, реагування при порушеннях, забезпечення
безперебійної роботи, мінімізація простоїв)
- Впровадження та розвиток кафе (формату “хот-кафе”, “хот-кафе “Максі”), що включає
навчання нових кухарів; вивчення вподобань клієнтів; усунення відхилень від
технологічних карт; регулярний моніторинг готової продукції
- Виконання контроль за дотримання державних норм на ввіреній мережі та вимог згідно з
охорони праці, охорони навколишнього середовища, санітарних норм, пожежної та
техногенної безпеки АЗК)
- Контроль над витратами АЗК та їх оптимізація
- Супровід та участь при зовнішніх перевірках
Менеджер ( керівник )АЗК ПП « ОККО- Нафтопродукт»
01.10.2011 – 01.05.2012р
В підпорядкуванні 21 особа
- Ефективне управління АЗК
- Управління персоналом АЗК
- Контроль за роботою АЗК
- Виконання вимог згідно з охорони праці, охорони навколишнього середовища, пожежної та
техногенної безпеки АЗК)
- Робота з правоохоронними органами, контролюючими органами , а також внутрішніми
контролюючими органами
- Організація та проведення спільних заходів разом із керівниками ресторанів та кафе
- Збереження ТМЦ, МШП, ОЗ, приймання, списання та відпуск
- Контроль за збереження ПММ
- Виконання планів по продажах
- Забезпечення якісного обслуговування на АЗК та виконання стандартів
Директор філії (РРЦ) ТОВ «Хозмаркет»
Березень 2007 – жовтень 2011р.
від 100 співробітників Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт (Фірма існує більше
10 років на ринку.Входить в склад торгово-помислової групи "Геліос", та в трійку великих
дистрибюторських компаній України в сфері промислово-господарських та сезонних товарів.)
В підпорядкуванні 32 особи ( Склад, фін. відділ, логістика ,торговий відділ).
- -планування, організація та контроль роботи представництва
- -забезпечення безперебійності роботи
- -формування бюджету
- -забезпечення виконання плану і росту продаж
- - ведення переговорів
- - вирішення адміністративних та господарських питань
- -управління персоналом та їх мотивація
- - підбір персоналу
- - складська логістика, інвентаризація
- -контроль подачі замовлень
- -контроль, забезпечення поставок та відгрузок
- - організація перевезень та контроль ефективності їх
- -управління та контроль транспортного відділу та формування графіків поставок
- - контроль та управління фінансової частини та обліку
Старший бухгалтер Львівського регіонального представництва ТОВ «Хозмаркет»
Жовтень .2011 – Березень 2007 р.
від 100 до 250 співробітників Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт (Центральний
офіс знаходиться у м. Дніпропетровськ, а філіали по усіх великих містах України таких як:
Київ, Харків, Донецьк, Одеса, Львів)
- ведення документації
- фінансова звітність
- складський облік організація бухгалтерського і управлінського обліку
Освіта
Вища Львівська Комерційна Академія (Львів, Україна)
рік закінчення 2005
факультет «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
спеціаліст
Додаткова інформація
Диплом “ Комерційний директор”
Диплом “ Фінансове моделювання”;
Сертифікат “Технологія проведення бізнес-тренінгу”
Інше
__________
Впевнений користувач MS Office , 1С:Підприємство, Ведення CRM
Водійські права кат. «В» (досвід керування автомобілем більше 10-ти років)
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Операційний директор, Комерційний директор, Регіональний менеджер, 3 more positions
Lviv
Higher education · Full-time
- Директор, ТОВ ОРАНТА ЛЬВІВ, 3 years 4 months
- Комерційний директор, ТзОВ “ЛЬВІВІМПОРТ”, 10 months
Similar candidates
-
Head of sales, CBDO
Lviv, Kyiv -
Head of e-commerce
Lviv, Ternopil, Remote -
Менеджер з продажу
50000 UAH, Lviv -
Директор (продажі, маркетинг, логістика, закупівля)
80000 UAH, Lviv, Vinnytsia, Kyiv -
Комерційний директор
Lviv, Vinnytsia , more 3 cities -
Керівник відділу продажу
Lviv, Remote