• File

Ярослав

Керівник закупівельного підрозділу

Age:
40 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Кривко Ярослав Борисович

Вік: 39 років
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: одружений
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Остання обіймана посада: начальника управління стратегічного планування Департаменту
транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

Головне:
Керівник закупівель з підтвердженим досвідом виконання масштабних проектів для забезпечення
діяльності стратегічних державних підприємств. Понад 15-ти річний досвід роботи у сфері закупівель,
постачання, маркетингу, аналітики, планування, контролю, моніторингу, логістики, казначейства та
здійснення аудиту закупівельної діяльності підприємств.

Лідер, сильний комунікатор, захоплений розвитком людей. Орієнтований на досягнення результату.
Дипломатичний, аналітичний, уважний до деталей, здатність вчитися. Командний гравець.

Ціль кар’єри:
Я успішний та амбітний закупівельник з підтвердженим досвідом. Я хочу використовувати свій
багатий досвід та знання для роботи в великій системній компанії.

Досвід роботи:
● Назва установи: Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної адміністрації) Київ, Україна.
Посада: начальника управління стратегічного планування; член групи внутрішнього аудиту з питань
закупівель.
Період роботи: 2022 р. — 2023 р..
Обов’язки:
- координація та організація роботи з планування, підготовки та проведення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для потреб Департаменту;
- координація закупівельних процесів, які проводяться комунальними транспортними
підприємствами, установами та організаціями міста, підпорядкованих Департаменту в рамках
покладених на них повноважень;
- виконання комплексу робіт з підготовки, формування та коригування річного плану закупівель
товарів, робіт і послуг, облік та узагальнення пропозицій, які надходять від комунальних транспортних
підприємств, установ та організацій підпорядкованих Департаменту з питань проведення закупівель.
- організація проведення навчань, семінарів, консультацій працівників комунальних
транспортних підприємств, установ та організацій підпорядкованих Департаменту з питань
проведення закупівель;
- надання пропозицій щодо заходів, спрямованих на підвищення ефективності діяльності
комунальних транспортних підприємств, установ та організацій підпорядкованих Департаменту;
- виконання внутрішнього аудиту з питань закупівель, які проводились комунальними
транспортними підприємствами, установами та організаціями підпорядкованими Департаменту;
- формування стратегічних завдань і пропозицій у сфері дорожньо-транспортного комплексу;
- участь у розробці документів стратегічного планування транспортної галузі міста Києва на
загальнодержавному рівні;
- забезпечення своєчасного і якісного виконання рішень Київської міської ради, доручень та
розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
перспективних і поточних планів діяльності управління;
- напрацювання пропозицій щодо раціонального розподілу ресурсів для ефективного
досягнення поставлених стратегічних цілей з метою оптимізації та розвитку дорожньо-транспортного
комплексу міста Києва;
- підготовка пропозицій до проектів наказів Департаменту, проектів розпоряджень виконавчого
органу Київської міської ради та проектів рішень Київської міської ради у сфері, що стосуються
діяльності управління.

● Назва установи: Комунальна Корпорація «Київавтодор», Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації), Київ, Україна.
Посада: заступник начальника відділу закупівель; виконуючий обов’язків уповноваженої особа з
публічних закупівель(у разі необхідності).
Період роботи: 2021 р. — 2022 р.
Обов’язки:
- організація планування роботи відділу закупівель та забезпечення виконання покладених на
нього завдань та функцій;
- виконання комплексу робіт з підготовки, формування та коригування річного плану закупівель
товарів, робіт і послуг, облік та узагальнення пропозицій, які надходять від комунальних транспортних
підприємств;
- контроль та візування договорів, з метою недопущення проведення закупівель без
використання електронної системи закупівель, з урахуванням вимог законодавства у сфері публічних
закупівель;
- забезпечення постійного контролю чинного законодавства про державні (публічні) закупівлі,
систематичне інформування керівництва про внесені зміни до нього, які впливають на проведення та
здійснення закупівель за державні кошти;
- звітування перед керівництвом щодо виконання покладених на відділ завдань та функцій.
- корегування посадових інструкцій працівників відділу, розподілення між ними обов’язків,
визначення їх повноважень та ступінь відповідальності;
- організація і проведення роботи, пов’язаної із підвищенням рівня знань працівників щодо
виконання вимог Закону України Про публічні закупівлі», внутрішньо нормативно-розпорядчих
документів, діючих нормативних документів Антимонопольного комітету України та інших органів
самоврядування відповідно до їх компетенції щодо проведення процедур публічних закупівель.

● Назви установ: Акціонерне Товариство «Укртрансгаз» та Філія «Оператор газотранспортної
системи України» Київ, Україна.
Посада: заступник начальника управління – начальник відділу організації та супроводу тендерів
департаменту закупівель та тендерних процедур; секретар тендерного комітету АТ «Укртрансгаз» та
Філії «Оператор газотранспортної системи України».
Період роботи: 2007 р. — 2020 р.
Обов’язки:
- на постійній основі участь в організації та проведенні процедур закупівель для забезпечення
потреб Товариства, здійснення всіх необхідних дій, та виконання функцій, необхідних для здійснення
закупівельних процесів (починаючи з формування плану закупівель, до підписання договору, та, в
подальшому, звітування щодо його виконання);
- організація роботи з розгляду вимог про усунення порушень та скарг учасників або інших осіб
з питань проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг відповідно до чинного
законодавства;
- організація роботи із збору, систематизації, аналізу і узагальнення інформації про проведення
публічних закупівель у Товаристві;
- залучення структурних підрозділів Товариства для співпраці та отримання фахових заключень
з питань, що належать до компетенції;
- імплементація інших необхідних заходів та виконання функцій в межах компетенції за даним
напрямком діяльності.

● Назва установи: Акціонерний Банк «Експрес Банк», Київ, Україна.
Посада: економіст відділу казначейства
Період роботи: 2004р. — 2006р.
Обов’язки:
- робота' з FOREX;
- організація роботи пунктів обміну валюти;
- інші завдання та обов’язки в межах своєї компетенції.

Освіта:
Навчальний заклад: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу. Інститут
після дипломної освіти, м. Івано-Франківськ, Україна
Ступінь: спеціаліст.
Назва спеціальності: Газонафтопроводи та газонафтосховища;
Період навчання: 2007р. — 2009р.

Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія управління персоналом при президенті України, м.
Київ, Україна;
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності;
Період навчання: 2001р. — 2006р.

Навчальний заклад: Середня спеціалізована школа №76, м. Львів, Україна
Період навчання: 1991р. – 2001р.

Вміння та навики:

● 2021 р. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, виданий національною
комісією зі стандартів державної мови.
● 2017 р. Київська Школа Економіки(KSE), Center of excellence in procurement, сертифікат "Програма
професіоналізації закупівель".
● 2007р.-2016р. Курси, тренінги, семінари, навчання та підвищення кваліфікації з питань
організації і проведення державних закупівель ● Кандидат у майстри спорту з великого тенісу.
● Знання мов: українська, російська, англійська(середній).
● Комп'ютерні навички: Microsoft Office, Outlook Express, SAP, Windows, Internet.
● 2001р. свідоцтво про підвищення кваліфікації на курсах комп’ютерної підготовки при Львівському
національному університеті імені Івана Франка за спеціальністю інформаційні технології.

Додаткова інформація

● Вмію вибудовувати доброзичливі відносини в колективі, не конфліктний, розсудливий та
дипломатичний. Вмію залишатися спокійним та витриманим. Інтелігентний, вихований, поважаю
чесність, порядність та справедливість. Являюсь комунікабельним та в повній мірі відповідальним
при впровадженні поставлених задач. Маю високу продуктивну здатність, стресостійкий по життю
та в роботі. Завжди відкритий до всього новітнього, перспективного та цікавого.
● Водійські права: категорії В, стаж з 2003р.
● Закордонний паспорт: в наявності.
● Кандидат в майстри спорту України з великого тенісу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: