- File
Ярина
Фінансовий аналітик
- Considering positions:
- Фінансовий аналітик, Економіст
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11081244/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Моб.: [
e-mail: [
РЕЗЮМЕ
Херувим Ярина Олександрівна
Дата народження
24 вересня 1985 р.
Освіта
2002-2007
Львівський інститут Львівський інститут економіки та туризму, бухгалтерсько-економічний факультет, спеціальність «Міжнародна економіка», за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст.
2016-2024
АТ «Концерн Галнафтогаз», Департамент маркетингу, управління аналізу та продаж, відділ торгового маркетингу, Фахівець із супроводу рекламних активностей.
- здійснювала пошук та залучення (через інтернет, тендерні процедури, тощо) до співпраці підрядників, що працюють у сфері виготовлення рекламних конструкцій та носіїв, поліграфії, рекламних матеріалів.
- оголошувала тендери для визначення підрядників по виготовленні, друку рекламних матеріалів, виготовлення рекламних конструкцій, проведенні робіт. Укладала договори, проводила замовлення, оплати, закривала документи.
- формувала технічні завдання, контролювала терміни та якість виконання робіт. Формувала та надсилала інструкції рекламних кампаній по АЗК та ресторанах.
- замовляла інформаційні та рекламні матеріали, конструкції для АЗК: розраховувала необхідну кількість (здійснення розрахунку необхідної кількості матеріалів для кожної АЗК, ресторану, кафе), проводила закупівлі, організовувала логістику на торгову точку.
- брала участь у формуванні бюджетів маркетингових проектів.
- здійснювала контроль за дотриманням стандартів вигляду АЗК ОККО в мережі (здійснення оцінки фотозвітів АЗК)
- здійснювала контролю за документообігом: забезпечення оплати рахунків, отримання актів, накладних, підготовка та підписання договорів, додаткових угод, інше.
- організовувала співпрацю з іншими структурними підрозділами компанії для забезпечення виконання необхідних задач.
- виконувала доручення безпосереднього керівника, що необхідні для успішної діяльності АЗК ОККО та ресторанів, у виконанні яких є термінова необхідність.
Досвід роботи
2014-2016
ТОВ «Террін», (мережа ресторанів швидкого харчування при АЗК ОККО), Маркетолог
- здійснювала пошук та залучення до співпраці підрядників, що працюють у сфері виготовлення рекламних конструкцій, поліграфії, рекламних матеріалів.
- укладала договори, проводила замовлення, оплати, закривала документи.
- формувала технічні завдання, контролювала терміни та якість виконання робіт. Формувала та організовувала відправку ресторанам інструкцій рекламних активностей.
- замовляла інформаційні та рекламні матеріали, конструкції, розраховувала їх необхідну кількісь, проводила закупівлі, організовувала логістику.
- здійснювала контроль за дотриманням стандартів вигляду ресторанів в мережі (здійснення оцінки фотозвітів)
- здійснювала контроль за документообігом: забезпечення оплати рахунків, отримання актів, накладних, підготовка та підписання договорів, додаткових угод, інше.
- відслідковувала цінову політику та попит на продукти конкурентів, визначала аналоги та схожі продукти конкурентів;
- визначала ціни на продукти, здійснювала розрахунки очікуваних доходів та рентабельності;
- здійснювала економічний аналіз обсягів реалізації продукції та її собівартості з метою визначення доцільності змін або збереження обраної стратегії (в т.ч. шляхом здійснення АВС-аналізу).
2010-2014
ТОВ ТПК «НАК» (виготовлення та постачання гідравлічного обладнання та промислової групи товарів)
2014
Маркетолог
-налагоджувала співпрацю та укладала договори з постачальниками послуг дизайну, друку, розміщення інформації на рекламних носіях, створення та підтримки корпоративного сайту;
• - розробляла технічні завдання для фірм-підрядників, контролювала терміни та якість виконання робіт;
• - організовувала підготовку та участь у спеціалізованих виставках;
• - розміщувала інформацію про компанію на інтернет-ресурсах;
• - організовувала документообіг (рахунки, акти, договори, додатки, доручення, тощо);
• - формувала та вела бюджет маркетингових заходів;
• - оцінювала ефективність проведення маркетингових заходів та рекламних кампаній;
• - забезпечувала наповнення корпоративного сайту необхідною інформацією та його просування в мережі інтернет (контекстна реклама, SEO-просування);
• - готувала пропозиції з вдосконалення фірмового стилю компанії та брендування рекламної продукції.
2013
Продакт-менеджер
• - налагоджувала та підтримувала ділові контакти з іноземними постачальниками та виробниками продукту, формувала необхідні замовлення;
• - формувала та розширювала зв’язки із клієнтами, погоджувала ціни та умови постачання, укладала договори;
• - організовувала та координувала збут продукту клієнтам відповідно до замовлень та умов укладених договорів;
• - вирішувала питання рекламацій;
• - на основі ABC-XYZ-аналізу забезпечувала та контролювала оптимальний рівень складських запасів продуктів за їх обсягами та номенклатурою;
• - аналізувала кон’юнктуру ринку, брала участь у формуванні поточних та перспективних планів збуту продукту, ророблених на основі SWOT-аналізу та інших методик.
2010-2012
Помічник продакт-менеджера
• - організовувала внесення у корпоративну програму необхідну технічну інформації по продуктах;
• - надсилала запити іноземним партнерам-постачальникам щодо наявності необхідних продуктів;
• - обробляла інформацію від постачальників, на основі якої готувала комерційні пропозиції;
• - контролювала дебіторську заборгованість та органзовувала документообіг;
• - контролювала наявність та облік сертифікатів дилерства;
• - готувала договори, ділові листи, сертифікати якості для постачальників;
• - готувала необхідну тендерну документацію.
•
2010
ЗАТ «Мисливець», менеджер.
Робота з постачальниками та клієнтами у сфері торгівлі мисливськими товарами. Документальне оформлення операцій з придбання та продажу товарів, формування цін. Організація документообігу.
2008-2009
ВАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів», менеджер відділу маркетингу.
Дослідження та аналіз ринків продажу продукції, розробка та формування реклами, органзація ділового листування з потенційними партнерми.
2007-2008
Ведення діяльності фізичної особи підприємця у сфері торгівлі товарами для туризму, спорту та активного відпочинку. Співпраця з постачальниками та клієнтами, формування цін на товари, документальне оформлення операцій з придбання та продажу.
2007
Переддипломна практика в ТзОВ «Мільтекс-Текстиль».
Вивчення особливостей підприємницької діяльності товариства, здійснення аналізу та оцінки його фінансово-економічного стану, в тому числі, розрахунку показників ліквідності, рентабельності, оборотності. Робота з первинною та вторинною документацією.
Володіння іноземними мовами
Англійська (Intermediate, B1)
Володіння комп’ютером
Досвідчений користувач, високий рівень знання Excel, Word.
Особисті якості
Комунікативна, відповідальна, організована, з аналітичним складом розуму, вмію встановлювати пріоритети та планувати роботу, націлена на результат.
Додаткова інформація
Пройшла навчання за наступними курсами:
• Основи системи менеджменту якості
• Основи маркетинг-менеджменту
• Сучасні методи проектування та розробки продукції та процесів (IPQP, FMEA, Control Plan)
• Lean Management –Бережливе виробництво
Пройшла навчання та склала письмовий іспит за курсом: «Аудитор першої та другої сторони у відповідності до вимог міжнародних стандартів ISO 9001: 2008 та ISO 19011 : 2011»
Водійські права категорії В
Музична освіта.
Дата заповнення10.09.2024 р. Підпис __________
Similar candidates
-
Фінансовий контролер
38000 UAH, Lviv, Remote -
Фінансист
Lviv -
Фінансовий фахівець
Lviv, Kyiv, Kryvyi Rih -
Фінансовий менеджер
Lviv -
Економіст, фінансист, логіст
60000 UAH, Lviv, Kyiv, Remote -
Спеціаліст з фінансів
Lviv, Remote