• File

Ірина

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Адміністратор магазину, Продавець, Помічник керівника
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Підтримка військових | Слава Збройним Силам України | Волонтерська робота

Я маю сильну активну громадянську позицію. Я маю силу волі до життя і перемоги! Я щодня піклуюсь про Українських
героїв: пошук і підтримка інших волонтерів, закупівля авто, допомога в технічному обслуговуванні авто, закупівля,
сортування, відправка медичних приладів, медичних препаратів, ноші, медичні ножиці, медичне знаряддя, підтримка
й організація інтернет зв'язку на фронті (супутниковий зв’язок, старлінк), організація теплого спорядження, моральна
підтримка, інше не популярне.

Моєю метою є ефективне використання мого досвіду і внутрішньої сили на користь і задля збереження життів нашого
найдорожчого – наших людей.

Я маю значний досвід у керуванні та розвитку бізнесу. Я проявила себе як ефективний лідер, здатний до
стратегічного мислення та успішного управління проектами. Мої досягнення свідчать про здатність до інноваційного
підходу та досягнення значних результатів у сфері бізнесу. До повномасштабного вторгнення я була
власницею/керівником магазину подарунків та декору Popup.gifts. Я успішно реалізувала весь цикл відкриття та
побудови роботи магазину, що включав розробку концепції, аналіз цільової аудиторії, побудову бізнес-процесів, набір
та навчання персоналу, запуск нового магазину та коригування стратегії для досягнення прибутковості.

Попередньо працювала як Комерційний директор у компанії 1DEA.me. Під моїм керівництвом було проведено аналіз та
реорганізацію всіх бізнес-процесів у виробництві та продажу дизайнерських подарунків. Я успішно вивела на ринок
новий бренд через ребрендинг, розширила представлення компанії на нових ринках збуту та покращила
Гулій Ірина пізнаванність бренду.

[open contact info](look above in the "contact info" section) Мій досвід не обмежується аналізом портрета ЦА, розробки асортиментної матриці, пошуком постачальників та
підписанням контрактів, побудови бізнес-процесів, набору та навчання персоналу, запуску нових магазинів, контролю
[open contact info](look above in the "contact info" section)
роботи магазинів, коригування бізнес-процесів та концепції, а також роботи з ключовими клієнтами компанії. Мій
досвід має охоплення у 365 градусів включаючи реструктуризації відділу продажу та обслуговування, організації
участі у виставках та ярмарках, розробки програм навчання та адаптації співробітників, а також розробки рекламних
кампаній.

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) Instagram Facebook LinkedIn
МІЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Комерційна директорка
1DEA.me (Travel Map), виробництво та продаж
дизайнерських подарунків (скретч-карти та
Керівниця відділу продажу та постери, дизайнерська канцелярія, декор)
логістики 10.2015 – 02.2017
ТОВ Нариси (дистриб'ютор брендів Moleskine, Fisher
Space Pen, PaperBlanks, Lamy)
01.2012 – 02.2014

Менеджерка з розвитку проекту
Менеджерка відділу закупівель Orner, виробництво та продаж подарунків
(відділ продажу, склад, логістика) (посуд, текстиль, канцелярія, шоколад)
Yakaboo (на той момент інтернет-магазин з прокату та 03.2015 – 09.2015
продажу ліцензійних DVD та CD)
07.2008 – 11.2009

2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023

Менеджерка з розвитку
ТОВ Нариси (дистриб'ютор брендів Керівниця відділу закупівель,
Moleskine, Fisher Space Pen, PaperBlanks,
Lamy) аналітикиня, project-manager
Штуки, мережа магазинів подарунків,
11.2010 - 12.2011 проект ZAPAS
03.2014 –03.2015
Керівниця відділу закупівель та продажів
(3 власні магазини, 23 постачальники, 10
підлеглих співробітників) Власниця / Керівниця
MediaCentre, мережа роздрібних магазинів аудіовізуальної Popup.gifts магазин подарунків та декору
продукції 09.2017 – 02.2022
11.2009 –11.2010

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) Instagram Facebook LinkedIn
ДОСВІД
Власниця / Керівниця Комерційна директорка
Popup.gifts магазин подарунків та декору 1DEA.me (Travel Map), виробництво та продаж дизайнерських подарунків (скретч-карти та
постери, дизайнерська канцелярія, декор)

Вересень 2017 – Лютий 2022 Жовтень 2015 – Лютий 2017

Весь цикл відкриття та побудови роботи магазину: Аналіз, переоцінка та реорганізація всіх бізнес-процесів у завідуючих відділах (відділ продажу, відділ
• Розробка концепції магазину (в тому числі брендингу), пошук виробництва)
приміщення, організація ремонту та підбір торгового обладнання • Аналітика та прогнозування, розробка асортиментної матриці (АМ) та портрета цільової аудиторії (ЦА).
• Аналіз ЦА, складання асортиментної матриці, пошук постачальників та Складання цільової АМ (для нових продуктів)
підписання контрактів • Реструктуризація відділу продажу та обслуговування (виділення окремих ролей у команді, розподіл завдань
• Побудова бізнес-процесів, набір та навчання персоналу та обов'язків, опрацювання процесів). Після реструктуризації відділу продажу всі процеси в компанії були
• Запуск нового магазину, контроль роботи магазину, коригування синхронізовані (виробництво, продаж, сервіс, логістика, аналітика, маркетинг), і наша команда
бізнес-процесів та концепції забезпечувала повний цикл обслуговування оптових та роздрібних Клієнтів на якісно новому рівні
• Організація участі у виставках та ярмарках (2-х міжнародних виставках та понад 100 локальних
Результати: підприємств)
o Побудова робочої та прибуткової малої бізнес-моделі з можливістю • Пошук та навчання персоналу. Розробка програм навчання та адаптації співробітників
швидкого масштабування • Розробка довго- та короткострокових планів розвитку компанії (фінансовий аналіз та планування)
• Контроль роботи відділу продажу
• Робота з ключовими клієнтами компанії
• Розробка та впровадження нових схем співробітництва. Участь у розробці рекламних кампаній

Результати:
o Валовий та чистий прибуток компанії значно виріс
o Активне масштабування проекту, суттєве розширення ринку збуту (внутрішній та зовнішній ринки):
o Розширено представленість бренду в Україні (повноцінна власна дистрибуція на внутрішньому ринку)
o Розширено лінійку представлених брендів (як українського, так і європейського виробництва)
o Розширена лінійка вироблених товарів
o Відкрито та запущено відділ по роботі з міжнародними представниками (новий ринок збуту)
o Розширено штат співробітників
o Розроблено концепцію подальших шляхів розвитку компанії
o Поліпшено пізнаванність бренду на ринку
o Прописано та відрегульовано процеси роботи всіх відділів компанії, проведено оптимізацію та
автоматизацію більшості процесів.

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) Instagram Facebook LinkedIn
Менеджерка з розвитку проекту Керівниця відділу закупівель, аналітикиня, project-manager
Orner, виробництво та продаж подарунків (посуд, текстиль, канцелярія, Штуки, мережа магазинів подарунків, проект ZAPAS
шоколад)

Березень 2015 – Вересень 2015 Березень 2014 – Березень 2015

• Аналіз, переоцінка та реорганізація бізнес-процесів у відділі продажів • Управління, організація, детальний аналіз та контроль роботи відділу закупівель
• Аналітика та прогнозування, розробка АМ та ЦА. Складання цільової асортиментної (повний цикл робіт від підбору та навчання персоналу до контролю своєчасності
матриці (для нових продуктів) поставок до магазинів)
• Виведення на ринок нового бренду (ребрендинг) • Планування та контроль виконання плану продажу
• Пошук нових ринків збуту • Аналіз тенденцій ринку, пошук нових груп товарів, нових постачальників.
• Пошук нових точок збуту (магазини, мережі, рекламні агенції тощо). Проведення • Аналіз роботи роздрібних магазинів та інтернет-магазину
переговорів, укладання договорів та їх підписання. Розширення представленості у • Пошук шляхів оптимізації кожного суміжного сегмента компанії
регіонах • Проведення тренінгів для персоналу
• Планування та якісна участь в українських виставках • Стандартна робота менеджера із закупівель (замовлення, надходження, звірки,
• Пошук, співбесіда, підбір та навчання нових співробітників інвентаризація та ін.) та адміністратора офісу (закупівлі, планування)
• Складання плану розвитку компанії на рік (фінансовий аналіз та довгострокове • Робота над проектами Privat Lable
планування) • Активна робота над проектом ZAPAS (фляги), напрямки Privet Lable. Project-менеджер.
• Складання короткострокових планів розвитку (та їх виконання) Повний цикл від опрацювання ідеї до закриття угод (зараз проект заморожений у
• Контроль роботи підрядників та співробітників компанії зв'язку з катастрофічним зниженням рентабельності)
• Робота з ключовими клієнтами компанії
• Розробка та впровадження нових схем співробітництва, нових видів обладнання та Результати:
рекламних матеріалів o Суттєве зростання прибутку та швидке масштабування проекту. Відкрито 3 нових
• Налагодження процесів, коригування, накопичення досвіду і делегування. магазини
o Проведено аналіз цільової аудиторії, змінено концепцію компанії (що сприяло
Результати: активному зростанню)
o Валовий прибуток компанії зріс у 7 разів. Це природний результат вивчення ЦА (як o Змінено та нарощено асортиментну матрицю, що відповідно призвело до підвищення
роздрібних, так і оптових Клієнтів) та коригування АМ (збільшення), а також – активної попиту та оборотності продукції
роботи щодо підключення нових Партнерів o Розширено штат співробітників
o Істотно знижено собівартість продукції (підвищення рентабельності). Цього вдалося o Переїзд до нового офісу зі складом 200 м.кв.
досягти за рахунок переоцінки ризиків та запровадження норм контролю якості o Запущено 5 нових проектів із підвищеною прибутковістю напряму Private Label
роботи підрядників, оптимізації товарних запасів, оптимізації логістики. (канцелярія, солодощі, декор, аксесуари, іграшки)
o Істотно розширено представленість в Україні. Результат активної роботи з пошуку
нових Клієнтів та ринків збуту
o Підвищення впізнаваності бренду та попиту. Результат роботи рекламних кампаній та
спонсорської участі у заходах
o Активне масштабування компанії з 2015 року

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) Instagram Facebook LinkedIn
Менеджерка з розвитку (2010-2011)
Керівниця відділу продажу та логістики (2012-2014)
Orner, ТОВ Нариси (дистриб'ютор брендів Moleskine, Fisher Space Pen, PaperBlanks, Lamy)

Листопад 2010 – Лютий 2014
Напрямок Клієнти партнерської програми (комерційна група, контрагенти): Робота з базами даних 1С, Дебет Плюс, УкрСклад:
• Узгодження та регулювання виконання договірних зобов'язань (довгострокове • проектування бізнес-процесів
співробітництво) • робота з первинною бухгалієрією та внесення даних до БД
• Ведення первинної бухгалтерії • контроль своєчасного внесення інформації до БД
• Підготовка матеріалів (сертифікати, інформаційні та рекламні матеріали, стенди та ін.) • проведення інвентаризації
• Підбір асортименту та узгодження замовлень (контроль наявності мінімального • вивантаження документів та інформації про залишки
асортименту, контроль підбору альтернативних видів продукції, контроль планового • написання ТЗ (для програмістів, за необхідності впровадження нових звітних чи
розширення асортименту (в т.ч. сезонного); аналітичних форм).
• Навчання персоналу (тренінги з ключових особливостей продукції бренду, роботи з
Клієнтами, з запереченнями, мерчендазингу) Робота з сайтом та соціальними мережами:
• Щомісячний контроль надходження замовлень, формування графіка закупівель • Наповнення сайту: написання статей, пошук та обробка контенту, розміщення інформації
про новинки, підготовка рекламних матеріалів + адаптація для соціальних мереж
Напрямок Клієнти партнерської програми (некомерційна група): • Контроль за дотриманням графіка та періодичністю розміщення інформації
• Узгодження графіку та формату заходів (планування маркетингового бюджету) • Робота з коментарями та запитами на сайті, соціальних мережах (замовлення,
• Аналіз та узгодження умов співпраці (бартер, спонсорство та ін. види співробітництва) заперечення, статистика, динаміка).
• Виробництво та підготовка інформаційної продукції (в т.ч. рекламної продукції)
• Нагляд за виконанням договірних зобов'язань (надання продукції Клієнту, виконання умов Напрямок Контроль поставок та оборотності:
договору • контроль та планування поставок продукції (рік, квартал, місяць)
• Моніторинг висвітлення заходів у ЗМІ • контроль графіка виконання маркетингового плану (закупівлі)
• підготовка, виконання та документальне зведення інвентаризацій
Напрямок Роздрібні Клієнти (контроль роботи підлеглих співробітників): • аналіз продажів (рівень попиту, сезонність, рентабельність, оборотність та ін. фактори)
• Підбір та погодження замовлень та термінів доставки • розробка стратегії розвитку та бюджетне планування (рік, квартал, місяць).
• Контроль виконання замовлень та роботи співробітників (прийом замовлень, логістика)
• Робота з постійними Клієнтами (контроль своєчасності інформації, що надається про Результати:
новинки, наявність продукції; контроль виконання знижкової програми) o Набуття статусу Офіційного ексклюзивного представника бренду в регіоні (в Україні). Це
• Контроль спірних ситуацій та вирішення “проблемних” питань важливий етап у розвитку компанії, який свідчить про те, що з маленького дилера компанії
• Адміністрування офісу, оптимізація витрат зросла до найбільшого гравця на ринку (за 2 роки)
• Адміністрування роботи роздрібного магазину (наявність продукції, інкасація, аналіз o Зростання валового прибутку компанії більш ніж у 20 разів. Результат якісної побудови та
продажу, аналіз роботи співробітників та ін.) активної роботи відділу продажів
• Контроль та аналіз роботи інтернет-магазину (від наповнення сайту до інкасації, весь o Довгострокове планування та виконання плану розвитку
цикл робіт) o Суттєве розширення штату працівників. Поява, та був розширення власних складських
площ. Поява, а потім розширення відділу логістики
Напрямок Персонал: o Відкриття власного шоуруму
• підбір персоналу, підготовка навчальних програм, навчання на кожному етапі o Залучення нових брендів
• Оптимізація процесів (підбір та тестування нових програм та методів)

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section) Instagram Facebook LinkedIn

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: