- PRO
Василь
Digital Marketing Manager, диджитал-маркетолог, 20 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Ternopil
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11089917/
Work experience
Таргетолог
from 03.2025 to 06.2025
(3 months)
Mon_blance, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Вклали 4 204$, а отримали за допомогою реклами продажів на 36 772$ за перший місяць.
#1. Вступ
Ніша: український бренд жіночого одягу
Задача: вийти на стабільні продажі в Інстаграм та змасштабувати наявні результати.
#2. Процес
- Провели аудит минулих кампаній.
- Запросили у клієнта список ТОП-товарів.
- Сформували рекламну стратегію з опорою на лідери продажів як локомотиви.
- Створили рекламні креативи для TOF, MOF, BOF (відео, статика).
- Проводили аналіз конкурентів.
- Написали рекламні тексти під кожну товарну категорію.
- Провели аудит скрипту продажів дірект-менеджерів.
- Надали конкретні рекомендації щодо підвищення конверсії у продажі.
#3. Результати
— Впровадили структуру воронки та креативну стратегію.
— Покращили обробку лідів.
— Ініціювали масштабування.
— Оптимізували сайт та розширили канали просування.
#4. Цифри
- Загальний бюджет: 4 204$
- Загальна кількість продажів: 456
- Ціна за 1 продаж: 9,33$
- Прибуток: 1 532 304 грн (36 772$)
- ROAS: 870%
Таргетолог
from 12.2024 to 03.2025
(3 months)
Смак Життя, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
2 321 продажів ну сумму 42 495$ з окупністю ROAS 365% (при КРІ не нижче 300%) для бренду корисних продуктів Смак Життя
#1. Вступ
Ніша: відомий український бренд корисних продуктів
Задача:
— Сформувати воронку продажів інтернет магазину.
— Змасштабувати результати продажів магазину без втрати окупності (ROAS 3-4 не менше).
— Покращити підходи в креативній стратегії та тестуванню різних форматів креативів.
#2. Процес
- Оскільки попередній спеціаліст не використовував потенціал правильної воронки (TOF, MOF, BOF) і магазин не отримував прогнозованих результатів, ми сформували правильну воронку, яка дала потрібний результат.
- протестована 100+ креативів з різними підходами та сформовану креативну стратегію, яка приносить продажі.
- Розробили нові відеокреативи на основі топових продуктів.
- Запустили динамічні каталоги для топ-категорій — показали ще кращі результати, ніж окремі креативи в деяких сегментах.
- здешевили відвідуваність сайту, що дало зменшення ціни за покупку.
- змасштабували результат в 1,5 - 2,5 рази без втрати окупності.
#3. Результати
— К-ть продажів: 2 321
— Ціна 1-ї продажі: 5,01 $
— ROAS: 3,65
— Сума продажів: 42 495,32 $
#4. Висновки
— Грамотна сегментація MoF + BoF дозволила значно підвищити ефективність ремаркетингу.
— Відеокреативи та динамічні каталоги стали точками росту та знизили CPA.
— Масштабування бюджету вдвічі не призвело до зниження ROAS завдяки чіткій структурі воронки.
— Клієнт отримав стабільну систему, яку можна подальше масштабувати без втрат ефективності.
#5. Важливий момент
Цей кейс демонструє, як вибудована воронка + правильна сегментація + якісний креатив здатні не лише виправити ситуацію після неефективних підрядників, а й масштабуати бренд з прогнозованим ROAS у конкурентній ніші.
Таргетолог
from 10.2024 to now
(10 months)
Up&Forward, Дистанційно (Легка промисловість)
Up&Forward
#1. Вступ
Ніша: американський бренд спортивних товарів, для жінок та чоловіків.
Задача - з нуля запустити рекламу на платформах Meta (Facebook та Instagram).
#2. Процес
— Визначили найбільш перспективні категорії товарів.
— Побудували воронку продажів: ToF (залучення) + MoF (робота з теплою аудиторією).
— Додали відеокреативи та статичні оголошення з акцентом на мінімалізмі у текстах та емоційності/користі продукту
— Сфокусувались на конкретному товару з найвищим ср. чеком
— Відмовилися від динамічного каталогу в ретаргетингу.
— Налаштували ручний ремаркетинг через креативи.
#3. Результати
— Збільшили кількість продажів магазину.
— Стабільні покупки через сайт з окупністю ROAS >400%
— 100+ покупок в магазині щомісяця і продовжуємо збільшувати
— Збільшили загальний виторг компанії в 3 рази й тим самим зробили рекорд по виторгу, який будемо далі збільшувати
#4. Висновки
— Грамотне розділення аудиторій за стадіями воронки, перехід до креативного підходу в рекламі та правильна оптимізація дозволили істотно знизити вартість покупок і зробити рекламні кампанії значно ефективнішими.
Відеокреативи та ручний ремаркетинг стали ключовими факторами успіху ✅
Digital Marketing Manager
from 08.2024 to now
(1 year)
TheTea, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Окупність ROAS 500% для інтернет-магазину китайського чаю TheTea
#1. Вступ
Ніша: Інтернет-магазин автентичного китайського чаю та посуду для чайних царемоній.
Задача:
— Запустити реклами для магазину з нуля.
— Отримати стабільні покупки з хорошою окупністю.
#2. Процес
— Провели аналіз Instagram-акаунту, виявили відсутність структури та брендової складової.
— Вирішили будувати бренд через відеокреативи за участі власника.
— Впровадили структуру кампаній: ToF (верхня воронка), MoF (середня воронка), BOF (нижня воронка).
— Визначили ключові категорії товарів для тесту: улунські чаї та пуери.
— Запустили динамічні каталоги та тестові відеокреативи.
— Побудували ремаркетинг: динамічний каталог для тих, хто переглядав товари, додав у кошик + ручний ремаркетинг для відвідувачів сайту та Instagram.
— Додали до реклами дорожчі товари (чайний посуд), що підвищило середній чек.
— ROAS зріс із 2,50 до 4, що дозволило реінвестувати прибуток у масштабування.
#3. Результати
— Сформували воронку продажів, яка дає постійні покупки в магазині
— збільшили кількість продажів та окупність реклами у 3 рази.
— стабільні покупки через сайт з окупністю ROAS >600%
— 500+ покупок в магазині щомісяця і продовжуємо збільшувати
#4. Цифри
- Загальний бюджет: $11 140
- Загальна кількість покупок: 2 068
- Середня ціна покупки: $5,3
- Прибуток: $53 083
- Середній ROAS: 4,76
- Збільшення підписників в Instagram: з 4 000 до 16 000
#5. Висновки
Завдяки комплексному підходу (брендування, відеокреативи, правильна воронка, тестування аудиторій, додавання дорожчих товарів) ми змогли значно підвищити окупність реклами та масштабувати бізнес, вивівши окупність до ROAS 5 з повного нуля. Проєкт продовжує розвиватися, з акцентом на подальше масштабування рекламних кампаній та розширення товарної лінійки.
📌 Варто зазначити, що із залученням реклами Meta Ads, SMM-команди та правильної стратегії - весь бізнес клієнта збільшився у 3 рази, що дозволило переїхати у більше приміщення, склад та магазин!
Таргетолог
from 06.2024 to 09.2024
(3 months)
Podil Doors, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: Просування мережі магазинів вхідних та міжкімнатних дверей у м. Вінниця.
Задача: Отримувати вхідні заявки на продукт та послугу магазину з КРІ до 7$ за заявку.
#2. Результати:
- в середньому отримували по 200 заявок щомісяця
- середня ціна заявки - 5,5$.
Digital marketing manager (Meta Ads)
from 04.2024 to 08.2024
(4 months)
Sodteh, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ROAS 865% та здійснили 459 продажів з бюджетом $3 350.
#1. Вступ
Ніша: інтернет-магазин побутової техніки європейської якості в Україні.
Задача: Запустити з нуля інтернет магазин та почати отримувати стабільні продажі з сайту.
#2. Процес
— Провели аналіз ніші та потреб цільової аудиторії роздрібу.
— Виділили топ-10 товарів для тестування.
— Сегментували товари за ціною: >1000 грн та <1000 грн.
— Побудували воронку продажів: залучення нової аудиторії + ремаркетинг.
— Впровадили каталоги товарів для ефективнішої реклами.
— Працювали з широкими аудиторіями, інтересами та Lookalike.
— Перший тест показав середній результат ($15–16 за продаж).
— Протестували категорії повністю — вартість продажу знизилась до $8.
— Запуск ретаргетингу дозволив ще більше здешевити лід ($7,29 за продаж).
— Знайшли стабільну зв’язку кампаній і почали масштабувати результати.
— Оптимізували стратегію обходу блокувань Meta.
— Додатково надали клієнту рекомендації щодо контенту в Instagram.
#3. Результати:
— в перший місяць отримали покупок на 200+ тис грн
— в другий місяць збільшили кількісь покупок в 2 рази та суму продажів до 400 000 грн
— з часом в нас вийшло продажів на сумму 1 202 805 грн
— стабільні продажі через сайт кожного дня
— Загальний ROAS: 8,65
#4. Цифри
- Бюджет (загальний): $3 350
- Продажі: 459
- Середня ціна продажу: $7,29
- Сума продажів: 1 202 805 грн
- ROAS: 865%
#5. Висновки
Ми змогли з нуля запустити успішну рекламу на сайт і досягти чудових результатів. Проєкт має ще більший потенціал — з якісним відділом продажів, активним апсейлом та крос-продажами результати могли бути ще вищими.
> Ми також прослуховували дзвінки та надали рекомендації щодо комунікації з лідами для покращення конверсії в продажі.
Digital Marketing Manager
from 03.2024 to now
(1 year 5 months)
Ляпота, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)
#1. Вступ
Ніша: просування закладу громадського харчування через таргетовану рекламу.
Задача: збільшити продажі по доставці комплексних обідів та збільшити відвідуваність самого закладу офлайн.
#2. Процес
— Аналіз конкурентів і визначення болей цільової аудиторії
— Вибудова рекламної стратегії з акцентом на локальність
— Написання текстів і створення фото/відео креативів
— Запуск таргету спочатку на ціль “повідомлення”, потім — “відвідування профілю” для збільшення довіри
— Покращення візуального стилю Instagram-сторінки
— Активне прогрівання аудиторії через сторіс і контент
— Робота з вхідними запитами в директ
— Постійне оновлення аудиторії через виключення тих, хто вже бачив рекламу
#3. Результати:
— +92% до кількості замовлень
— збільшили кількість замовлень на доставку в х2 (з 20 до 40 доставок щодня)
— збільшили відвідуваність та загальну виручку закладу в 1,5 рази
— Побудова сильної присутності бренду в соцмережі без сайту
#4. Цифри
Замовлень на день: 30–35
Виручка на день: ~12 000 грн
Загальна кількість продажів: 3677
Загальна сума продажів: 1 695 422 грн
Витрати на рекламу: $933,96
Вартість одного продажу: $0,25
ROAS: 43,9
#5. Висновки
Цей кейс доводить, що локальний бізнес може ефективно масштабуватися через Instagram без складних сайтів і великих вкладень.
Грамотне налаштування цілей реклами, живий контент і правильна комунікація з аудиторією стали основою успіху кафе «Лапота».
Маркетолог
from 12.2023 to 03.2024
(3 months)
Karaseva original shoes, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Karaseva original shoes
#1. Вступ
Ніша: просування Інстаграм магазину оригінального жіночого взуття (Nike, Adidas, тощо).
Задача: перезапустити з нуля Інстаграм сторінку, набрати аудиторію та вийти на стабільні продажі.
#2. Результати:
- за перший місяць набрали 10 тис. аудиторії
- змасштабували продажі з 5 до 20+ покупок щодня
- збільшили дохід магазину до >1,5 млн гривень в місяць
Таргетолог
from 11.2023 to 11.2024
(1 year)
5000 дрібниць, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: інтернет магазин для майстрів манікюру та перукарів/барберів.
— Технічне налаштування та запуск з нуля інтернет магазину.
— Просування через таргетовану рекламу для цільової аудиторії В2В сегменту.
— Покращення сайту та його конверсії.
#2. Результати:
— щомісяця отримуємо 150+ покупок у інтернет магазині з середнім чеком >1200 грн
Таргетолог, РРС-спеціаліст
from 10.2023 to 02.2024
(4 months)
Hemp Factor, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: Інтернет-магазин виробів з коноплі (взуття, текстись, харчові продукти та напої), CBD-продукції.
Задача: ведення реклами на сайт магазину та покращити результати з платної реклами.
#2. Результати:
— зменшили ціну покупки на сайті в 2 рази (з 10$ до 5$)
— збільшили кількість продажів та окупність реклами у 2 рази.
— стабільні покупки через сайт з окупністю ROAS >600%
Таргетолог
from 09.2023 to 08.2024
(11 months)
Хорсай, ТОВ, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Налаштування та запуск реклами з нуля для бізнесу з оптового продажу будівельних інструментів (В2В).
Отримуємо десятки заявок на день з середньою ціною за заявку 2,5-3$.
Таргетолог, РРС-спеціаліст
from 09.2023 to now
(1 year 11 months)
ТОВ Агрікс, Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)
Масштабування бізнесу у 3,5 рази!
1. Вступ:
Ніша: Комплексне просування інтернет магазину агро-продукції та збільшення продажів через платні канали трафіку Meta Ads та Google Ads.
Задача: Збільшення клієнтської бази замовників через рекламу в Meta (Facebook&Instagram), а також контекстну рекламу Google, при чому - зробити це в межах юніт-економіки та з хорошою окупністю.
2. Процес:
До нас клієнт зовсім не працював платною рекламою тому ми починали з повного нуля.
1. Аналіз ніші та нашої цільової аудиторії.
2. Розробка стратегії запуску рекламної кампанії.
3. Підготовка текстів для комунікації та рекламних креативів.
4. Запуск рекламної кампанії, оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
5. Аналіз сайту та надання рекомендацій по збільшенню конверсії.
3. Результати:
- Майже 2 роки безперебійної роботи, де налагодили систему реклами та продажів інтернет магазину.
- За цей час інвестовано - +30 000$ Meta Ads + Google Ads рекламного бюджету.
- Дохід - +15 000 000 млн грн.
- К-ть продажів - 8400+.
4. Результати за період сезону січень - березень тільки з Meta Ads:
- Загальний бюджет - 3 662$.
- Покупок - 3 800.
- Вартість покупки - 0,96$.
- ROAS - 2436%.
- Сума продажів - 3 701 893 грн.
Наставник на курсі
from 06.2023 to 01.2024
(7 months)
0-100 Company, Дистанційно (Освіта, наука)
#1. Вступ
Ніша: Навчання студентів на навчальному курсі з маркетингу та таргетованої реклами.
Основні задачі:
- перевірка домашніх завдань
- Підтримка студентів у чаті
- допомога студентам із проблемними запитаннями
- проведення навчальних сесій питання - відповідь
#2. Результати:
За весь час серед усіх студентів (понад 250) - більш як 60% отримали результат: знайшли перших клієнтів, змінили рід діяльності і почали заробляти гроші у маркетингу, а хтось і подвоїв чи потроїв вже свій чинний результат.
Таргетолог, маркетолог
from 02.2023 to 05.2023
(3 months)
Dianora, Дистанційно (Легка промисловість)
#1. Вступ
Ніша: Просування онлайн - магазину одягу для вагітних.
Задача: збільшити кількість заявок та продажів одягу.
#2. Результати:
- зменшили ціну за заявку у 2 рази
- збільшили кількість продажів
- покращили конверсію відділу продажів у 2 рази
Таргетолог
from 12.2022 to 10.2023
(10 months)
Jeisoni, Дистанційно (Легка промисловість)
#1. Вступ
Ніша: виробник-дизайнер жіночого класичного одягу.
Задача: Просування магазину-виробника за допомогою таргетованої реклами на індивідуальний відшив одягу.
#2. Результати:
- стабільно отримували 250+ заявок на продаж та індивідуальний відшив костюмів за ціною 1-1,5$
- збільшення кількості продажів з середнім чеком за одиницю понад 10 000 грн.
Таргетолог, Маркетолог
from 09.2022 to 07.2024
(1 year 10 months)
Мій Девайс, Тернопіль (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: локальне просування магазину з продажу техніки Apple.
Задача: почати отримувати продажі через онлайн.
#2. Результати:
- Стабільно отримуємо десятки заявок в день на покупку техніки Apple або ремонту
- Стабільні продажі техніки онлайн на >250 000 грн щомісяця
Маркетолог (Таргетолог)
from 06.2022 to 06.2023
(1 year)
Bags Love You, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
1 500 000 грн прибутку в ніші жіночих брендових аксесуарів для Bags Love You
#1. Вступ
Ніша: Інстаграм магазин оригінальних сумок, взуття, аксесуарів, Dyson.
Задача: перезапустити з нуля Інстаграм сторінку, набрати аудиторію та вийти на стабільні продажі.
#2. Процес
- Проведено аналіз ніші та портрету ЦА.
- Прорахована юніт-економіка для побудови рентабельних рекламних кампаній.
- Створено тексти та візуали для реклами.
- Регулярна оптимізація ставок і креативів.
- Боротьба з блокуваннями через побудову резервних акаунтів і системи довіри.
- Після стабілізації результатів поступово масштабували бюджет на рекламу.
- Оновлено візуал акаунту.
- Додано обличчя бренду та покращено сторіз.
- Створено скрипт для роботи в Direct, що збільшив продажі в 4 рази.
#3. Результати:
Отримані продажі: 144
Середня ціна заявки: 1,88$
Середня ціна продажу: 12,54$
Конверсія в продаж: 10%
Виторг: 41 380$ (~1 507 000 грн)
ROAS: 12,54
Зростання активності на акаунті та кількості підписників
#4. Висновки
У ніші преміальних аксесуарів недостатньо просто запустити рекламу.
Для досягнення результату потрібен комплексний підхід: якісний візуал, сильна персоналізація бренду, грамотне ведення Direct і регулярна оптимізація реклами.
Завдяки системній роботі вдалося вийти на стабільний прибуток понад 1,5 млн грн.
Education
Тернопільський Інститут Соціальних та Інформаційних Технологій
Економіка підприємства, Тернопіль
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)
Additional education and certificates
FB 0-100 від Владислава Лиманюка
2021, 2,5 місяці
Certificate
"Пухнастий снайпер" - Владислава Плужниченко
2021, 2,5 місяці
Certificate
Targetorium
2022, 2 місяці
Edu.Pro, e-commerce Media Buyer Дмитра Прискоки
2023, 3 місяці
ЕКОСИСТЕМА: Маркетинг, просування, лідогенерація, продажі - Аміран Санайя
2023, 3 місяці
Creative Strategy (Курс по креативній стратегії), Івана Матвеева
2023, 3 місяці
ChatGPT, Іван Матвеев
2023, 2 місяці
Growth Hacking від Targetorium
2024, 3 місяці
Knowledge and skills
- Google Analytics
- Meta ads
- Аналіз продажу
- Налаштування контекстної реклами
- Маркетинг
- Ведення E-commerce проєктів
- Facebook Ads Manager
- Digital-маркетинг
- SMM
- Уміння аналізувати
- Google Ads
- Ведення соціальних мереж
- Розробка маркетингової стратегії
- Цілеспрямованість
- Комунікабельність
- Орієнтація на результат
- Аналітичне мислення
Language proficiencies
- English — above average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
References
Семенченко Олександр
Власник, Up&Forward
Additional information
Посилання на мій Telegram: https://t.me/vasyl_shyshka
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Таргетолог, маркетолог, медіабаєр, Спеціаліст з реклами, трафік-менеджер
20 000 UAH
Other countries, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Таргетолог, Mon_blanche, 3 months
- Таргетолог, Смак Життя, 3 months
Similar candidates
-
Асистент маркетолога
Remote, Lviv -
Асистент маркетолога
Remote -
Помічник керівника з маркетингу
Remote, Kyiv -
CRM-менеджер
Remote -
Спеціаліст з маркетингу (стажер)
Remote, Kyiv -
Маркетолог
Remote