• File

Оксана

Менеджер ЗЕД

City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Крук Оксана Анатоліївна
Ціль: Знайти цікаву і перспективну роботу в стабільно розвиваючій компанії, отримати додаткові навики і знання та конкурентоспроможну заробітну плату.

Особисті дані
Дата і місце народження: 13 березня 1984 року, місто Луцьк
Вік: 40 років
Сімейний стан : розлучена, маю двох дітей
Адреса : Луцьк, вул.Воїнів-інтернаціоналістів 2 кв.108
Мобільний телефон : [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

липень 2015- по сьогоднішній день
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПАР УКРАЇНА Корп.»
Посада: менеджер зовнішньоекономічної діяльності
Обов’язки:
- ведення телефонних переговорів та електронної переписки з постійними постачальниками
- пошук нових партнерів та підписання контрактів
-повний супровід замовлення товару від початку замовлення до постановки на облік підприємства.
- пошук автотранспорту (експорт/імпорт)
- контроль над своєчасністю подачі транспортних засобів під завантаження на підприємства постачальника
- контроль за коректністю складання супровідної документації постачальником
- переклад необхідних документів для митної очистки у режимі імпорту
- координування оплат з іноземними постачальниками.
- підготовка документів при купівлі валюти для розрахунку постачальниками
- прорахунок собівартості товару та контроль постановки на облік.
- організація отримання бухгалтерією документів від постачальників логістичних послуг та
своєчасних оплат за надані послуги.
- підготовка необхіних документів на експорт
- співпраця з дозвільними органами стосовно отримання різних видів сертифікації
- співпраця з митницею та брокерськими фірмами
- взаємодія з державними інстанціями стосовно провезення гуманітарних вантажів з-за кордону
- за період 2022-2023рр завезено з Європи 430 т гуманітарних вантажів

серпень 2006 – липень 2015
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тріада»
Посада: спеціаліст по сертифікації, перекладач.
Обов’язки:
• переклад необхідних документів для митної очистки у режимі імпорту;
• оформлення комплекту документів для проведення різних видів сертифікації та контроль за якістю виконання робіт;
• взаємодія з експертами, випробувальними центрами, державними і комерційними структурами;
• ведення телефонних переговорів і особисті зустрічі із замовниками;
• ведення звітності по окремим клієнтам.
Освіта
2001-2006 Волинський Державний Університет ім. Л. Українки,
Факультет міжнародних відносин, спеціальність «міжнародні економічні відносини»
Знання мов:
• Українська – рідна
• Англійська, польська – високий рівень
• Німецька – базовий рівень

Додаткові знання
• Впевнений користувач ПК: Word, Excel, Paint, PowerPoint.
• Знання особливостей митного оформлення різних видів вантажів.
• Відвідування тренінгів та семінарів в межах корпорації
Особисті якості
Відповідальність, комунікабельність, швидко навчаюсь новому, націленість на результат, вміння працювати в команді.
Інтереси
Віддаю перевагу активному відпочинку, подорожі, кіно, спорт.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: