• File

Лілія

Менеджер ЗЕД, координатор міжнародних проєктів

Age:
31 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Kyiv, Lutsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Прокоп’юк Лілія
Дата народження: 11.03.1994
Місце проживання: Луцьк, Україна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Національний університет «Острозька академія» ( 2011 – 2015)
Факультет міжнародних відносин
Ступіть бакалавра за напрямом «Країнознавство» (спеціалізація в міжнародному туризмі)

Професійний досвід:
Тренер з навчання та розвитку
Adept Moving Company, Лос-Анджелес, США (серпень 2024-досі; дистанційно)
• Розробка навчальних модулів із фокусом на телефонну комунікацію, ділове листування.
• Навчання стажерів правильній роботі з клієнтами: збір інформації, надання розрахунків вартості послуг та професійне вирішення скарг.
• Розробка навчальних матеріалів, включаючи презентації, посібники, електронні навчальні модулі та сценарії рольових ігор для роботи зі складними ситуаціями.
• Проведення перевірки якості телефонних та письмових комунікацій, надання конструктивного зворотного зв’язку співробітникам.
• Співпраця з керівниками департаментів для узгодження навчальних програм.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Adept Movingб Лос-Анджелес, США (лютий 2024-серпень 2024; дистанційно)
• Виконання бронювання за запитом клієнта та зміна деталей резервацій згідно з побажаннями клієнта.
• Підтримка активного та професійного спілкування з клієнтами через різні канали зв'язку; відповіді на запити клієнтів в режимі реального часу.
• Оперативне реагування на скарги клієнтів; аналіз причин скарг та вжиття відповідних заходів для їх усунення.
• Надання підтримки клієнтам у випадку настання страхових випадків та врегулювання страхових вимог.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів ⁄ Особистий авіа консьєрж
AirSprint Private Aviation, Калгарі, Канада (Січень 2023 – Грудень 2023)
• Надання консультативних послуг в галузі приватної авіації.
• Збір та аналіз потреб клієнта, складання деталей подорожі та завантаження їх в програмне забезпечення для планування польотів.
• Отримання та підготовка необхідних документів для здійснення міжнародних рейсів.
• Підготовка та координація всіх деталей, пов'язаних із наземною логістикою, таких як кейтеринг, транспортування, відправка вантажів та інші послуги.
• Проведення перевірок контролю якості перед та під час польоту. Вирішення можливих проблем або конфліктів, враховуючи усі особливі запити клієнтів.
Агент з бронювання
Fairmont Banff Springs, Банф, Канада (Жовтень 2022 – Січень 2023)
• Обробка бронювань номерів для декількох готелів мережі Fairmont, ведення точного фінансового обліку.
• Виконання щоденних звітів, аудит бронювань та внесення необхідних змін.
• Просування послуг та зручностей готелю для покращення якості відпочинку гостей.
• Надання докладної інформації клієнтам щодо тарифів та рахунків.
Стюардеса бізнес-класу
Kuwait Airways, Кувейт (Березень 2017 – Серпень 2022)
• Дотримання протоколів безпеки на борту та забезпечення високого рівня безпеки пасажирів.
• Надання першокласного сервісу під час польоту відповідно до стандартів.
• Надання першої допомоги пасажирам та підтримка тих, хто потребує особливого догляду.
• Співпраця з екіпажем для ефективної організації роботи під час рейсу.
Лобі хостес
Wyndham Grand Regency Hotel, Доха, Катар (Серпень 2015 – Жовтень 2016)
• Зустріч та вітання гостей, створення першого враження про гостинність та професіоналізм готелю.
• Відповідь на запитання гостей та надання інформації про готель та послуги.
• Вирішення можливих проблем чи скарг гостей та надання необхідної допомоги.
• Організація та керування чергою при реєстрації та виїзді гостей.
Особисті та професійні якості:
• Понад 9 років успішного досвіду роботи з клієнтами в сфері гостинності та авіації;
• Досвід роботи в мультинаціональному середовищі;
• Відмінні соціальні навички, вміння проводити переговори та увага до деталей;
• Ентузіазм, відповідальність та критичне мислення.
Навички роботи з комп'ютером:
• Володіння програмами MS Office (Word, Excel, Power Point та Outlook)
• Система резервацій CRS, OPERA
• Системи планування польотів FLEXX, ForeFlight.
Знання іноземних мов:
• Англійська – вільно ( рівень С2) • Польська - середній рівень • Арабська - базовий рівень

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: