• File

Наталія

Адміністратор, головний спеціаліст відділу реєстрації кореспонденції

Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Поповська Наталія Михайлівна

Дата народження: 16.03.1986
Місто: м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Вища

01.09.2001-30.06.2004 Молодший спеціаліст - Київський механіко-металургійний технікум за
спеціальністю „Діловодство”.

01.09.2004-30.06.2006 Бакалавр за спеціальністю „Документознавство та інформаційна діяльність”
Вищий навчальний заклад „Східноєвропейський університет економіки і менеджменту”.

01.09.2006-30.06.2007 Диплом спеціаліста Вищий навчальний заклад „Східноєвропейський університет
економіки і менеджменту”.

Курси та тренінги:

Спеціалізовані короткострокові курси „Запобігання корупції” в Українському державному університеті
імені Михайла Драгоманова.
Короткостроковий курс „Управління змінами в сфері реалізації законодавства про державну службу та
діяльність органів місцевого самоврядування” в Маріупольському державному університеті.
Пройшла підвищення кваліфікації в Вищій школі публічного управління за загальною професійною
(сертифікатною) програмою „Подолання та профілактика стресів у професійній діяльності.
Попередження професійного вигорання ( для категорії "В")”.
В ДІЇ пройшла курс ”Доступ до публічної інформації”, „Держава без бар’єрів” та „Кіберняні”. Успішно
закінчила курс „Доступ до публічної інформації: від А до Я”.

Досвід роботи:

22.04.2004-31.01.2006 Управління Пенсійного фонду України в Подільському районі м. Києва.
01.02.2006-по теперішній Пенсійний фонд України.
Посада: головний спеціаліст відділу реєстрації звернень громадян.

Знання і навички:

- Розгляд і реєстрація вхідної кореспонденції в електронному журналі документообігу;
- Обробка та формування в архів зареєстрованих паперових вхідних звернень;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Робота з оргтехнікою (ксерокс, сканер, принтер та ін);
- Оперативне обслуговування вхідних дзвінків;
- Ведення особистого прийому громадян;

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: