• File

Ольга

Головний бухгалтер

Considering positions:
Головний бухгалтер, Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації, Оператор гарячої лінії
Age:
37 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Попович Ольга Вікторівна
Помічник бухгалтера, бухгалтер з первинної документації
Повна зайнятість.
Вік:36 років
Місто:Кропивницький
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова інформація
Резюме
Попович Ольга Вікторівна

Дата рождения: 23.02.1988г.
Місце народження: м. Кропивницький
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Кіровоградський національний технічний університет
2005-2010г.
Факультет: Облік та фінанси
Спеціальність: Бухгалтерський облік та аудит
Кваліфікація: Магістр
Володіння ПК: впевнений користувач (MS Office, Excel, M.E.Doc, Арт-звіт, Клієнт-Банк, 1С:8).

Досвід роботи:
Наразі надаю послуги повного супроводу обліку ФОП 3 група та ТОВ 4 група.
В період з 18.04.2019 по 29.07.2022 р р. працювала бухгалтером філії «Лелеківська ДЕД» ДП «Кіровоградський облавтодор». В мої обов’язки входило: підготовка аналітичних файлів та даних первинної документації у програмі 1С 8 (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків та актів звірок). Контроль проведення документів по реалізації та обліку товарів і послуг, контроль взаєморозрахунків з клієнтами. Систематизація та архивування документації, відправка документів.
У продовж з 03.03.2014 по 04.01.2019 р.р. працювала бухгатером ПП « Промбуд». В обов’язки входило: ведення первинної документації, облік банківських операцій в системі 1:С, здійснення банківських операцій в системі Клієнт-Банк, контроль за своєчасністю платежів, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості, (проведення звірок з контрагентами); виписка рахунків, ТТН, видаткових та податкових накладних; реєстрація податкових накладних.
01.07.11-30.05.2013 р.р. ТОВ «Реелт-Сервіс» (продуктові магазини). В обов’язки входило: ведення первинної документації, товаро-грошові звіти, облік розрахунків з постачальниками, дебіторська та кредиторська заборгованість, акти звірок, ревізії.
22.03.2011- 30.06.2011 р.р. економіст відділу супроводження неторгових операцій і розрахунків операційного управління АО « КБ «Надра». Перевірка поточних і закритих депозитних справ, підготовка письмових відповідей на офіційні запити правоохоронних органів, супроводження виїмки документів депозитних справ.
17.11.2010-20.03.2011 р.р. співробітник за договором підряду відділу по роботі з проблемною заборгованістю в АО «КБ «Надра». Обовязки: робота з клієнтами по заборгованості. Підготовка та вчасна здача звітності до Головного Банку звітних файлів.
17.08.2010-12.11.2010р. офіс-менеджер відділу діловодства адміністративного управління в АО «КБ «Надра» Обов2язки: прийом та розподіл дзвінків; прийом та передача документів на підпис керівнику; отримання, обробка та відправка кореспонденції поштою; прийом та спілкування з відвідувачами.
Під час проходження переддипломної практики виконувала функції помічника бухгалтера.
Особисті характеристики: бажання навчатись та працювати, зацікавленість в професійному розвитку, цілеспрямованість, висока працездатність, відповідальність, уміння працювати в команді.
Пребуваю в шлюбі та маємо на вихованні двох неповнолітніх доньок.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: