• File

Ірина

Юрист, фахівець з публічних закупівель, начальник юридичного відділу

Age:
32 years
City of residence:
Chernivtsi
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Юрисконсульт

ПІБ: ГРЕЧИН Ірина Богданівна
Дата народження: 14.05.1993 р.н.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) ( Viber, Telegram, Whatsapp)

- 2012 – 2016 рр. - Національний університет «Одеська юридична
академія»
Спеціальність: «Право»
Кваліфікація: «Бакалавр»
Форма навчання: денна.
Освіта
- 2016 – 2018 рр. - Національний університет «Одеська юридична
академія»
Спеціальність: «Право»
Кваліфікація: «Магістр»
Форма навчання: заочна.

- 01.07.2016 р. – 31.01.2017 р. – проходження правового стажування у
товаристві з обмеженою відповідальністю «ЗАКОН І ПОРЯДНІСТЬ»

- 15.02.2017 р. – 02.08.2019 р. – комунальна установа «Чернівецький
обласний клінічний онкологічний диспансер» (з 17.01.2020 р. - обласне ко-
мунальне некомерційне підприємство «Буковинський клінічний онкологі-
чний центр»).
Посада: Юрисконсульт
Причина звільнення: п.2 ст. 36 КЗпП України – закінчення строку тру-
дового договору.

- з 03.05.2019 р. – 03.11.2021 р. – комунальна медична установа «Чер-
Досвід роботи
нівецький обласний клінічний кардіологічний центр» (з 22.01.2020 р. – об-
ласне комунальне некомерційне підприємство «Чернівецький обласний
клінічний кардіологічний центр»).
Посада: Юрисконсульт І категорії
Причина звільнення: п.1 ст. 36 КЗпП України – за згодою сторін.

- з 23.11.2020 р.- 18.05.2022 р. – товариство з обмеженою відповідаль-
ністю «Будівельна компанія Трансмост»
Посада: Юрисконсульт із суміщенням посади директора фінансового.
Причина звільнення: п.1 ст. 36 КЗпП України – за згодою сторін ( у
зв’язку з призупиненням діяльності підприємства)
- з 12.11.2021 року – 18.05.2022 р. – приватне підприємство «Гранд-
Інвестбуд»
Посада: директор комерційний (на умовах сумісництва).
Причина звільнення: п.1 ст. 36 КЗпП України – за згодою сторін.

- з 08.02.2023 року – Чернівецьке міське комунальне підрядне шля-
хово-експлуатаційне підприємство.
Посада: юрисконсульт.

- правовий супровід договірної роботи підприємства, підготовка,
розробка, узгодження, оформлення договорів про закупівлю товарів, робіт
і послуг (у тому числі з урахуванням законодавства в сфері публічних за-
купівель); договорів, пов’язаних з господарською діяльністю підприємс-
тва (купівлі-продажу, поставки, підряду (субпідряду), надання послуг, по-
зики, зберігання матеріальних цінностей, оренди та ін.) контроль за їх ви-
конанням, внесення змін, дострокове розірвання, тощо;
- підготовка обґрунтованих відповідей на адвокатські запити/ ін-
формаційні запити та звернення громадян/запити правоохоронних та кон-
тролюючих органів;
- підготовка установчих документів, рішень (протоколів) загальних
зборів учасників товариства, взаємодія з нотаріусами, державними реєст-
раторами з питань вчинення усіх видів реєстраційних дій (змін відомостей
про юридичну особу, реорганізація, ліквідація; державна реєстрація речо-
вих прав на нерухоме майно та похідних від права власності);
- підготовка офіційних запитів та листів від імені підприємства/ус-
танови/організації;
- участь у розробленні умов колективного договору;
- правова допомога структурним підрозділам при зміні чинних або
Професійні на- відміну наказів/розпоряджень, що втратили чинність, та інших нормати-
вички вних актів, які були видані на підприємств/установі/організації;
- ведення обліку чинного законодавства та постійний моніторинг
змін законодавства, які впливають або можуть вплинути на роботу підп-
риємства/установи/організації, в частині їх чинності, скасування, вне-
сення змін та доповнень.
- підготовка висновків щодо відповідності чинному законодавству
питань, які виникають у діяльності підприємства/установи/організації;
- надання консультацій працівникам підприємства/установи/органі-
зації з питань передбачених чинним законодавством;
- претензійно-позовна робота, досудове врегулювання спорів;
- аналіз судової практики;
- підготовка процесуальних документів (позовних заяв/заперечень/
відзивів/відповідь на відзив/клопотань та заяв з процесуальних питань та
по суті справи, інших документів, необхідність написання яких, виникає в
ході судового провадження);
- представництво інтересів підприємства/установи/організації у су-
дових засіданнях (за період професійної діяльності здійснювала предста-
вництво інтересів юридичних осіб у судах загальної юрисдикції, господар-
ських та адміністративних судах);
- підготовка адвокатських запитів;
- представництво інтересів підприємства/установи/організації в ор-
ганах державної влади та управління; в органах державної виконавчої слу-
жби; в органах нотаріату; в правоохоронних органах України; в органах
державної служби з питань праці та ін.
- планування та організація закупівельної діяльності підприємства
(затвердження річного плану та внесення змін; проведення усіх видів про-
цедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупі-
влі» з урахуванням Постанови №1178, а саме: відкриті торги, спрощені за-
купівлі, закупівлі без використання електронної системи, закупівлі за до-
помогою електронного каталогу Prozorro Market; представництво інтере-
сів замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під
час перевірок Держаудитслужби, розгляду скарг в Антимонопольному ко-
мітеті України, надання відповідей (пояснень) на запити Бюро економіч-
ної безпеки;
Наявний досвід роботи у правовідносинах, що виникають у сфері тру-
Галузі права дового, адміністративного, цивільного, господарського та корпоративного
права.
Впевнений користувач (MS Office (Word, Excel); Internet, інформаційно-
правова система LIGA:ZAKON, ЄСІТС «Електронний суд», Prozorro,
Знання ПК:
Zakupivli.pro)

- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприє-
мців та громадських формувань;
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
Робота з реєст- - Відкриті дані земельного кадастру України;
рами: - Єдиний державний реєстр судових рішень;
- Єдиний реєстр боржників та ін.
- Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані
з корупцією правопорушення; та ін.
- пунктуальність;
- комунікабельність;
- висока працездатність;
- стресостійкість;
Особисті якості
- дисциплінованість;
- відповідальність;
- здатність швидко навчатися;
- прагнення професійного розвитку, самовдосконалення.
- можливість відрядження (в тому числі інші області);
Інше - можливість додаткового навчання та підвищення кваліфікації (прохо-
дження курсів, участь у навчальних семінарах, тренінгах та лекціях).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: