• File

Павло

Керівник відділу

Considering positions:
Керівник відділу, Керівник, юрисконсульт, Директор підприємства, Бізнес-асистент
Age:
44 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Німий Павло Андрійович
Керівник, юрисконсульт
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:43 роки
Місто проживання:Дніпро
Готовий працювати:Дніпро, Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Керівник тендерного відділу
з 02.2024 по теперішній час
NDA, Дніпро (Будівництво, оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організіця роботи тендерного відділу (надання послуг капітального, поточного будівництва, реконструкцій, демонтажу, закупівля та продаж генераторів, насосів, електродвигунів, запірної арматури). Розробка посадових інструкцій робітників відділу, скрипти та алгоритми роботи з замовниками. Розробка та впровадження інструкції з моніторінгу та аналітики державних та комерційних закупівель. Організація та впровадження порядку роботи з постачальниками товарів (переговори, укладення угод та інш.). Моніторинг та аналіз закупівель, підготовка тендерноїї документації та участь у торгах комерційних та бюджетних замовників, оформлення комерційних пропозицій та пропозицій про співпрацю.
Операційний директор
з 12.2021 по 11.2023 (1 рік 11 місяців)
NDA, Дніпро (Машинобудування)
Організація і контроль логістики та закупівель на підприємстві. Оптимізація витрат та виробничого процесу. Розробка і виготовлення нового виробничого обладнання. Розвиток нових направлень виробництва, залучення замовлень на виготовлення металоконструкцій та обладнання.
Заступник директора комплексу інфраструктури – Начальник відділу МТЗ
з 02.2020 по 11.2021 (1 рік 9 місяців)
Державне підприємство «Виробниче об'єднання "Південний машинобудівний завод" ім. А. М. Макарова", Дніпро (Машинобудування)
Реорганізація структури підприємства та створення комплексу інфраструктури на базі підрозділів підприємства (складське управління, цех благоустрою та утилізації відходів, залізничний цех, автотранспортний цех та будівельне управління). Організація структури у новоствореному комплексі, в т.ч. розробка та затвердження порядку роботи структурних підрозділів комплексу, положення про функціонал, штатний розпис та ін. Розробка документів правового характеру (договору, меморандуми, накази, розпорядження тощо). Організація роботи відділу постачання та маркетингу, аналіз ринку. Забезпечення матеріально-технічними ресурсами підрозділів комплексу інфраструктури, які необхідні для виробництва продукції та послуг, а також для експлуатаційних потреб у рамках затверджених кошторисів відповідно до вимог законодавства про закупівлю товарів (робіт, послуг) за державні кошти. Вивчення ринку реалізації продукції та послуг, пошук замовників, підготовка пропозицій, щодо підвищення доходів комплексу інфраструктури. Організація роботи з реалізації будівельних матеріалів, конструкцій у сфері будівництва, надання послуг стороннім організаціям, у тому числі, щодо експлуатації залізничного транспорту та надання залізничних послуг. Організація спільної роботи з ТОВ «ТАТРА-ЮГ», надання виробничих послуг, оптимізація витрат та виробничого процесу. Організація та розвиток нових напрямів діяльності підприємства – виробництво одоризаторів газу, створення на підприємстві ділянки тимчасового зберігання, переробки та утилізації відходів, виготовлення та реалізація ЗОР, підготовка відповідних обґрунтувань на Науково-Технічній Раді (НТС). Робота з розвитку тракторного виробництва підприємства ДТП №5 (залучення інвесторів, оптимізація виробництва, аналіз ринку запчастин та комплектуючих, проведення переговорів та розвиток співпраці зі світовими виробниками тракторів). Підготовка розпорядчих, погоджувальних та інших документів для організації підготовчих та будівельних робіт з будівництва аеропорту «Південмашавіа» у міжнародному аеропорту «Дніпро».
Комерційний директор
з 07.2017 по 04.2019 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Ремонтно-машинобудівна компанія», Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)
Розробка та виробництво дослідного зразка одоризатора газу. Постачання обладнання для нафтопереробних підприємств.
Директор
з 05.2015 по 06.2017 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «СУРП Орма-Олімп», Світловодськ (Машинобудування)
Виготовлення обладнання для підвищення ефективності та надійної роботи газотурбінних агрегатів, компресорних станцій, магістральних газопроводів, а також проведення капітального ремонту газоперекачувальних агрегатів. Виконання комплексу заходів, щодо продовження ресурсу та модернізації різних елементів газових турбін (проточна частина, камера спалювання, регенератори, вставка турбіни, лопатки та ін.) Виробництво теплообмінного обладнання для енергетичної, нафтогазової, сільськогосподарської та інших галузей промисловості.Виробництво обладнання (сита для грохотів, бункери та інш.) для гірничодобувних підприємств. Проектування та виготовлення металоконструкцій. Впровадження на підприємстві системи менеджменту якості ISO 9001.
Заступник директора-начальник енергетичного виробництва
з 05.2013 по 01.2014 (8 місяців)
ОДО "Сєвєродонецький завод хімічного нестандартизованого устаткування", Сєвєродонецьк (Машинобудування)
Організація і розвиток виробництва газового і енергетичного устаткування. Моніторинг ринку енергетичного устаткування, пошук перспективних партнерів у газо-энергетической галузі України, Казахстану, Узбекистану. Реєстрація на тендерних майданчиках, участь в процедурах закупівлі, проведення презентацій, переговори, укладення договорів. Вироблення і поставка обладнання для ПАТ «Центренерго», виготовлення реторт для ТОВ «ЗТМК». Опрацювання заявок на виготовлення устаткування (узгодження креслень, розрахунок вартості і термінів виготовлення, матеріально-технічне забезпечення замовлення і так далі) Контроль процесів виготовлення устаткування.Впровадження на підприємстві системи менеджменту якості ISO 9001. Юридичний супровід господарської діяльності : стягнення дебіторської заборгованості, оформлення дозвільної документації та інш.
Виконавчий директор
з 01.2013 по 05.2013 (4 місяці)
ТОВ "Інтербизнессервис", Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)
Організація роботи по експорту, імпорту листового, трубного і сортового нержавіючого металопрокату, а також його збут на території України. Виявлення пріоритетних напрямів і ринків збуту нержавіючого і чорного металопрокату. Управління прибуткової і витратної частинами бюджету компанії. Організація і контроль системи планування і бюджетування. Розробка і реалізація заходів по збільшенню рентабельності. Знання і практика роботи з комунальними і державними контролюючими службами. Контроль дотримання політик компанії. Формування бізнес-процесів спрямованих на поліпшення взаємодії підрозділів підприємства. Організація і контроль роботи персоналу, мотивація. Контроль складання облікової документації, документообіг. Юридичний супровід господарської діяльності : стягнення дебіторської заборгованості, оформлення дозвільної документації і тому подібне.
Директор
з 06.2011 по 01.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Сталекс", Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)
Організація роботи офісу, робота з клієнтами, укладення і супровід договорів, розвиток стосунків і підтримка контактів з ключовими клієнтами, формування замовлень (поточні контакти, листування, переговори, рішення нестандартних, проблемних і оперативних завдань). Робота з дебіторами. Планування продажів і закупівель. Робота з банківськими установами - залучення інвестицій, розширення і оптимізація інвестиційних програм. Складання робочих планів, ведення кадрової роботи. Організація і контроль виконання процедур закупівель, постачань, митного оформлення і реалізації металопродукції. Повний супровід документообігу. Юридичний супровід господарської діяльності : стягнення дебіторської заборгованості, оформлення дозвільної документації та інш.
Провідний юрисконсульт
з 03.2011 по 06.2011 (3 місяці)
АТЗТ "Єврометал", Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)
Юридичний супровід і правове забезпечення господарської діяльності пов'язаних компаній "ЄВРОМЕТАЛ" (ТОВ "Сталекс", ТОВ "Інтербизнессервис" та ін.) : розробка типових договорів, контактів ЗЕД, підготовка правових висновків, аналітичних довідок, супровід перевірок контролюючих органів, підготовка відповідей на запити, представництво підприємств в господарських, адміністративних судах, роз'яснення і підготовка документів за трудовим законодавством. Корпоративне управління: реорганізація АТЗТ в ТОВ, підготовка статутних документів підприємств для державної реєстрації змін, підготовка протоколів зборів засновників, наказів. Організація роботи по стягненню дебіторської заборгованості, робота з виконавчими службами, органами юстиції і прокуратури. Підготовка тендерної документації, робота з АМК України по проблемних тендерах. Розробка посадових інструкцій для співробітників корпорації, положень про процедури і структурні підрозділи корпорації, розробка положень про мотивації співробітників корпорації, трудових контрактів
Приватна практика
з 09.2010 по 03.2011 (6 місяців)
Індивідуальне підприємництво, Дніпро (Юриспруденція)
Реєстрація підприємств, змін до статутних документів, підготовка правових висновків, супровід перевірок контролюючих органів, реєстрація іноземних представництв, підготовка первинної документації для початку робіт, представництво інтересів клієнтів в господарському суді, виконавчих службах і так далі.
Керівник юридичної служби
з 03.2010 по 09.2010 (6 місяців)
ТОВ "МК Ювілейний", Дніпро (Харчова промисловість)
Підбір кваліфікованого персоналу в юридичну службу, організація роботи і взаємодії юридичної служби з іншими відділами і підрозділами на підприємстві, корпоративне управління (підготовка і проведення зборів засновників, робота із статутними документами, реєстрація змін засновницьких документів). Підготовка правових висновків, розробка і підготовка договорів, протоколів розбіжностей, представлення інтересів підприємства в судах загальної юрисдикції, господарському, адміністративних судах, роз'яснення і підготовка документів за трудовим законодавством. Повернення дебіторської заборгованості. Підготовка відповідей на запити контролюючих органів, супровід перевірок. Розробка і затвердження положень і наказів.
Керівник юридичної служби
з 07.2007 по 02.2010 (2 роки 7 місяців)
ВАТ "Хліб", Дніпро (Харчова промисловість)
Пошук і набір кваліфікованих фахівців, організація роботи і взаємодії юридичної служби з іншими відділами і підрозділами на підприємстві, корпоративне управління (підготовка і проведення зборів акціонерів, робота з реєстратором і депозитарієм, підготовка і подання особливої інформації), підготовка правових висновків, розробка і підготовка договорів, протоколів розбіжностей, представлення інтересів підприємства в судах загальної юрисдикції, господарському, адміністративних судах, роз'яснення і підготовка документів з трудового законодавства.
Директор
з 12.2006 по 12.2008 (2 роки)
Представництво Болгарської Компанії "Корал-Болгарія"ООД", Дніпро (Енергетика)
Представлення інтересів підприємства в усіх контролюючих органах України, контроль за веденням господарської діяльності, ведення бухгалтерського обліку представництва, повний супровід і правове забезпечення його діяльності.
Юрисконсульт
з 01.2004 по 11.2006 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "Евроинформ", Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Досвід судової практики : знання господарського і цивільного права і процесу, практика ведення справ в господарських судах і судах загальної юрисдикції. Моніторинг чинного законодавства, участь в розробці і підписанні господарських договорів, підготовка висновків про їх відповідність чинному законодавству України. Підготовка висновків з правових питань, що виникають в процесі господарської діяльності. Уміння вести переговори з дозвільними і контролюючими органами будь-якого рівня. Працював з виконавчими службами України з питань примусового виконання рішень судів, виконавчих написів.
Юрисконсульт
з 04.2003 по 08.2003 (4 місяці)
ТОВ ДП "Адвокатська компанія "Жариков і Синиченко", Дніпро (Юриспруденція)
Підготовка проектів документів, повернення проблемної заборгованості, до судове стягнення боргів, взаємодія з правоохоронними органами, складання основних видів цивільно-правових і господарсько-правових договорів.
Помічник державного виконавця
з 01.2003 по 03.2003 (2 місяці)
Юстиція Бабушкінського району, м. Дніпро, виконавча служба, Дніпро (Державні організації)
Виконавче провадження, документообіг.
Освіта
Юридична академія МВС України
Правознавство, Дніпро
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)
Додаткова інформація
Освіта
Вища з 09.1998 по 12.2002
Юридична академія МВС України, Правознавство, юрист, Дніпро.
Додаткова освіта
Оцінка об'єктів в матеріальній формі /2008 - Придніпровська державна академія будівництва і архітектури
Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером, ПЗ
Користувач ПК, знання пакету "MS Office" Word, робота в Internet, эл. Пошта, "Ліга". Володіння орг. технікою (факс, міні АТС, ксерокс)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: