- File
Андрій
Комерційний директор
- Age:
- 47 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Kharkiv, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11132679/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Отримання посади комерційного директора, директора з продажу, національного менеджера. Впроваджувати свої знання, навички та досвід для якісного розвитку компанії. Створення та підтримка єдиної команди для досягнення високих показників діяльності компанії.
Досвід
Директор національних продажів / комерційний директор
Вересень 2018 – Вересень 2024
Заступник директора з маркетингу та національних продажів
Лютий 2016 – Вересень 2018
"Люботинський завод «Продтовари»" (Харків)
(Горілка: ТМ Вільна, ТМ Престиж, ТМ Преміум, ТМ Золотий Стандарт, ТМ Незалежна; ТМ «Бальзам», вермут ТМ «Любий край» та ін.)
Основні обов'язки/навички:
• Організація та контроль виробництва, закупки комплектуючих для виробництва, та ін.
• Контроль основних показників підприємства, оптимізація розходів,
• Стратегічне і тактичне планування/організація/контроль продажів,
• Ціноутворення, рентабельність продажів, дебіторська заборгованість,
• Маркетингове планування, просування, стандарти присутності продукції.
• Розробка та виведення на ринок нових торгівельних марок, документальний супровід.
• Рестайлінг існуючих торгових марок.
• Моніторинг ринку, аналіз конкурентів, аналітика.
Директор департаменту продажів
Лютий 2015 - Лютий 2016
Група компаній «ПетРус» (Київ)
(ТМ Статус, ТМ Горілочка, ТП Чекашка, ТМ Спелая, ТМ ДР, ТМ Златогор)
Основні обов'язки/навички:
• Стратегічне і тактичне планування розвитку відділу продажів.
• Побудова і контроль системи збуту продукції, що випускається.
• Планування та виконання обсягів продажів,
• Побудова та контроль структури відділу продажів.
• Кількісна та якісна дистрибуція, національні мережі.
• Ціноутворення, рентабельність продажів, фінансове планування.
• Маркетингове планування, просування, мерчандайзинг, стандарти презентації продукції.
• Моніторинг ринку, аналіз конкурентів, аналітика.
Результат роботи:
• В умовах загальногалузевого падіння продажів в 2015 році на 20-25% компанія зберегла свої позиції на ринку.
• Успішно запущено 5 нових SKU.
• Була оптимізована структура відділу продажів, проведена ротація персоналу.
• Були приведені в робочий стан «обласні бюджети», організовані складські залишки у Дистриб'юторів, вирішені питання з «замороженою» продукцією на складах.
Директор з продажу, комерційний директор
червень 2008 - липень 2014
Компанія "КОТНАР" (Закарпаття)
(Виробництво та продаж вина ТМ VINIA, ТМ KOTNAR; слабоалкогольні та енергетичні напої ТМ UNIQUM & ENERGY)
Основні обов'язки/навички:
◦ Стратегічне і тактичне планування розвитку компанії.
◦ Побудова і контроль системи збуту продукції, що випускається.
◦ Побудова та контроль структури відділу продажів.
◦ Кількісна та якісна дистрибуція, національні мережі.
◦ Ціноутворення, рентабельність продажів, фінансове планування, доходи підприємства.
◦ Маркетингове планування, просування, реклама.
◦ Моніторинг ринку збуту, аналітика.
◦ Розробка та виведення на ринок нових Торгових марок, документальний супровід.
Результат роботи:
◦ Було визначено місію компанії, ключові пріоритети та напрямки розвитку.
◦ Побудована структура відділу продажів, що складається з 6 регіональних менеджерів, 23 територіальних менеджерів, 32 мерчендайзерів ключового ритейлу, менеджера по роботі з національними мережами, менеджера з маркетингу. У ньому взяли участь торгові співробітники 35 Дистриб'юторів. У деяких регіонах на базі Дистриб'юторів були сформовані фокус-команди.
◦ Розроблена і впроваджена система планування і звітності відділу продажів, відпрацьована практика збору робочої інформації.
◦ Продукція компанії представлена в 80% ключових ритейлів (національні та регіональні мережі), а також 50-90% товарів представлена в лінійному ритейлі. Особиста участь у переговорних процесах з національними мережами та з «важкими» регіональними мережами.
◦ Відпрацьована практика введення/виведення Дистриб'юторів.
◦ Укладено прямі контракти на поставку продукції з національними мережами.
◦ Систематичне проведення торгово-маркетингових заходів, акцій та рекламних кампаній, спрямованих на популяризацію продукції серед продавців та кінцевих споживачів.
◦ Впевнена позиція компанії в п'ятірці лідерів (українські виробники вина).
◦ Разом з однодумцем (колегою) розробив ТМ «UNIQUM & ENERGY». (концепція ТМ, створення логотипу, дизайн продукції, асортимент, смакові особливості, оформлення дозвільної документації, просування).
◦ Успішний запуск на ринок нової ТМ «UNIQUM & ENERGY» (слабоалкогольні та енергетичні напої). Продукція представлена в національних мережах «Сільпо», «Караван», «Варус», «Бруснічка» та ін., а також в регіональних мережах і роздрібних мережах.
◦ Налагоджена система доставки продукції замовникам. Продукція доставляється клієнтам протягом 3-4 днів з моменту отримання замовлення.
◦ Відпрацьована система взаємодії між офісами та регіонами.
Менеджер з продажу дивізіону Східний регіон
червень 2005 - червень 2008
Компанія "КОТНАР" (Закарпаття)
Основні обов'язки:
◦ Створити команду і систему продажів на ввіреній території.
◦ Забезпечити наявність продукції в пріоритетних каналах збуту відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечити присутність продукції в лінійному ритейлі відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечувати систематичне виконання плану продажів і повернення дебіторської заборгованості. Організовувати, тренувати, мотивувати і управляти підлеглими на ввіреній території.
Регіональний менеджер Північно-Східного регіону
червень 2002 - червень 2005
Компанія "КОТНАР" (Закарпаття)
Основні обов'язки/навички:
◦ Створити команду і систему продажів на ввіреній території.
◦ Забезпечити наявність продукції в пріоритетних каналах збуту відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечити присутність продукції в лінійному ритейлі відповідно до стандартів компанії.
◦ Забезпечувати систематичне виконання плану продажів і повернення дебіторської заборгованості.
◦ Організовувати, тренувати, мотивувати і управляти підлеглими на ввіреній території.
Sales – координатор (Харків)
лютий 2000 - червень 2002
Компанія «Ріглі-Україна».
Основні обов'язки/навички:
• Забезпечення наявності продукції у всіх каналах збуту на закріпленій території відповідно до стандартів компанії.
• Забезпечення наявності спеціального фірмового торгового обладнання в точках продажу продукції на відведеній території.
• Виконання поставлених завдань по збуту продукції.
• Повернення дебіторської заборгованості.
Освіта
Харківський національний політехнічний університет.
Рік закінчення навчання 2001
Спеціальність - автоматизовані системи управління хіміко-технологічними процесами виробництва, екологічний моніторинг. Бакалавр, спеціаліст.
Мови
Українська, російська – вільно,
Англійська - Базовий рівень.
Більше інформації
Водійське посвідчення
Впевнений користувач ПК, автомобіля, прав категорії «А», «В», «С» з більш ніж 20-річним досвідом роботи
Similar candidates
-
Комерційний директор
Kyiv, Dnipro, Khmelnytskyi -
Керівник відділу продажу
Kharkiv -
Head of sales
Kyiv -
Коммерческий директор, начальник финансового отдела
15000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 2 cities -
Керівник відділу продажу
Kyiv -
Керівник з продажу
Kyiv, Lutsk, Khmelnytskyi