Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11136266/

Юрист, заступник директора з юридичних питань, начальник юридичного відділу

City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з управління активами/внутрішній аудитор/ заступник директо

from 10.2019 to 10.2024 (5 years)
ТОВ «КУА «ФАРЛОНГ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Надання юридичних консультацій всім підрозділам компанії, консультація та супровід роботи відділу кадрів, трудові спори. Аналіз законодавства та його змін. Представництво інтересів КУА в НКЦПФР та комунікація з питань реєстрації КІФ. Корпоративні питання: розробка та зміни до статуту компанії, супровід реєстрації статуту та внесення змін щодо інформації про компанію в ЄДРПОУ, підготовка довіреностей, рішень власників компанії, протоколів загальних зборів, розробка внутрішніх інструкцій, політик, наказів по компанії. Внесення змін в установчі документи КІФ та супроводження реєстраційних дій в ЄДР; підготовка документів до проведення річних та позачергових зборів учасників КІФ; підготовка регламентів, проспектів емісії КІФ та внесення відповідних змін згідно чинного законодавства. Юридичний супровід відносин КУА та КІФ з банківськими установами, оціночними та аудиторськими компаніями, НДУ та депозитарними установами, нотаріусами; супроводження операцій з цінним паперами. Впровадження, підготування необхідної внутрішньої документації (положення, методичні рекомендації, інструкції) по Фінансовому моніторингу, Системі Управління Ризиками, Внутрішньому аудиту. Реєстрація компаній з нуля, внесення змін в ЄДР, відкриття рахунків (в т.ч. для нерезидентів), підготовка протоколів Загальних зборів, рішень учасників, повний супровід процедури купівлі-продажу корпоративних прав, тощо. Ліквідація ТОВ та КІФ; реорганізація шляхом перетворення ПрАТ в ТОВ, ТОВ в ПрАТ. Договірна робота: Розробка всіх видів договорів, складання претензій, запитів. Судова практика: Розробка та подача всіх документів в судовому процесі (позовних заяв, відповіді на позов, заперечень на відповідь, клопотань та процесуальних заяв)

Начальник бек-офісу/заступник директора/ директор

from 08.2011 to 12.2015 (4 years 4 months)
ТОВ «АКТИВ-ГАРАНТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Супроводження операцій купівлі-продажу цінних паперів на біржовому та позабіржовому ринку; оформлення необхідних документів, договорів, актів, контроль виконання угод, супровід відносин з Національним депозитарієм, Розрахунковим центром, депозитарними установами, біржами, банками; ведення реєстру операцій; складання та подання звітності торговця цінними паперами (щомісячна, регулярна, нерегулярна). Отримання ліцензії та контроль дотримання ліцензійних умов ТЦП. Проведення торгів (робота з терміналами бірж, ПФТС, СЄФБ, Українська біржа, ФБ «Перспектива»); аналіз ринку цінних паперів. Проведення ідентифікації та верифікації клієнтів по операціях з цінними паперами та фінансовий моніторинг таких операцій; внесення відповідних змін в роботу ТЦП згідно чинного законодавства. Керівництво всіх підрозділів компанії.

Начальник бек-офісу

from 08.2010 to 08.2011 (1 year)
ТОВ «ПАЛЬМІРА-КАПІТАЛ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

договірна робота (оформлення договорів купівлі-продажу цінних паперів, актів ПП, актів ВЗ), складання та подання звітності торговця цінними паперами; ведення реєстру операцій з ЦП; аналіз законодавства та його змін; робота з регуляторами (НКЦПФР, Нацкомфінпослуг); контроль дотримання ліцензійних умов ТЦП; отримання ліцензій, дозволів, оформлення документації для отримання кредитів в банківських установах; робота з нотаріальними конторами; юридичний супровід оренди нежитлових приміщень; консультування керівництва та персоналу по поточних юридичних питаннях.

Спеціаліст бек-офісу

from 09.2007 to 08.2008 (11 months)
ТОВ «ЕКВІТІБРОК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Управління документообігом в процесі виконання зобов'язань по угоді; контроль за виконанням угод; автоматизації виконання функціональних задач бек-офісу та обробка великого обсягу інформації; внутрішній облік операцій та контроль за етапам їх проходження; перереєстрація (постачання) цінних паперів та організація своєчасної оплати за договорами; формування відповідної регулярної звітності клієнтам і контролюючим органам.

Education

Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету

Правознавство, Цивільне та трудове право, Київ
Higher, from 2011 to 2014 (3 years)

Additional education and certificates

Сертифікат «Управління активами інституційних інвесторів (управління активами)» – чинний

2019

Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиваннню) доходів, одержаних злочинним шля

2021

Сертифікат «Основи антикорупції для всіх і кожного»

2024

Knowledge and skills

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Знання цивільного законодавства
  • Впевненість
  • Пунктуальність
  • Укладання договорів
  • Знання держ. реєстрів
  • Знання законодавства України
  • Здатність до навчання
  • Претензійно-позовна робота
  • Складання процесуальних документів

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: