Наталія
GM Hotel, Sales Director, керівник готелю, директор з продажів
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11136623/
Work experience
Account manager
from 01.2025 to now
(1 year)
Egencia Ukraine|Amex GBT|TRIME, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
✅ Розуміння специфіки корпоративних подорожей, тревел-політик та постачальників послуг (авіакомпанії, готелі, TMC — компанії з управління діловими подорожами)
✅ Знання глобальних трендів у сфері ділових подорожей та автоматизованих систем бронювання
✅ Досвід роботи з CRM-системами, GDS (Amadeus, Sabre), Excel та аналітичними інструментами
Account Manager
from 01.2025 to now
(1 year)
Egencia Ukraine|AmexGBT|TRIME, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
✅ Розуміння специфіки корпоративних подорожей, тревел-політик та постачальників послуг (авіакомпанії, готелі, TMC — компанії з управління діловими подорожами)
✅ Знання глобальних трендів у сфері ділових подорожей та автоматизованих систем бронювання
✅ Досвід роботи з CRM-системами, GDS (Amadeus, Sabre), Excel та аналітичними інструментами
Операційний директор готелю
from 02.2018 to 03.2022
(4 years 2 months)
ТОВ Golf Village ( Kiev,GolfStream Club), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Відкриття готелю з нуля,
Розробка тарифної сітки (змінна вартість номерів), високий/низький сезони,
Спеціальні пакети, включаючи послуги гольф-клубу та стимулювання збуту,
Встановлення програми OTELMS (channel manager),
Підключення та укладення договорів, основні онлайн системи + синхронізація з готельною програмою OTELMs + channel manager, формування каналів продажів (MICE, BTL, OTA, B2B, B2C).
Організація та забезпечення ефективної роботи готелю,
Надання клієнтам інформації про послуги комплексу,
Контроль за якістю обслуговування клієнтів відповідно до класу готелю, цільовим використанням, обліком і розміщенням номерів.
Спрямування персоналу і служб готелю на забезпечення збереження та утримання майна в належному стані, безперебійної роботи обладнання, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарних і протипожежних норм,
Економічне управління готельною індустрією (завантаженість + дохід готелю), своєчасне та якісне обслуговування клієнтів,
Впровадження прогресивних форм організації обслуговування,
Профілактичний огляд житлових номерів, господарських будівель готелю, організація капітального та поточного ремонту,
Розширення матеріально-технічної бази готелю, підвищення його комфортності,
Ведення та своєчасне звітування про господарсько-фінансову діяльність готелю,
Планування інвестицій, контроль товарообігу та витрат,
Гарантія якості кваліфікованого персоналу (офіційні домовленості).
Генеральний Менеджер
from 10.2002 to 10.2017
(15 years)
ТОВ "Імпресса", Киів (Готельно-ресторанний бізнес)
максимізація доходу від номерів готелю, координація та контроль реконструкції, ремонту готелю, робота з персоналом (від набору персоналу, навчання, повсякденних рутинних процесів і професійного розвитку: наймання, навчання, тренування, моніторинг результатів, призначення обов'язків, розподіл робочого навантаження рівномірно та відповідно до операційні потреби готелю та рівень персоналу), робота з маркетингу та продажів (корпоративні клієнти, оператори в’їзних турів, формування каналів продажу В2В,В2С), робота відділу бронювання, робота з PMS системами, channel manager, практики в усьому ланцюжку та забезпечення ідеального управління процесом бронювання відповідно до українського законодавства та внутрішнього, веб-сайт (за період роботи в Impressa було виконано 2 breaf website), щоденне складання фінансових звітів і звітів про зайнятість, звітів про доходи (щомісячних, річних), представляє управління майном у вирішенні будь-якої ситуації, пов’язаної з гостями чи майном, керує та контролює діяльність усіх співробітників , переконавшись, що вони дотримуються стандартів досконалості та вказівок, викладених у довіднику для співробітників, політиці та процедурах готелю, інструктування, навчання та коригування, якщо це необхідно.
Завжди підтримуйте професійне та високоякісне середовище, орієнтоване на обслуговування. Щотижневий звіт про роботу з обслуговування клієнтів.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 12.2001 to 10.2002
(11 months)
ТОВ "Імпресса", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Максимізація рівня завантаження готелю, організація та контроль ефективної роботи відділу бронювання, продажів (глобальні туроператори, туристичні агентства, корпоративні клієнти та корпоративні глобальні клієнти), переговори та комунікаційна робота, підписання агентських угод та корпоративних угод.
Практична робота
from 09.1995 to 10.1995
(2 months)
ITT Sheraton Center Toronto, Canada, Toronto (Готельно-ресторанний бізнес)
Практична робота (вивчення структур готелю: відділ маркетингу та продажів, відділ бронювання, фронт-офіс (ресепшн), робота бізнес-центру (конференц-зали, планування зустрічей та заходів), відділ господарювання (пральня, прасування, хімчистка). Паралельно склала бізнес-план реконструкції «Домус – Готель» (конференц-зали).
Reception desk chief
from 09.1995 to 12.2001
(6 years 4 months)
Італійське-українське СП "Домус", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
робота фронт-офісу, що забезпечує максимальне задоволення гостей (телефонні дзвінки, бронювання, підтвердження, організація процесу реєстрації та виїзду, процес розрахунків (безготівкові операції, валютні розрахунки, оплата готівкою/кредитними картками, інкасація), щоденне складання фінансового звіту
Education
Школа бізнесу Carnegie Mellon Tepper Scholl of Business
IMI Program, USA, Pittsburgh
Higher, from 2008 to 2008 (less than 1 year)
курси з міжнародних фінансів, переконливої презентації, лідерства, операцій, маркетингу, комунікацій та міжнародної стратегічної конкуренції.
МІМ
Програма МВА, Київ
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)
отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Бізнес адміністрування" та здобула кваліфікацію магістр із бізнес- адміністрування.
НТУУ ім. Ігоря Сікорського
Юридичний, Київ
Higher, from 1995 to 2002 (7 years)
York University Toronto
East/West Enterprise Exchange Program, Toronto,Ontario, Canada
Higher, from 1995 to 1995 (less than 1 year)
Knowledge and skills
- Дисциплінованість
- Планування продажу
- Ведення переговорів
- Продаж B2B
- Управління командою
- Управлінські навички
- Побудова відділу продажу
- Продаж B2C
- Сервісна орієнтація.
Language proficiencies
English — advanced
Additional information
Комп'ютерні навички: Windows XP, Excel,
Робота PMS системами, channel manager, он-лайн системи: Expedia, Booking.com, GDS, HRS.
Просування каналів продажу: MICE, BTL, B2B, B2C.
Similar candidates
-
Заступник керівника
Kyiv -
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Kyiv, Vinnytsia , more 6 cities -
Заступник керівника проєкту
Kyiv, Odesa -
Заступник директора
Kyiv, Cherkasy, Remote -
Заступник директора
Kyiv, Remote -
Заступник директора з продажу
Kyiv