• File

Оксана

Оператор чата

Considering positions: Оператор чата, Direct-менеджер, Оператор ПК, Оператор вхідної лінії, Диспетчер, Менеджер з обробки заявок, Менеджер служби підтримки, Адміністратор
Age: 43 years
City of residence: Kyiv
Ready to work: Remote
Considering positions:
Оператор чата, Direct-менеджер, Оператор ПК, Оператор вхідної лінії, Диспетчер, Менеджер з обробки заявок, Менеджер служби підтримки, Адміністратор
Age:
43 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДАНКО КСЕНІЯ
МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ(ВІДДАЛЕНО)

Профіль
Контакти Професійна диспетчерка з понад 16-річним досвідом роботи в енергетичній сфері.
Висококваліфікована у координації енергетичних систем, моніторингу мереж та
[open contact info](look above in the "contact info" section)
оперативному реагуванні на аварійні ситуації. Маю значний досвід роботи
[open contact info](look above in the "contact info" section)
адміністраторкою у будівельній промисловості з акцентом на якісне обслуговування

 Київ клієнтів та ведення касової документації. Орієнтована на постійний професійний
розвиток і досягнення високих результатів у роботі

Навички
Досвід
Ведення документації
Оператор котельні 2007 - нині
Комунікабельність
Киїтеплоенерго, Київ (Енергетика)
Дисциплінованість
1. Координація роботи енергетичних систем та забезпечення безперебійного
Впевнений користувач ПК енергопостачання.
2. Моніторинг стану енергетичних мереж та оперативне реагування на аварійні
Здатність до навчання
ситуації.
Стресостійкість
3. Комунікація з технічними службами для вирішення питань, що виникають.

Адміністратор - касир 2005 - 2015

АНЖІО, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Консультування клієнтів щодо асортименту товарів.
Виконання розрахункових операцій та ведення касової документації.
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та вирішення конфліктних
ситуацій.

Оператор колл-центру
(вхідна та вихідна лінія)

Надавала консультації клієнтам щодо послуг компанії.
Здійснювала продажі товарів та послуг через телефонні дзвінки.
Забезпечувала технічну підтримку користувачів з питань роботи сайту.
Вміння ефективно вирішувати питання клієнтів та працювати в умовах
багатозадачності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: