• File

Валерия

HR-менеджер

Age:
27 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Совва Валерія
26 років
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто: Хмельницький
Мета
Маю понад вісім років досвіду у сфері продажів та управління командами. Протягом цього часу я навчилася ефективно працювати з клієнтами, допомагаючи їм знайти найкращі рішення, і з колегами, надихаючи їх на досягнення високих результатів. Мені надзвичайно подобається працювати з людьми, адже кожна взаємодія приносить нові виклики та можливості для розвитку.

Я також готова навчатися новим напрямкам, таким як SMM, тестування програмного забезпечення та інші сфери, де зможу застосувати свої навички й пристрасть до роботи. Для мене важливо горіти своєю справою та створювати таку ж атмосферу натхнення й мотивації в команді.

Досвідчений менеджер із навичками управління продажами, навчання персоналу, ведення документації та організації робочих процесів. Шукаю посаду, де зможу застосувати свої навички в управлінні командою, продажах та HR-процесах для збільшення прибутку та підвищення продуктивності.
Досвід роботи
Менеджер з продажу та HR
- Навчала співробітників технікам продажу, допомагала покращити навички презентації продукції клієнтам, що сприяло збільшенню середнього чека та обсягів продажу.
- Проводила регулярні візити до відділів, контролювала чистоту та порядок, організовувала робочі процеси для підтримання комфортної атмосфери.
- Координувала роботу відділів, складала та оновлювала робочі графіки, вносила корективи залежно від змін.
- Відповідала за збір та зберігання документів, пов'язаних із працевлаштуванням та звільненням співробітників.
- Вела облік і аналіз даних щодо продажів і платежів за допомогою Excel, контролювала своєчасність оплати рахунків.
- Організовувала співбесіди та проводила початкове навчання нових співробітників, забезпечувала їх адаптацію.
- Керувала замовленням товарів для відділів, інвентаризацією, контролювала наявність допоміжних матеріалів.
- Співпрацювала з дизайнером у створенні шаблонів акцій для маркетингових кампаній.
Ключові навички
- Управління персоналом та продажами
- Аналіз даних і ведення документації
- Навчання та наставництво співробітників
- Організація та проведення співбесід
- Контроль замовлень та інвентаризації
- Співпраця з дизайнерами та організація маркетингових акцій
Освіта
Середня
Додаткова інформація
- Впевнене володіння комп,ютером
- Навички тайм-менеджменту та вирішення конфліктів
- Вільне володіння Українською та Російською мовами

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: